AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #1 Del Skrevet 28. juli 2018 Hva er et superpar, og hvordan blir jeg og typen et superpar? Anonymkode: 31fde...da7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #2 Del Skrevet 28. juli 2018 Det første som ramler meg inn er at du må bli superpen menneskerettsadvokat og han må bli kjekk og populær skuespiller med kløft i haken og gråstenk i håret. Så er det gjort! Anonymkode: 83b5f...bce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grandiosaergreit Skrevet 28. juli 2018 #3 Del Skrevet 28. juli 2018 Om dere begge har ess i ermet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #4 Del Skrevet 28. juli 2018 Er ikke det de som har en perfekt fasade, men helt Jævlig og overfladisk på innsiden? Anonymkode: 33805...53b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #5 Del Skrevet 28. juli 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det første som ramler meg inn er at du må bli superpen menneskerettsadvokat og han må bli kjekk og populær skuespiller med kløft i haken og gråstenk i håret. Så er det gjort! Anonymkode: 83b5f...bce Jeg tenkte på noe a la det her, jeg og 😛 Anonymkode: 471d4...948 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CamillaCollett Skrevet 28. juli 2018 #6 Del Skrevet 28. juli 2018 Jeg synes et superpar er et par som er flinke til å ta vare på hverandre og som har det godt sammen, jeg. Ting kan godt være supre selv om de ikke er så sensasjonelle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-Rex Skrevet 28. juli 2018 #7 Del Skrevet 28. juli 2018 2 minutter siden, CamillaCollett said: Jeg synes et superpar er et par som er flinke til å ta vare på hverandre og som har det godt sammen, jeg. Ting kan godt være supre selv om de ikke er så sensasjonelle. Du må gjerne synes det, men den alminnelige betydningen av superpar er et par der begge er suksessrike på en eller annen måte. https://en.wikipedia.org/wiki/Supercouple 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå