Kevin Skrevet 16. august 2002 #1 Del Skrevet 16. august 2002 Nå sitter jeg her og nyter en Brunello di Montalcino helt alene her.... nyter at vinden leker med min nakne kropp (nesten i allefall da....).... ut og inn fra terrassen.... livet er herlig.... noen som vil dele en flaske med meg? Helt fantastisk årgang.... Jeg sier igjen.... LIVET er herlig!! Ta en skål med meg iallefall da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie Skrevet 16. august 2002 #2 Del Skrevet 16. august 2002 Skål, Kevin! :D ...jeg har bare en kjedelig ringnes pils å skåle med, men det er vel bedre enn ingenting, vel?!? Ha en fortryllende helg, Kevin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 16. august 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 16. august 2002 En skål er en skål, uansett, Nathalie..... Velkomme skal du være! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 16. august 2002 #4 Del Skrevet 16. august 2002 Glemte å kjøpe vin i dag, jeg, men du spanderer kanskje et glass ? Leo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 16. august 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 16. august 2002 Jess da.... har så det duger for noen timer.... er en Chianti Classico ok....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 16. august 2002 #6 Del Skrevet 16. august 2002 Ja, visst! Foretrekker italiensk jeg! Leo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 16. august 2002 Forfatter #7 Del Skrevet 16. august 2002 Da har jeg faktisk 6 hele flasker til oss..... så det er bare å velge.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 16. august 2002 #8 Del Skrevet 16. august 2002 Det burde holde til i morgen ! Kan ikke du velge en og hente et glass til meg, dahhh ? Leo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 16. august 2002 #9 Del Skrevet 16. august 2002 Skål Kevin hilsen meg med Baccardi watermelon i hånden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Khevin (ikhe logh) Skrevet 16. august 2002 #10 Del Skrevet 16. august 2002 Schjallabais!!! Ogh Schåååål!!! Hhhhher vareh liv i stuohhhhh!!!! Koschelig ath så manghe kunnhe komhhhe!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 17. august 2002 #11 Del Skrevet 17. august 2002 ..... og så senket stillheten seg over Kevin. Hehehe... bra initiativ, gutt. Bare synd jeg dukket opp her såpass sent at moroa var over. Vel, shit happens. Uansett - her er en paracet til i morgen tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 17. august 2002 #12 Del Skrevet 17. august 2002 Er det igjen noe på flaska????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 17. august 2002 Forfatter #13 Del Skrevet 17. august 2002 Takker for paraceten, Bertha! Den kom godt med.... Har nettopp vært på pub og sett serieåpningen i England, og tatt meg noen herlige duggfriske.... Litago, noe igjen på hvem av flaskene....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå