Gå til innhold

hva synes dere kvinner om store muskelmenn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

19 minutter siden, a l'orange skrev:

Ble litt dårlig forklart over her, @Trolltunge, men det jeg mener er kanskje mest av alt at bare fordi NOEN av oss er annerledes, så betyr ikke det at alle er ulik. Jeg kan f.eks. ikke forvente at alle kvinner se like interessert i matte eller logikk som meg, bare fordi jeg er kvinne og er det. Vi må se på hvordan folk faktisk har det. Og når mennesker ikke har det bra, da må vi ta det på alvor, ikke bare prøve enda litt til å «frigjøre» mennesker fra seg selv.

Det jeg mener er at alle er unike, og derfor må finne ut hva som passer for seg. Og at dette må respekteres. Jeg har like stor respekt for en kvinne som har ons, og koser seg med det, som en kvinne som hevder at hun ikke kan ha sex uten sterke følelser. Så lenge folk vet hva som er rett for seg selv verken vil eller kan jeg dømme det som feil.

Jeg er mot kjønnsgeneralisering og å sette folk i båser. Jeg setter faktisk utrolig stor pris på folk som er trygge nok i seg selv til å ta egne valg for eget liv, selv om det går på tvers av det som er forventet. Jeg beundrer slike. 

Jeg vil ikke frigjøre folk fra seg selv, men at folk skal kunne være frigjort til å være seg selv. 

Når det gjelder parforhold er jeg enig i at man må respektere ulikheter, og omfavne dem. Dette betyr imidlertid ikke at menn skal og bør være slik eller slik, og kvinner slik eller slik, men at man som par finner ut av hverandres ulike styrker og svakheter, og aksepterer dem. 

Jeg føler at jeg og min mann respekterer og omfavner ulikheter når jeg får snekre, male eller grave mens han lager mat. For oss to ville en mer tradisjonell løsning være 100% feil. Han kan ikke snekre, og jeg banner over grytene dersom jeg føler meg tvunget til å lage hverdagsmat for ofte. Han koser seg derimot på kjøkkenet. 

Endret av Trolltunge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han er for stor. 

Men det noen kaller for «litt muskler», krever ganske mange timer på treningsstudio, hvis man ikke er 1,60 høy. Normale menn må trene tungt minimum 6 timer i uka for å få «litt muskler». Sleng Jared Padalecki eller Hemsworth på bordet uten skjorte, så garanterer jeg at selv de mest militante «liker ikke muskler», hadde sendt en siklesnap til venninna si. De fleste bolere i dag, er ikke som Arnold. De er som en litt mer definert versjon av Atle Pettersen. 

Anonymkode: b4f57...af6

Dette. Arnold er too much, Hemsworth derimot 👏👏👏👏 

Anonymkode: 165a5...d60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.7.2018 den 16.04, AnonymBruker skrev:

Kvinner elsker det. Men alltid når du spør de direkte om de liker noe så vil de begynne å benekte det. Kvinner liker nemlig å gi inntrykk av at ingenting er godt nok for dem. 

Anonymkode: 71c12...094

🤯

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, a l'orange skrev:

Som om ikke det var nok, @Trolltunge...

Da jeg kom inn hit på KG var jeg selv mye mer kjønnsliberal og liberal generelt. Det var først da jeg kom inn hit at jeg forsto hvor dårlig det stod til med de liberale heteroene. Menn som aldri får seg dame, kvinner som sluttet å ha lyst på sex, og så videre. Så mine holdninger har endret seg etter å ha sett på denne «slummen» som har oppstått i kjølvannet av at vi skeive og annerledes har fått våre rettigheter. Jeg klarer ikke å se på det uten å reagere.

Jeg ser ikke det samme som deg. Jeg ser mange som sliter ja, med ulikt, men tror ikke at det er slummen i kjølvannet av at vi som er annerledes har fått lov til å være det. Folk sliter vel mer med å forsøke å være noe de ikke er, og av forventninger til livet, som ikke innfris. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, a l'orange skrev:

Jeg er helt enig i måten dere ordner dere på. 

Og hadde det ikke vært for at folk pushet på at «kvinner tenner på kjekke menn», så hadde ikke jeg brydd meg et sekund om å si «nei, det stemmer ikke». Men når man stadig driver og pusher på at kvinner skal innrømme at de liker noe som bare få kvinner liker, og jeg opplevde det litt slik fra din side i denne tråden, så reagerer jeg.

Jada, helt ok at noen kvinner tenner på muskelmenn. Det betyr ikke at flertallet egentlig gjør det, men ikke tør å si det.

Jeg liker det, og tror mange liker det, for det er det jeg opplever. Jeg har ikke skrevet et sted at alle liker det. Men det var mye æsj og fysj i denne tråden, så jeg ville si at jeg liker det, og at jeg ikke tenker at slike menn nødvendigvis er dumme og selvopptatte. Slik blonde kvinner med store bryster ikke nødvendigvis er dumme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer vil ha menn som har muskler, men som ikke jobber for dem. Det er et tegn på gode gener, og gir grunnlag for sunt friskt avkom.

Anonymkode: aeb67...928

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, a l'orange skrev:

Ja, og det er helt i orden. Problemet oppsto for meg da du begynte å hinte til at det alltid er noen som blir med disse mennene hjem. Greit det, men er det noen av de muskelmennene som får den dama de vil ha, feks? Fikser langvarige forhold? Ting som går litt videre enn kun å være hunk for en kveld.

Vel, det kan jeg ikke ha skrevet, for samtlige av dem er i forhold. Jeg skrev at kvinner prøver seg på dem, til tider så direkte og intenst at det blir litt ubehagelig (ubehagelig mye fordi de er i forhold). Det er ikke alle fulle damer som verken vil eller evner å ta en avvisning. Vi kvinner er kanskje ikke så vant til det? 

Det er kun en av dem som lenge slet med å finne en dame. Ikke fordi ingen ville ha ham, men fordi han rett og slett aldri forelsket seg. Han slo igrunnen fast at forhold antagelig ikke var for ham. 

Han er nå oppetter ørene forelsket, og skal snart gifte seg. 

Det er klart de elsker og blir elsket som vanlige mennesker! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
På 28.7.2018 den 16.22, a l'orange skrev:

Forresten, det er jo tydelig at menn liker det. Så det kan være så enkelt som at de er homser og ikke forsøker å kompensere for noen verdens ting?

Eller det kan hende de ikke passer i båsene dine overhode, og bare er helt normale menn? Med normal penisstørrelse. Normal jobb. Normale barn. Normal gjennomsnittlig dame. Normalt smarte. Har tanken slått deg? Eller bare vet du nøyaktig hvordan alle muskelmenn er?

Arnold, mannen på bildet, er forøvrig en fyr som har hatt enorm suksess, først som kroppsbygger (mr.olympia 5x) så som en av verdens mest suksessrike skuespillere, så som guvernør for California. Mannen hadde trolig blitt USA's president om han var født der. Han er lynende intelligent. Alltid snill med fansen. Jordnær. Gavmild. Engasjerer seg rått for miljøet. De samme omtalende gjelder forøvrig The Rock, som @Trolltunge refererte til her. Ultraproffe, snille, morsomme, trygge på seg selv og jordnære. Også assosierer mange kvinner på kg slike med "dumme og lite intelligente"?? Hehe sier jeg da.

Det blir litt som trådene på kg med titlene "syntes du hun her er vakker?" Selv om kvinnen det spørres om er en av planetens mest ettertraktet kvinne (modell/skuespillerinne) så fosser tråden over av kvinner som roper: "æsj nei! Hun ser bare rar ut! Hun er nok bare attraktiv pga pengene hun har" 

Syntes du og dere andre kvinner her derfor det er rart mange menn ikke tar vurderingene deres på alvor? Stemmer det dere uttaler om menns attraktivitet med det vi opplever og ser hver dag IRL? Og syntes du det jeg sier nå er vås og blasfemi? Sjekk trådene hvor folk poster bilder av George Clooney, Brad Pitt, Johnny Depp, DiCaprio og lurer på attraktiviteten deres. Sjekk hvor mange "Æsj! Fysj! Blææh og ekkelt! du leser der, så er det ikke rart menn tror kvinner sier EN ting åpent med sine medsøstre og blir våte i trusa når de ser bilde av vedkomne når de er aleine. For dette er menn, kvinner flest ville drept for å få en natt med. Det bare vet vi.

Og for å avslutte. Det ironiske er jo at kvinner ofte mener menn er mer overfladiske og mer opptatt av utseende, enn kvinner. Likevel skriver de fleste kvinner ÆSJ til muskelkropp, og stempler gladelig disse mennene som selvopptatte, mindre intelligente og dumme uten å kjenne til personlighetene til disse mannfolka. Lenge leve hykleriet.

Endret av HarryDotter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Trolltunge said:

Sikkert bare menn som synes slikt er deilig. ;)

IMG_20180729_112636.png

Når det oser anabole steroider, er det faktisk ikke sexy i det hele tatt. Det er nå min mening.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

A subtype of incel. Common advice the general public gives to an incel when the latest explains his bad experience with the dating is: grooming more, hitting the gym and work on the incel personality.

Gymcels follow the advice of bulking up religiously in hope of becoming more attractive, however their attractiveness is often not improved significantly, since many start with a least attractive bone structure.

Gymcel can at best become a male butterface if his body structure allows it.
Darn, that poor gymcel, sweating it off in a gym 10hours a week only to find out females still find him completely unattractive.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, HarryDotter skrev:

Eller det kan hende de ikke passer i båsene dine overhode, og bare er helt normale menn? Med normal penisstørrelse. Normal jobb. Normale barn. Normal gjennomsnittlig dame. Normalt smarte. Har tanken slått deg? Eller bare vet du nøyaktig hvordan alle muskelmenn er?

Arnold, mannen på bildet, er forøvrig en fyr som har hatt enorm suksess, først som kroppsbygger (mr.olympia 5x) så som en av verdens mest suksessrike skuespillere, så som guvernør for California. Mannen hadde trolig blitt USA's president om han var født der. Han er lynende intelligent. Alltid snill med fansen. Jordnær. Gavmild. Engasjerer seg rått for miljøet. De samme omtalende gjelder forøvrig The Rock, som @Trolltunge refererte til her. Ultraproffe, snille, morsomme, trygge på seg selv og jordnære. Også assosierer mange kvinner på kg slike med "dumme og lite intelligente"?? Hehe sier jeg da.

Det blir litt som trådene på kg med titlene "syntes du hun her er vakker?" Selv om kvinnen det spørres om er en av planetens mest ettertraktet kvinne (modell/skuespillerinne) så fosser tråden over av kvinner som roper: "æsj nei! Hun ser bare rar ut! Hun er nok bare attraktiv pga pengene hun har" 

Syntes du og dere andre kvinner her derfor det er rart mange menn ikke tar vurderingene deres på alvor? Stemmer det dere uttaler om menns attraktivitet med det vi opplever og ser hver dag IRL? Og syntes du det jeg sier nå er vås og blasfemi? Sjekk trådene hvor folk poster bilder av George Clooney, Brad Pitt, Johnny Depp, DiCaprio og lurer på attraktiviteten deres. Sjekk hvor mange "Æsj! Fysj! Blææh og ekkelt! du leser der, så er det ikke rart menn tror kvinner sier EN ting åpent med sine medsøstre og blir våte i trusa når de ser bilde av vedkomne når de er aleine. For dette er menn, kvinner flest ville drept for å få en natt med. Det bare vet vi.

Og for å avslutte. Det ironiske er jo at kvinner ofte mener menn er mer overfladiske og mer opptatt av utseende, enn kvinner. Likevel skriver de fleste kvinner ÆSJ til muskelkropp, og stempler gladelig disse mennene som selvopptatte, mindre intelligente og dumme uten å kjenne til personlighetene til disse mannfolka. Lenge leve hykleriet.

Halleluja!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei da, dere liker ikke muskler kvinner... Og jeg er paven...

 

Anonymkode: ef91e...0e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei da, dere liker ikke muskler kvinner... Og jeg er paven...

Anonymkode: ef91e...0e8

Det er forskjell på muskler. De som ser sunne ut, er sexy. De som ser usunne ut (anabole steroider) er ikke sexy.

Vi kan naturligvis bli lurt av muskler som ikke er så store, men som likevel er bygget på steroider. Men sånn er nå engang verden.

Endret av T-Rex
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei da, dere liker ikke muskler kvinner... Og jeg er paven...

Merkelig at kvinner alltid skal bli beskyldt for å lyve når kvinner ikke svarer det ts helst vil de skal gjøre.

Anonymkode: 05927...0a6

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Merkelig at kvinner alltid skal bli beskyldt for å lyve når kvinner ikke svarer det ts helst vil de skal gjøre.

Anonymkode: 05927...0a6

Ta en liten titt på video beviset.

Anonymkode: ef91e...0e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, HarryDotter skrev:

Eller det kan hende de ikke passer i båsene dine overhode, og bare er helt normale menn? Med normal penisstørrelse. Normal jobb. Normale barn. Normal gjennomsnittlig dame. Normalt smarte. Har tanken slått deg? Eller bare vet du nøyaktig hvordan alle muskelmenn er?

Arnold, mannen på bildet, er forøvrig en fyr som har hatt enorm suksess, først som kroppsbygger (mr.olympia 5x) så som en av verdens mest suksessrike skuespillere, så som guvernør for California. Mannen hadde trolig blitt USA's president om han var født der. Han er lynende intelligent. Alltid snill med fansen. Jordnær. Gavmild. Engasjerer seg rått for miljøet. De samme omtalende gjelder forøvrig The Rock, som @Trolltunge refererte til her. Ultraproffe, snille, morsomme, trygge på seg selv og jordnære. Også assosierer mange kvinner på kg slike med "dumme og lite intelligente"?? Hehe sier jeg da.

Det blir litt som trådene på kg med titlene "syntes du hun her er vakker?" Selv om kvinnen det spørres om er en av planetens mest ettertraktet kvinne (modell/skuespillerinne) så fosser tråden over av kvinner som roper: "æsj nei! Hun ser bare rar ut! Hun er nok bare attraktiv pga pengene hun har" 

Syntes du og dere andre kvinner her derfor det er rart mange menn ikke tar vurderingene deres på alvor? Stemmer det dere uttaler om menns attraktivitet med det vi opplever og ser hver dag IRL? Og syntes du det jeg sier nå er vås og blasfemi? Sjekk trådene hvor folk poster bilder av George Clooney, Brad Pitt, Johnny Depp, DiCaprio og lurer på attraktiviteten deres. Sjekk hvor mange "Æsj! Fysj! Blææh og ekkelt! du leser der, så er det ikke rart menn tror kvinner sier EN ting åpent med sine medsøstre og blir våte i trusa når de ser bilde av vedkomne når de er aleine. For dette er menn, kvinner flest ville drept for å få en natt med. Det bare vet vi.

Og for å avslutte. Det ironiske er jo at kvinner ofte mener menn er mer overfladiske og mer opptatt av utseende, enn kvinner. Likevel skriver de fleste kvinner ÆSJ til muskelkropp, og stempler gladelig disse mennene som selvopptatte, mindre intelligente og dumme uten å kjenne til personlighetene til disse mannfolka. Lenge leve hykleriet.

👏! Veldig bra skrevet! 

Trening er en hobby for mange, på lik linje med å bygge togbane eller mekke bil. Som mange hobbyer er den selvforsterkende. Man begynner, liker det, treffer andre hyggelig folk som liker det, og dyrker interessen sammen med dem. Blir en del av et miljø hvor det er normalt, og hvor man heier på hverandre. At kroppen endrer seg gir selvfølgelig også motivasjon. Som å få fremgang når man mekker bil også gir motivasjon. 

Man er ikke nødvendigvis mer selvopptatt enn dem som driver med togbane, mekker, løper eller annet, og intelligens renner ikke ut i takt med at man som resultat blir mer muskuløs. Man er i bunn og grunn den samme som man var. Kanskje med litt bedre selvtillit, fordi man blir heiet på og får positiv respons. Spesielt av miljøet man er i. Andre steder er det både og, som denne tråden viser. Noen liker det de ser. Kanskje så godt at de mister normal høflighet og sansen for normal tilnærming. Andre stempler deg. Som dum, selvsentrert og på stoff. 

Gutta jeg kjenner som trener er som @HarryDotter sier helt normale menn, selv om de har kropp som The Rock. Kanskje på grunn av litt fordommer og annet rart de opplever er de svært lojale mot sine, som de stoler på, og som vet hvem de er, under musklene. De er åpne, ærlige og trygge på seg selv. Ikke redd for å vise mykhet og svakhet ovenfor dem de bryr seg om. Det er virkelig sant det jeg sier med harde utenpå og myke inni. Når man ser slik ut har ikke så mange behov for å tøffe seg, man er vel heller opptatt av å vise ærlig hvem man egentlig er. Motbevise at man er en selvopptatt idiot.

Vi kvinnene er som HarryDotter sier også helt normale kvinner. Noen av oss trener med våre menn, men ikke alle. Vi har også helt normale barn, og disse mennene må også bære ut søpla, vaske opp og følge barn til tannlegen. De har også helt vanlige jobber. De bruker tid på trening ja, det må vi kvinnene akseptere på lik linje med hobbyer andre menn har. Til tider synes vi det blir for mye, og andre ganger synes vi det er helt ok. Jeg må si at jeg foretrekker denne hobbyen fremfor mye annet unyttig. Dette tar ikke plass i hjemmet, som ting folk samler på, eller trenger en garasje til. Vi trenger bare en litt bred seng. På hytta, der det er 150 bred seng synes jeg det er mann, armer og skuldre overalt i sengen. Knapt plass til meg. Denne hobbyen bidrar dessuten til å få meg ut av sofaen, og jeg trenger aldri å tenke på å bruke penger på PT. 

De som trener til konkurranse blir litt selvopptatte rett før. Da er det spesiell mat, spesiell trening og fullt fokus. Det krever enorm selvdisiplin å bli klar til konkurranse. Da glemmes fort det å bære ut søppel.

Jeg slipper heldigvis dette. Min trener fordi han elsker det, og fordi det er en livsstil. Kun det. Han har aldri tatt noe boler, og det er fullstendig tabu å gjøre det i hans miljø. Han er imot all forgiftning av kroppen. Har aldri røykt et trekk, hater narkotika, tar helst ikke en hodepinetablett engang. Alkohol er derimot ok. 

Min sønn vil bli stor som pappa når han blir voksen, sier han. Jeg fraråder det ikke. Det er virkelig dårligere miljøer han kan havne i! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ta en liten titt på video beviset.

Anonymkode: ef91e...0e8

Beviset ligger i tråden og ikke i en tåpelig video som du har funnet på Internett.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...