Gå til innhold

Tigerjentes rablebok

Gjest Tigerjente

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

St. hans. Nei det blir nok ikke rare greiene. Men da er det ikke sikkert de trenger meg på jobb, og det er jo litt gull. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med nye klær, Tigerjente! :)

St.Hans er alltid kjedelig syns jeg. Svenskene kan det bedre enn oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom på en oppdateringsrunde - håper det står bra til med dere alle sammen. Selv om du er lei akkurat nå, kan du fremdeles få noen fine uker :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Her er jeg! Jeg har vært veldig lite på nett for tiden, klarer det rett og slett ikke. Samtidig har jeg begynt med kurs, og da må jeg prioritere den tiden jeg orker å sitte i ro på det.

Jeg har begynt å få noen helt forferdelige brennelignende smerter oppå magen når jeg sitter i mer enn ca 30 min om gangen. Så sammen med bekkensmertene utgjør de fine bevegelseshemninger for meg! De siste dagene nå når det har vært så varmt har jeg også fått vann i kroppen, det tror jeg faktisk er første gang jeg har.

Samtidig kjenner jeg at jeg begynner å komme over i en fase der jeg aksepterer at jeg er gravid, og at ukene nå heldigvis går nedover og nedover. (8igjen!!! :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tigerjente :klem:

Snodig at du dukker opp nå, har tenkt masse på deg i kveld :)

Du får ta alt med ro og forsøke å nyte de ukene som er igjen. Går det bra med dere alle sammen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TIGERN!!! :juhu: :klem:

Så teit med de plagene du har :troest: Men som du sier, det er bare 8!!!???!!! :overrasket::sjokk: uker igjen!

Prøv å nyt dem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente
Tigerjente :klem:

Snodig at du dukker opp nå, har tenkt masse på deg i kveld :)

Du får ta alt med ro og forsøke å nyte de ukene som er igjen. Går det bra med dere alle sammen ?

Grunnen til at jeg dukker opp nå er vel egentlig at vi har vært på byn, og mannen er ikke kommet hjem enda. Når jeg da vet at jeg kan sove lenge i morgen (og jeg er alene hjemme, som jeg ikke liker) kan jeg sitte meg ned med pcen litt.

Vi har det kjempebra alle sammen!!

TIGERN!!! :juhu: :klem:

Så teit med de plagene du har :troest: Men som du sier, det er bare 8!!!???!!! :overrasket::sjokk: uker igjen!

Prøv å nyt dem :klem:

Ja, tenk at det bare er 8 uker igjen!! Det er egentlig helt utrolig å tenke på. Og om en uke er det ferie, når vi kommer hjem derfra går nok ukene i strekk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

:fnise: Jeg må le litt. Gikk inn på BT nå nettopp, og der står det fint om båten som lå rett forann oss nå i kveld. Vi var jo som jeg skrev inne i byn, hadde båten til et vennepar til kaien på bryggen, og der skjedde dette: http://www.bt.no/lokalt/bergen/article593741.ece

Man kan såvidt skjimte tigermannen i svart helt til høyre i bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...