Gå til innhold

hva synes dere kvinner om store muskelmenn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer litt på hva kvinner synes om kroppen til Petter Northug eller Karsten Warholm. Muskuløs? Tynn? Veltrent? Perfekt?

Anonymkode: dfae6...5f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

28 minutter siden, SlemUlv said:

Nå har jeg vist det jeg siterte, og har reagert til, til flere.. og ALLE mente det samme som meg *ler* 

Kanskje det ikke er meg og @Rotemor det er noe galt med her? ;) 

Fin generalisering 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, NO haters please skrev:

Fin generalisering 😂

Å si at alle man viser noe til, mener det samme, er ikke en generalisering. 

Det er heller ikke en generalisering, å si at det kanskje ikke er noe galt i 2 personers meninger. :) 

Men for all del. Du er jo mann, så du vet best ;) *bøyer seg i støvet igjen* 

2 minutter siden, a l'orange skrev:

Hehehe. Tenkte det samme. 

 

Dette er helt nyttesløst.

- Spør en logiker!

- Jeg spurte mine venner i stedet. Hihihi!

Og du kjenner alle mine venner, og vet hva de er, og ikke er?

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, SlemUlv said:

Å si at alle man viser noe til, mener det samme, er ikke en generalisering. 

Det er heller ikke en generalisering, å si at det kanskje ikke er noe galt i 2 personers meninger. :) 

Men for all del. Du er jo mann, så du vet best ;) *bøyer seg i støvet igjen* 

Og du kjenner alle mine venner, og vet hva de er, og ikke er?

 

"alle i tråden er enige med meg" :
 

41 minutter siden, SlemUlv said:

Nå har jeg vist det jeg siterte, og har reagert til, til flere.. og ALLE mente det samme som meg *ler* 

Kanskje det ikke er meg og @Rotemor det er noe galt med her? ;) 

Rent bortsett fra at du ignorerer de som ikke var enige. Du og rotemor er ikke alle. Jeg skjønner logikk ikke er din sterkeste side. 

https://yourlogicalfallacyis.com/bandwagon

Jeg hevder at muskler funker noe flere menn også har oppdaget og erfart. Du mener at dette tydeligvis ikke kan stemme, for du selv er ikke sånn, og når du da mistolker meg så hevder du at flere også er enige med deg, derfor har du rett. Nei det har du ikke. 

I en seksualisert verden hvor kvinner og menn møter høye krav, så er kravene på menn at de skal være høye (får ikke gjort noe med det), og at de skal være trent. Hvis du ikke skjønner såpass så er det dessverre lite håp. Ja, damer har forskjellige preferanser, men de to går igjen hos veldig, veldig mange.

Så har man forskjell i preferanser seksuelt og til relasjoner. Jeg tror mange her sier de ikke liker menn med muskler, for de tenker på menn de vil ha noe mer med. Men for sex så er det helt klart at kvinner er visuelle de også. Jeg snakker også om sistnevnte. Hva kvinner er villige til å pule, og der går utseende og muskler igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, NO haters please skrev:

"alle i tråden er enige med meg" :
 

Rent bortsett fra at du ignorerer de som ikke var enige. Du og rotemor er ikke alle. Jeg skjønner logikk ikke er din sterkeste side. 

https://yourlogicalfallacyis.com/bandwagon

Jeg hevder at muskler funker noe flere menn også har oppdaget og erfart. Du mener at dette tydeligvis ikke kan stemme, for du selv er ikke sånn, og når du da mistolker meg så hevder du at flere også er enige med deg, derfor har du rett. Nei det har du ikke. 

I en seksualisert verden hvor kvinner og menn møter høye krav, så er kravene på menn at de skal være høye (får ikke gjort noe med det), og at de skal være trent. Hvis du ikke skjønner såpass så er det dessverre lite håp. Ja, damer har forskjellige preferanser, men de to går igjen hos veldig, veldig mange.

Så har man forskjell i preferanser seksuelt og til relasjoner. Jeg tror mange her sier de ikke liker menn med muskler, for de tenker på menn de vil ha noe mer med. Men for sex så er det helt klart at kvinner er visuelle de også. Jeg snakker også om sistnevnte. Hva kvinner er villige til å pule, og der går utseende og muskler igjen.

IGJEN: jeg viste det til venner, DE var alle enig med meg.. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, a l'orange skrev:

Forstår jo at de ikke akkurat er logikere ja.

Men nå melder jeg meg ut av denne syforeningen som jeg angrer på at jeg skaket opp med sånne kjeeeedelige saker som fornuft og rasjonalitet. Dere får kose dere videre :) 

humrer.. ja jeg er helt enig, det nytter ikke diskutere med folk som ikke ønsker å lese hva andre faktisk skriver, men tolker etter beste evne selv ;) 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, SlemUlv said:

humrer.. ja jeg er helt enig, det nytter ikke diskutere med folk som ikke ønsker å lese hva andre faktisk skriver, men tolker etter beste evne selv ;) 

Fei foran egen dør 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, a l'orange skrev:

Jeg har forsøkt gjentatte ganger å avslutte, uten at du enten forstår det eller respekterer det, så da får jeg blokkere.

Det er da bare å slutte å svare.. Men ser ut som du bare må ha siste ordet! :) Ha en fin ettermiddag og kveld. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er langt fra den opprinnelige problemstillingen nå, men basert på hva folk har svart i denne tråden, vil jeg si at superenkel forskning antyder at:

1) Majoriteten av spurte kvinner finner ikke Arnold fra glansdagene attraktiv.

2) Relativt få menn har deltatt her, men ting tyder på at de lar seg imponere i mye større grad enn hva kvinner gjør.

3) Erfaring og observasjoner viser at kroppsbyggere ikke har problemer med å finne seg partner, til tross for punkt 1. Jeg er fristet til å tro at dette helt eller delvis skyldes at:

a) de blir oppsøkt av/oppsøker den rake motsetningen av de nevnte kvinner i punkt 1.

b) utseende er lite annet enn en preferanse, som kan justeres ved å bli kjent med personen bak utseendet.

c) X-faktor...

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant akkurat den perfekte kroppen (for meg), Liev Schreiber i Ray Donovan; når ble han så hot?! Fin mannekropp med passe mye muskler.  

Anonymkode: 62c3c...d4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes Jason Momoa og Chris Hemsworth er de mest sexy, deiligste, kjekkeste, fineste og peneste mennene i hele verden...sikle sikle 😋😍 Vet ikke om de regnes som muskelmenn, men de kler det og de har ikke alt for mye. De har kropp og utseende som passer til å se ut som de gjør 😍 Liker dem best med langt hår og skjegg i tillegg, da er de helt perfekte i mine øyne 🤩

Anonymkode: 15b2b...45f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha endel muskler på mannen min. Har ikke lest tråden, men regner med jeg er litt alene om det. Pleier å være det 😊

Er mest en seksuell preferanse og ikke noe jeg mener gjør han til en bedre kjæreste generelt, men det er noe jeg har tent på fra tidlig av. Ren fetisj.

Anonymkode: 4a4c7...769

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 hours ago, NO haters please said:

Fei foran egen dør 😂

Ikke engang en industristøvsuger hadde hjulpet deg her.

Anonymkode: 05927...0a6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

men nå ser jo dere at det er flere som også har fostått at dere egentlig er litt kåte når dere sitter og nekter på muskelbildene. Dere trodde jo dere skulle komme unna når det var bare jeg og han an andre som sa det men dere greier ikke skjule det lengre og nå ser dere at flere også ser det dere nå.

Anonymkode: 41bcb...fc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...