Annie Skrevet 19. juni 2008 #2821 Del Skrevet 19. juni 2008 Her hvor jeg bor er det ingen som feirer St.Hans.. Kjedelig.... Ingen bål eller noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 19. juni 2008 #2822 Del Skrevet 19. juni 2008 St. hans. Nei det blir nok ikke rare greiene. Men da er det ikke sikkert de trenger meg på jobb, og det er jo litt gull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 19. juni 2008 #2823 Del Skrevet 19. juni 2008 Så gøy med nye klær, Tigerjente! St.Hans er alltid kjedelig syns jeg. Svenskene kan det bedre enn oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 19. juni 2008 #2824 Del Skrevet 19. juni 2008 Lenge siden jeg feiret St. Hans også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 23. juni 2008 #2825 Del Skrevet 23. juni 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 23. juni 2008 #2826 Del Skrevet 23. juni 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 23. juni 2008 #2827 Del Skrevet 23. juni 2008 Leteaksjon... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 23. juni 2008 #2828 Del Skrevet 23. juni 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 24. juni 2008 #2829 Del Skrevet 24. juni 2008 Håper det går bra med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 30. juni 2008 #2830 Del Skrevet 30. juni 2008 Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 2. juli 2008 #2831 Del Skrevet 2. juli 2008 Innom på en oppdateringsrunde - håper det står bra til med dere alle sammen. Selv om du er lei akkurat nå, kan du fremdeles få noen fine uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 4. juli 2008 #2832 Del Skrevet 4. juli 2008 Her er jeg! Jeg har vært veldig lite på nett for tiden, klarer det rett og slett ikke. Samtidig har jeg begynt med kurs, og da må jeg prioritere den tiden jeg orker å sitte i ro på det. Jeg har begynt å få noen helt forferdelige brennelignende smerter oppå magen når jeg sitter i mer enn ca 30 min om gangen. Så sammen med bekkensmertene utgjør de fine bevegelseshemninger for meg! De siste dagene nå når det har vært så varmt har jeg også fått vann i kroppen, det tror jeg faktisk er første gang jeg har. Samtidig kjenner jeg at jeg begynner å komme over i en fase der jeg aksepterer at jeg er gravid, og at ukene nå heldigvis går nedover og nedover. (8igjen!!! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 4. juli 2008 #2833 Del Skrevet 4. juli 2008 Tigerjente Snodig at du dukker opp nå, har tenkt masse på deg i kveld Du får ta alt med ro og forsøke å nyte de ukene som er igjen. Går det bra med dere alle sammen ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 4. juli 2008 #2834 Del Skrevet 4. juli 2008 TIGERN!!! :juhu: Så teit med de plagene du har Men som du sier, det er bare 8!!!???!!! uker igjen! Prøv å nyt dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 4. juli 2008 #2835 Del Skrevet 4. juli 2008 Tigerjente Snodig at du dukker opp nå, har tenkt masse på deg i kveld Du får ta alt med ro og forsøke å nyte de ukene som er igjen. Går det bra med dere alle sammen ? Grunnen til at jeg dukker opp nå er vel egentlig at vi har vært på byn, og mannen er ikke kommet hjem enda. Når jeg da vet at jeg kan sove lenge i morgen (og jeg er alene hjemme, som jeg ikke liker) kan jeg sitte meg ned med pcen litt. Vi har det kjempebra alle sammen!! TIGERN!!! :juhu: Så teit med de plagene du har Men som du sier, det er bare 8!!!???!!! uker igjen! Prøv å nyt dem Ja, tenk at det bare er 8 uker igjen!! Det er egentlig helt utrolig å tenke på. Og om en uke er det ferie, når vi kommer hjem derfra går nok ukene i strekk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 4. juli 2008 #2836 Del Skrevet 4. juli 2008 Jeg må le litt. Gikk inn på BT nå nettopp, og der står det fint om båten som lå rett forann oss nå i kveld. Vi var jo som jeg skrev inne i byn, hadde båten til et vennepar til kaien på bryggen, og der skjedde dette: http://www.bt.no/lokalt/bergen/article593741.ece Man kan såvidt skjimte tigermannen i svart helt til høyre i bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 4. juli 2008 #2837 Del Skrevet 4. juli 2008 Godt at alt står bra til med dere. Gleder Prinsen seg nå som det ikke er lenge igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 5. juli 2008 #2838 Del Skrevet 5. juli 2008 Har lagt en spørsmål i bloggen din hvis du er innom . . . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 5. juli 2008 #2839 Del Skrevet 5. juli 2008 Du får nyte de siste ukene av svangerskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 5. juli 2008 #2840 Del Skrevet 5. juli 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå