VETCHE Skrevet 26. juli 2018 #1 Del Skrevet 26. juli 2018 Sitter her å leser neg opp på illuminati. Hva kan dere (by heart) om illuminati? Hvem stiftet,når, hvorfor, hva jobbet de for, hvem var med, hvordan ble de oppløst(ble de oppløst)? Kjendiser som har solgt sjela? Og hva har satanismen og frimurere med dette å gjøre? Spent på hva folk vet og tror på🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TrekStar Skrevet 17. august 2018 #2 Del Skrevet 17. august 2018 Det ble stiftet i 1776, i Tyskland. Etter hva jeg husker. Illuminati er virkelig, og du kan lese litt om the illuminati plan. Den er interessant. Siden illuminati er hemmelig, så er det vanskelig å si om dem er oppløst. Men det er bare å se etter tegn på at det hart blitt utført en illuminati-plan, for å forstå at dem opererer fortsatt. Illuminati-plan er en metode hvor dem: 1. Lager et problem 2. Deretter skal dem finne en løsning på problemet 3. Så skal dem fikse problemet. Hva som er spesiellt med illuminati, er at dem er de som lager problemet til å begynne med. Dem bevisst lager problemet, så skal dem fikse problemet også. Det er som om en brannmann starter branner, for så å komme til redning og slukke dem etterpå. Dem som står bak illuminati, og dem som er med i styringen, er smarte folk. Vanlige folk klarer ikke se sammenhengen og hvorfor verden er, og blir slik den er. Hva som er politikk i dag, er internasjonal politikk. Ingenting gjøres tilfeldig, men er planlagt nøye på forhånd i mange tiår eller hundre i forveien. Verdenskriger er planlagt på forhånd, og både 1, 2, og 3 verdenskrig var og er planlagt fra 1800 tallet. Dem som virkelig trekker i trådene når det gjelder politikk, religion, militært og sammfunsmessig, er dem som egentlig styrer, men som vi ikke ser særlig til, da alt er hemmelig. Vi har frimurere, zionister, illuminati, skull and bones og sikkert mange flere. Det er et nettverk over hele verden, hemmelig nettverk. Om de forskjellige ordnene konkurrerer med hverandre eller samarbeider, er vanskelig å si, men en vil da kanskje tro det. Saken er slik, som jeg også har skrevet om før, at hvis en kjenner sitt folk og sine fiender og hvordan dem oppfører seg i ulike situasjoner, så kan en konstruere situasjoner og handlinger som gjør at vi kan styre befolkningen i en gitt retning, ved at vi forandrer deres meninger i situasjoner som oppstår. Vi kan da få mennesker til å ta de valg som vi vil at dem skal ta, forså å styre utviklingen og fremtiden i den retningen en vil. Mennesker er på mange måter forutsigbare, og dem tar valg utifra hvilke situasjoner som oppstår. Det er psykologisk. De hemmelige ordner på en måte "bygger den veien" befolkningen går på, selv om befolkningen ikke er bevisst på dette. For hemmelige ordner så handler det om å forandre samfunnet og verden til sitt like. At militærbaser blir nedlagt rundt om i Norge og overtatt av amerikanske militære, o.l, vil jeg tro at har vært og er planlagt i forveien. Jeg tror også at amerikanske styrkeoppbygginger nær russergrensen, er en forberedelse til en 3. verdenskrig. At Jens fikk toppjobben i Nato, vil jeg ikke bli overrasket om var en del av vennetjenester\byttehandel. Selv nobels fredspris er blitt et politisk virkemiddel. Jeg tror at ingenting blir gjort tilfeldig, men at det handler om langsiktige planer som blir spilt som et sjakkspill hvor en tar brikke for brikke før en endelig kommer til det langsiktige målet som er sjakk matt. Det langsiktige målet vil jeg tro er en verdensregjering, hvor det er monopol på makt, kontroll og styring i verden. Globalisme er veien som fører til dette. Absolutt makt korrumperer og skaper tyranni. En farlig vei å gå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå