Gå til innhold

Menn: Er lange negler pent?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Liket relativt korte velstelte negler med neglelakk. Lange heksenegler er bare helt grusomt. 

Anonymkode: 95fbf...c9f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Paramount
Skrevet

Lange negler kan være fint. Og det med hygiene er sterkt overdrevet, for å si det mildt. Bakterier fester seg hovedsaklig der neglene treffer fingeren, det er likt uansett lengde. Det viktigste er at neglene er velstelte, ikke avspiste 😄.

Skrevet
På 27.7.2018 den 20.14, Katten.2.0 skrev:

Foretrekker relativt korte negler på kvinner.

Er det ikke deilig å bli kloret litt da?😅

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, Paramount said:

Lange negler kan være fint. Og det med hygiene er sterkt overdrevet, for å si det mildt. Bakterier fester seg hovedsaklig der neglene treffer fingeren, det er likt uansett lengde. Det viktigste er at neglene er velstelte, ikke avspiste 😄.

Nei, er en grunn for at vi blir hudflettet på sykehus når vi har glemt å klippe negler eller har på neglelakk 😅 så overdrevet er det ikke. Når det er sagt er jeg ikke hysterisk med det selv, og syns det er pent med litt lengde og lakk når jeg har anledning 😊

Anonymkode: c69d1...e82

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 27.7.2018 den 9.22, AnonymBruker skrev:

Hva foretrekkes hos KG-mennene? Har det noe å si om de er ekte eller akryl/gelé? Hvor langt er for langt? 

(Jeg har pr. definisjon lange naturlige negler (over en cm) og har null problemer med dem. Jeg har utmerket hygiene - til de som hevder det motsatte.)

Anonymkode: b3abe...f8c

Syns det er pent jeg. Kvinnelig.

Falske negler ,tja. nei takk ,foretrekker de ikke.

M43

Anonymkode: 8df46...edd

Skrevet

Syns litt lengde på neglene er et must, men seff ikke sånn  2 cm lange "hore negler" da.

Skrevet
På 27.7.2018 den 9.22, AnonymBruker skrev:

Hva foretrekkes hos KG-mennene? Har det noe å si om de er ekte eller akryl/gelé? Hvor langt er for langt? 

(Jeg har pr. definisjon lange naturlige negler (over en cm) og har null problemer med dem. Jeg har utmerket hygiene - til de som hevder det motsatte.)

Anonymkode: b3abe...f8c

På bilder eller i film kansje? Ellers er jeg ikke helt der. 

Skrevet
6 hours ago, wintergirl said:

Klart, men man trenger ikke lange negler for dét!

Skrevet

Fin og ordentlig manikyre er sexy. Lengden på neglene er som den kan være, men det må bære stell på de.

AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Det er ikke noe krav... Men når kvinnen steller pent med neglene sine synes jeg det er fint, forresten er disse negledamene som gjør jobben veldig flinke... Det var jo jeg som sponset exdama mi🙄

Du er snill❤️

Anonymkode: 4524c...1f3

Skrevet
23 timer siden, wintergirl skrev:

Jo. Og jeg har mer enn en gang sett noen flotte røde negler og tenkt at satan, de skulle jeg hatt i ryggskinnet ... men så liker jeg doggy best...

Skrevet
28 minutter siden, draug 75 skrev:

Jo. Og jeg har mer enn en gang sett noen flotte røde negler og tenkt at satan, de skulle jeg hatt i ryggskinnet ... men så liker jeg doggy best...

Skjønner 😂 Får bytte litt på underveis 😉

AnonymBruker
Skrevet

Lange negler er ikke pent.

Anonymkode: 5aa3c...05f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...