Vulpes Skrevet 26. juli 2018 #1 Skrevet 26. juli 2018 Er det noen der ute som kjenner igjen disse glassene og vet hva merket og modellen heter? De er arvegods og jeg kunne tenke meg å kjøpe flere, men vet ikke hva jeg skal søke etter. De minner om Hadeland Finn men finner ingen glass som er helt like i mønster og form. På forhånd takk
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #2 Skrevet 26. juli 2018 De er ganske like Louise som også er fra Hadeland Glassverk. Så vidt jeg vet fører de ikke den serien lenger. Jeg kjenner de fleste av seriene de fortsatt fører, og disse glassene er ikke blant dem Anonymkode: 70b64...49f 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #3 Skrevet 26. juli 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: De er ganske like Louise som også er fra Hadeland Glassverk. Så vidt jeg vet fører de ikke den serien lenger. Jeg kjenner de fleste av seriene de fortsatt fører, og disse glassene er ikke blant dem Anonymkode: 70b64...49f Det tenkte jeg også på. Send bildet til Hadeland glassverk og spør, TS! Anonymkode: b0e89...6ed 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #4 Skrevet 26. juli 2018 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: De er ganske like Louise som også er fra Hadeland Glassverk. Så vidt jeg vet fører de ikke den serien lenger. Jeg kjenner de fleste av seriene de fortsatt fører, og disse glassene er ikke blant dem Anonymkode: 70b64...49f Det er nok ikke Louise. Louise har høyere stett som er tykkest øverst og med en ekstra kule i toppen. I tillegg har den slepne "drueformede" felter nederst på selve glasset. Det er et bilde fra en gammel katalog her, litt lenger enn halvveis nede på siden. Anonymkode: 48854...fe7
Vulpes Skrevet 1. august 2018 Forfatter #5 Skrevet 1. august 2018 (endret) Takk for svar! Jeg kontaktet Hadeland Glassverk via e-post nå i helgen, venter fremdeles på svar. Skal si ifra om jeg kommer noe nærmere i detektivarbeidet. Endret 1. august 2018 av Tonje! 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå