Gå til innhold

Menn: Er lange negler pent?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva foretrekkes hos KG-mennene? Har det noe å si om de er ekte eller akryl/gelé? Hvor langt er for langt? 

(Jeg har pr. definisjon lange naturlige negler (over en cm) og har null problemer med dem. Jeg har utmerket hygiene - til de som hevder det motsatte.)

Anonymkode: b3abe...f8c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva foretrekkes hos KG-mennene? Har det noe å si om de er ekte eller akryl/gelé? Hvor langt er for langt? 

(Jeg har pr. definisjon lange naturlige negler (over en cm) og har null problemer med dem. Jeg har utmerket hygiene - til de som hevder det motsatte.)

Selv om du har aldri så god hygiene vil det bli mer bakterier under lange negler enn om du hadde holdt dem kortklipte. 

Anonymkode: 622f2...06f

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Korte og velstelte. Gjerne neglelakk😁

Anonymkode: c036c...069

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selv om du har aldri så god hygiene vil det bli mer bakterier under lange negler enn om du hadde holdt dem kortklipte. 

Anonymkode: 622f2...06f

Jeg vasker hendene og neglene i ca 35 sekunder hver gang. Gjennom en dag blir det 20 + ganger. Hvor lenge og hvor ofte gjør du det? Neppe så mye. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Lange negler er disgusting. Der samler det seg mye bakterier. Bare å tenke på en jente med lange negler nettopp har vært på dritern og tørket seg med den hånden, med fare for tarmbakterier godt skjult under negl.

Anonymkode: beda6...45f

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lange negler er disgusting. Der samler det seg mye bakterier. Bare å tenke på en jente med lange negler nettopp har vært på dritern og tørket seg med den hånden, med fare for tarmbakterier godt skjult under negl.

Hvis du driver på slik med fingrene oppi ræva, så er det du som er disgusting. Vi andre har funnet opp noe som heter toalettpapir. Så vi trenger ikke ha noen form for berøring. 

Anonymkode: f8ba5...2a4

• Liker 11
Skrevet

Jeg er ikke enig i at det er ekkelt, men synes ikke det er spesielt tiltrekkende heller. Like greit med korte. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Lange negler stammer fra den tiden det å ha lange negler vitnet om at du var for rik til å trenge å være ute og grave i jorden. Dvs feks jobbe m jordbruk. Det samme signaliserte hvit hud- du var for rik til å trenge å jobbe i åkeren. Lange negler er et latterlig Gufs fra den tiden. 

Anonymkode: c21aa...8b1

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Der samler det seg mye bakterier. Bare å tenke på en jente med lange negler nettopp har vært på dritern og tørket seg med den hånden, med fare for tarmbakterier godt skjult under negl.

Jeg regner med du vasker deg på hendene etter å ha vært og tisset?

En person som ikke vasker seg på hendene i løpet av en dag vil ha en milliard bakterier på hendene. Man trenger for øvrig ikke ha lange negler for å få masse bakterier under dem. Biter man negler, forsterker man og bakterieproblemet. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes heller ikke lange negler er noe særlig. Noenlunde korte og velstelte er best. Kan være noen millimeter lengre enn "mannenegler" men ikke 1cm+.

Anonymkode: c2d2a...584

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

negler er jævlig ekkelt og nasty. klipp dem vekk for helvete. blir kvalm av det. det er bare stygt som faen

Anonymkode: 12016...013

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

negler er jævlig ekkelt og nasty. klipp dem vekk for helvete. blir kvalm av det. det er bare stygt som faen

Anonymkode: 12016...013

Er styggere hvis man ikke har negler i det hele tatt, bare hud der. 

• Liker 4
Gjest Minesveiper
Skrevet

Synes det er fint med litt lengre negler enn det menn normalt har, og liker neglelakk :ler: For meg har det en sånn prikken over i'en effekt. 

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er ekkelt. Ikke pent, og det blir ikke bedre med neglelakk. 

Anonymkode: cb0e8...84f

• Liker 4
Skrevet

Foretrekker relativt korte negler på kvinner.

• Liker 4
  • 1 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes lange negler er motbydelig spesielt hvis man jobber med mat eller mennesker. Det er skikkelig ekkelt å bli tatt på av noen med lange negler. Jeg ser mange damer har lange kunstige negler som er helt tverr fremme-stygt🤮

Anonymkode: 00704...952

• Liker 6
Skrevet

Sånn liker jeg dem...velstelte negler sier såå mye om kvinnen❤️

giugugui.jpg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler meg feminin og fin med lange negler :) Er litt overrasket over at flere skriver de ikke liker det, fordi menn legger gjerne et press på kvinner om å være så feminine. Men de mener vel bare pupper og rumpe og å være stille nikkedukke i kjole da.

Anonymkode: 102ef...b0c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

1 cm negl er absolutt ikke pent. Noen mm over fingertuppen, ok. Pent med neglelakk. Men lange negler, nei takk. 

Anonymkode: 2c2c4...605

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...