Gå til innhold

Tigerjentes rablebok

Gjest Tigerjente

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Tigerjente
Gratulerer med 600 innlegg, Tiger!

Skjønner at du var på party hos Annie i natt :ler:

:fnise: Takk Kamela!!

Trøtt i dag, men fikk meg opp til vanlig tid og fikk prinsen i barnehagen.Der han var kjempefornøyd, og mamma kunne bare gå igjen med en gang :tommel:

Nå skal jeg slappe av på sofaen. Kanskje med en :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for i natt :ler:

Denne burde egentlig stått inne i bordellet. Da kunne man tenkt koffert så mye man vil.....

Men jeg gjør det allikevel jeg altså...... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne burde egentlig stått inne i bordellet. Da kunne man tenkt koffert så mye man vil.....

Ja, det handlet tross alt om mange nummer :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente
Det høres deilig ut.

Har det gått greit med Prinsen i natt, og hvordan er formen din?

Natten har gått bra med prinsen!!

Han har sovet hele natten igjennom i sin egen seng.

Kan han kanskje være sjalu?

De kveldene enten jeg eller kjæresten min er alene med han, da legger han seg kjempefint!!! Men når vi begge to er her begynner han med en gang :s

Formen min er bedre!!!

Kjennes ut som om feberen er borte nå, og jeg har klart å holde en fin samtale på møte uten å bli dårlig. Selv om jeg hadde lyst til å bli hissig og sur, men det er en helt annen ting :sur:

Må fortelle dere om monstrene som var her i går, men jeg må ta det i kveld for nå må jeg pakke sammen noen vaskesaker og løpe ut døren igjen...

Skal hjelpe kjæresten å vaske ned leiligheten i dag, og han har ingenting hjemme. Nesten som om jeg lurer på om jeg skal dra med meg moppen på bussen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grønnsåpe, salmiakk, Jip, tørkepapir, mopp, kluter. Burde komme langt med det. Og ei bøtte selvfølgelig. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente
Grønnsåpe, salmiakk, Jip, tørkepapir, mopp, kluter. Burde komme langt med det. Og ei bøtte selvfølgelig. :ler:

:ler::ler: Jip!!!!

Men, ja tusen takk! Tror jeg får sende han avgårde i en butikk, orker ikke drasse masse på bussen og bytte buss 4 ganger på veien :fnise: Vi (han) kan alltids ha godt av noe vasketing i nyehuset også..

:sjarmor: Hunk på tv!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Natten har gått bra med prinsen!!

Han har sovet hele natten igjennom i sin egen seng.

Kan han kanskje være sjalu?

De kveldene enten jeg eller kjæresten min er alene med han, da legger han seg kjempefint!!! Men når vi begge to er her begynner han med en gang :s

Formen min er bedre!!!

Kjennes ut som om feberen er borte nå, og jeg har klart å holde en fin samtale på møte uten å bli dårlig. Selv om jeg hadde lyst til å bli hissig og sur, men det er en helt annen ting :sur:

Må fortelle dere om monstrene som var her i går, men jeg må ta det i kveld for nå må jeg pakke sammen noen vaskesaker og løpe ut døren igjen...

Skal hjelpe kjæresten å vaske ned leiligheten i dag, og han har ingenting hjemme. Nesten som om jeg lurer på om jeg skal dra med meg moppen på bussen :ler:

Kan godt hende at han er sjalu på at dere er sammen, forsøk å snakke med han om det!

VASKE ?

Er ikke du syk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente
Kan godt hende at han er sjalu på at dere er sammen, forsøk å snakke med han om det!

VASKE ?

Er ikke du syk?

Det skal jeg prøve ja. Men han er ikke alltid like flink til å prate om ting, ror seg bort og snakker om andre ting eller vil heller leke.

Syk er jeg jo, men når antibiotikaen har fått virke i noen dager så går det bra! Jeg føler meg i såpass bra form nå at jeg kunne gått på jobb.

Derfor vasket vi og vasket og vasket, for den suuuuureste kjærringen i verden. :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...