Gå til innhold

hva synes dere kvinner om store muskelmenn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, NO haters please skrev:

Generaliseringer funker. En generalisering kan være at kvinner liker høye menn. Det betyr ikke at alle liker det, men at flesteparten gjør det. Man har alltid avvik, men det betyr ikke at generaliserinen ikke er rett.

Denne generaliseringen er basert på livserfaring og det at gutta snakker sammen. Skjønner at damer ikke syns det er noe kult å føle seg dømt av en generalisering, men det får bare gå på at vedkommende har lav emosjonell intelligens.

Du mener det er kult å bli fortalt, igjen og igjen, at man lyver.. fordi NOEN foretrekker andre typer mennesker en deg? 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Just now, SlemUlv said:

Du mener det er kult å bli fortalt, igjen og igjen, at man lyver.. fordi NOEN foretrekker andre typer mennesker en deg? 

 

Nå er ikke kvinner kjent for å være direkte og ærlige. Kom igjen a, dere lever og ånder for å fremstå bra for omverden, og bruker virkemidler for å få det til. Sminker dere på utsiden og innsiden, og løgn er et av virkemidlene for å vinne gunst.

Det er liksom ikke sosialt akseptert å være ærlig om de seksuelle preferansene sine knyttet til utseende. Damer vil aldri innrømme (eller innse) at de har to vidt forskjellige preferanser for sex og relasjoner. Jeg kan kjøpe at det å være i en relasjon med en som trener mye og er svær kanskje ikke helt er ideelt. Men for sex så er han absolutt interessant. 

Derfor mener jeg kvinner lyver når de sier de ikke liker veltrente og muskuløse menn. For det er ikke sant, dere fortrekker dem og blikkene deres llyver ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, NO haters please skrev:

Nå er ikke kvinner kjent for å være direkte og ærlige. Kom igjen a, dere lever og ånder for å fremstå bra for omverden, og bruker virkemidler for å få det til. Sminker dere på utsiden og innsiden, og løgn er et av virkemidlene for å vinne gunst.

Det er liksom ikke sosialt akseptert å være ærlig om de seksuelle preferansene sine knyttet til utseende. Damer vil aldri innrømme (eller innse) at de har to vidt forskjellige preferanser for sex og relasjoner. Jeg kan kjøpe at det å være i en relasjon med en som trener mye og er svær kanskje ikke helt er ideelt. Men for sex så er han absolutt interessant. 

Derfor mener jeg kvinner lyver når de sier de ikke liker veltrente og muskuløse menn. For det er ikke sant, dere fortrekker dem og blikkene deres llyver ikke.

Noen kvinner er nok sånn.. men langt fra alle. 
 

Til dags dato, har jeg ikke tittet etter muskelmenn.. jeg registrerer at de går rundt i oslo, og prøver å tøffe seg, men thats it. Jeg bryr meg IKKE. hvorfor skulle jeg ville lyve om det? Hvorfor skulle noen her, på et annonymt forum, gidde lyve om det?

Hva med å faktisk gå ut fra at folk her inne, forteller sannheten om seg selv, og sine preferanser ? Tenk så mye bedre verden hadde vært! 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SlemUlv said:

Noen kvinner er nok sånn.. men langt fra alle. 
 

Til dags dato, har jeg ikke tittet etter muskelmenn.. jeg registrerer at de går rundt i oslo, og prøver å tøffe seg, men thats it. Jeg bryr meg IKKE. hvorfor skulle jeg ville lyve om det? Hvorfor skulle noen her, på et annonymt forum, gidde lyve om det?

Hva med å faktisk gå ut fra at folk her inne, forteller sannheten om seg selv, og sine preferanser ? Tenk så mye bedre verden hadde vært! 

 

La meg bare forklare det sånn at du forstår et poeng:

Spoiler

DU ER IKKE ALLE KVINNER DER UTE. ALT HANDLER IKKE OM DEG. BRA FOR DEG AT DU IKKE TITTER ETTER MENN MED STORE MUSKLER, MEN MIN ERFARING ER AT DAMER TITTER MER NÅ ENN FØR.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, NO haters please skrev:

La meg bare forklare det sånn at du forstår et poeng:

  Skjul innhold

DU ER IKKE ALLE KVINNER DER UTE. ALT HANDLER IKKE OM DEG. BRA FOR DEG AT DU IKKE TITTER ETTER MENN MED STORE MUSKLER, MEN MIN ERFARING ER AT DAMER TITTER MER NÅ ENN FØR.

 

Selv om det er din erfaring, betyr ikke det at de som her sier de ikke liker det, lyver!!! Hvordan er dette vanskelig å skjønne? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, SlemUlv said:

Selv om det er din erfaring, betyr ikke det at de som her sier de ikke liker det, lyver!!! Hvordan er dette vanskelig å skjønne? 

Fordi jeg vet damer kan finne på å svare enkelte ting som gir mening emosjonelt og sosialt, mens de innerst inne kanskje gjør noe annet. Det er de samme damene som kan fordømme at andre damer er utro, mens de selv er det når de havner i samme situasjon og er utro. 

Se på hva damer gjør og ikke hva de sier. 

Endret av NO haters please
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, NO haters please skrev:

Fordi jeg vet damer kan finne på å svare enkelte ting som gir mening emosjonelt og sosialt, mens de innerst inne kanskje gjør noe annet. Det er de samme damene som kan fordømme at andre damer er utro, mens de selv er det når de havner i samme situasjon og er utro. 

Se på hva damer gjør og ikke hva de sier. 

Hva med å se enkeltpersonen.. hva med å gå ut fra at de alle fleste faktisk er ærlige? 
Hmm.. kanskje denne enkeltpersonen ikke liker muskelmenn, selv om det finnes andre enkeltpersoner som gjør det? 

Det blir som om jeg skal si at menn foretrekker overvektige kvinner, fordi jeg har erfaring med at menn foretrekker det.. 

Det er bare noen menn, men siden det er min erfaring, så må det jo være sånn.. ikke sant? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, SlemUlv said:

Hva med å se enkeltpersonen.. hva med å gå ut fra at de alle fleste faktisk er ærlige? 
Hmm.. kanskje denne enkeltpersonen ikke liker muskelmenn, selv om det finnes andre enkeltpersoner som gjør det? 

Det blir som om jeg skal si at menn foretrekker overvektige kvinner, fordi jeg har erfaring med at menn foretrekker det.. 

Det er bare noen menn, men siden det er min erfaring, så må det jo være sånn.. ikke sant? 

Joda, men muskler er en no-brainer. Hvis det er flere enkeltpersoner som liker muskler enn de som ikke gjør det, så kan man generalisere og si at kvinner liker muskelmenn.

Jeg skjønner igjen ikke hvorfor i alle dager du er så opphengt i dette. Husk nå at det ikke bare er min erfaring, men flere andre menns erfaring. Vi prater sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, NO haters please skrev:

Joda, men muskler er en no-brainer. Hvis det er flere enkeltpersoner som liker muskler enn de som ikke gjør det, så kan man generalisere og si at kvinner liker muskelmenn.

Jeg skjønner igjen ikke hvorfor i alle dager du er så opphengt i dette. Husk nå at det ikke bare er min erfaring, men flere andre menns erfaring. Vi prater sammen.

Fordi generaliseringer funker aldri, derfor.. Man bør få en slutt på det.. "ja, det finnes kvinner som liker muskelmenn, tilogmed de som ikke vil inrømme det, men ikke alle" Det finnes faktisk kvinner i denne tråden også, som sa de likte muskelmenn.. så hvorfor henge deg opp i de få, som i din mening, lyver ? Hvorfor ikke glede deg over de som faktisk liker muskelmenn? 

Det er ikke vanskeligere.. å generalisere til at alle kvinner lyver, fordi DU har erfaring med noen få som gjør det, er bare idiotisk. 

igjen: Menn foretrekker overvektige kvinner.. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, SlemUlv said:

Fordi generaliseringer funker aldri, derfor.. Man bør få en slutt på det.. "ja, det finnes kvinner som liker muskelmenn, tilogmed de som ikke vil inrømme det, men ikke alle" Det finnes faktisk kvinner i denne tråden også, som sa de likte muskelmenn.. så hvorfor henge deg opp i de få, som i din mening, lyver ? Hvorfor ikke glede deg over de som faktisk liker muskelmenn? 

Det er ikke vanskeligere.. å generalisere til at alle kvinner lyver, fordi DU har erfaring med noen få som gjør det, er bare idiotisk. 

igjen: Menn foretrekker overvektige kvinner.. 

For jeg har erfaring med at kvinner jeg møte i det daglige lyver. Derfor generaliserer jeg og sier at kvinner flest lyver som om de skulle delt ut godteri. Her på forumet er det også mange som kanskje sikkert lyver, men selv der er det avvik som ikke lyver. 

Tror fortsatt ikke du forstår hvordan generaliseringer fungerer og hva et avvik betyr. 

Endret av NO haters please
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, NO haters please skrev:

For jeg har erfaring med at kvinner jeg møte i det daglige lyver. Derfor generaliserer jeg og sier at kvinner flest lyver som om de skulle delt ut godteri. Her på forumet er det også mange som kanskje sikkert lyver, men selv der er det avvik som ikke lyver. 

Ahh se der.. nå sa du kvinner flest, det er HAKKET bedre.. før sa du "dere lyver".. som i at alle lyver.. du kommer deg 

Jeg vil tro at det er avvik her inne, om man lyver. Siden det er så anonymt ;) 
Men siden ingen av oss faktisk kjenner menneskene bak tastaturet, kan ingen av oss si om de lyver eller ikke. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, SlemUlv said:

Ahh se der.. nå sa du kvinner flest, det er HAKKET bedre.. før sa du "dere lyver".. som i at alle lyver.. du kommer deg 

Jeg vil tro at det er avvik her inne, om man lyver. Siden det er så anonymt ;) 
Men siden ingen av oss faktisk kjenner menneskene bak tastaturet, kan ingen av oss si om de lyver eller ikke. 

Flisespikkeri. Dette er grunnen til at kvinner aldri kommer seg opp og frem i samfunnet. Dere er for opptatt av ubetydelige ting.

Du har jo for lengst sporet av med ubetydeligheter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, NO haters please skrev:

Flisespikkeri. Dette er grunnen til at kvinner aldri kommer seg opp og frem i samfunnet. Dere er for opptatt av ubetydelige ting.

Du har jo for lengst sporet av med ubetydeligheter. 

Ja du har sikkert rett, du er jo mann og vet mye bedre en meg som er en stakkars liten kvinne.. *bøyer seg i støvet* 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, SlemUlv said:

Ja du har sikkert rett, du er jo mann og vet mye bedre en meg som er en stakkars liten kvinne.. *bøyer seg i støvet* 

Nei jeg er en idiot, men det blir slitsomt å måtte forklare seg om og omigjen når du ikke forstår kontekst. Jeg har allerede forklart hvorfor jeg tenker og føler som jeg gjør. Eneste du er opptatt av er "ikke generaliser... buhu"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, a l'orange skrev:

Det han sier er det han sier. Jeg har aldri sagt annet. Det er din tolkning jeg reagere på. 

Igjen, jeg et ingen pedagog.

 

Det skal ikke tolkes. Det skal leses som det står. 

Har selv opplevd at min «min erfaring er at kvinner er» blir tolket som «alle kvinner er». Det er helt feil. 

Lær dere å lese det som står og dropp å lese altmulig annet rart.

Det er ikke tolkning @SlemUlv driver med. Det er lesing.

Det er du som undergraver Haters innlegg og meningen hans. Han henviser til alle kvinner( det er ingen annen måte å forstå det på.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, a l'orange skrev:

Gidder ikke ta den samme diskusjonen med deg. Hvis ikke dere klarer å forstå det etter å ha lest de to siste sidene, så er sjansen mikroskopisk for at dere plutselig forstår dette nå. Henviser deg også til noen som kan forklare det bedre for deg. 

Nå har jeg vist det jeg siterte, og har reagert til, til flere.. og ALLE mente det samme som meg *ler* 

Kanskje det ikke er meg og @Rotemor det er noe galt med her? ;) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...