Gjest Tigerjente Skrevet 12. februar 2008 #1901 Del Skrevet 12. februar 2008 det skulle være rosa pus på girstangen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 12. februar 2008 #1902 Del Skrevet 12. februar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 12. februar 2008 #1903 Del Skrevet 12. februar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 12. februar 2008 #1904 Del Skrevet 12. februar 2008 det skulle være rosa pus på girstangen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 12. februar 2008 #1905 Del Skrevet 12. februar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 12. februar 2008 #1906 Del Skrevet 12. februar 2008 Dere tror meg ikke dere!!! (Jeg og tigermannen hadde nettopp en diskusjon. Han lurte på om jeg virkelig fikk så fort svar av dere eller om jeg satt å skrev for meg selv. Da slengte jeg ut at det var minst en million aktive brukere her inne, så det var ikke rart jeg fikk svar med en gang ' ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 12. februar 2008 #1907 Del Skrevet 12. februar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 12. februar 2008 #1908 Del Skrevet 12. februar 2008 Du kan fortelle tigermannen at vi er kjappere enn vår egen skygge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 12. februar 2008 #1909 Del Skrevet 12. februar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 12. februar 2008 #1910 Del Skrevet 12. februar 2008 Hadde planer om å klare målet mitt når uken var ferdig ca, men med denne farten ser det ut til at det kommer raskere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 12. februar 2008 #1911 Del Skrevet 12. februar 2008 Var målet ditt 2500? Det klarer du i kveld det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 13. februar 2008 #1912 Del Skrevet 13. februar 2008 2500 ja, og det klarer jeg nok ikke før i morgen ser det ut til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 13. februar 2008 #1913 Del Skrevet 13. februar 2008 Du har ikke langt igjen da ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 13. februar 2008 #1914 Del Skrevet 13. februar 2008 Da har jeg vært en tur ute. Legen ville ha en samtale med meg, og så at jeg slet litt. Fikk to ukers sykemelding og beskjed om å ta det i mitt eget tempo det viktigste for meg akkurat nå var å ta vare på meg selv og barnet i magen.. Jeg hadde prinsen med meg i dag, for tigermannen fikk en telefon fra jobben om at han måtte jobbe ekstra, men det gikk kjempebra, og han var snill med mammaen sin. Vi reiste inn til senteret (nærmeste apotek) hentet antibiotikaen, og leverte den ene sykemeldingen. Kjøpte også nye sko til prinsen også bare måtte jeg ha bolle!! Så deilig å vite at du har 2 uker å hente deg inn igjen på Men i kveld føles det virkelig som om jeg har fått meg en real trøkk! Men, jeg har fått sett frustrerte fruer igjen, og spist makaroni med ost, min favoritt og tradisjonsrike tirsdagskveld rett, så nå har jeg kost meg. Gruer meg litt til denne mnd, for jeg har fått lav lønning pga tull med skatten igjen. Siden jeg har to jobber har jeg valgt å trekke tabelltrekk fra den jobben jeg jobber mest, også 36% fra den jeg jobber minst, men så var det feil, og 50% trukket fra den på mest, så jeg har fått 6000 + kanskje 1-2000 fra den andre jobben (de kommer til helgen) i tillegg er det denne mnd de stopper andre ytelser som jeg har fått til nå.. Not goood! Heldigvis tar tigermannen seg av det meste, mens jeg spytter i med det meste, så blir det bedre neste mnd. Dumt når sånt kommer i begynnelsen av året, er gjerne litt magert etter jul. Høyt skattetrekk kan være en super sparemåte ja. Jeg liker den varianten godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 13. februar 2008 #1915 Del Skrevet 13. februar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 13. februar 2008 #1916 Del Skrevet 13. februar 2008 ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 13. februar 2008 #1917 Del Skrevet 13. februar 2008 God formiddag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 13. februar 2008 #1918 Del Skrevet 13. februar 2008 Hva skal du med den girstanga da? (bare lurte siden du spesifiserer) Særlig med den smileyen rett bak..... Tror du må satse på stasjonsvogn -ser ut til at du må ha plass til en stor koffert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 13. februar 2008 #1919 Del Skrevet 13. februar 2008 Tror du må satse på stasjonsvogn -ser ut til at du må ha plass til en stor koffert... Koffert???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 13. februar 2008 #1920 Del Skrevet 13. februar 2008 Åhneida du! Nå skal jeg ha bil selv. Min aller første bil!! Lurer på om jeg skal dra videre drømmen om bil som jeg hadde da jeg var 14. Det skulle være en WV golf, sølvfarget med glitter i lakken, sotete vinduer, styla, og med rosa pus-stoff på seter, ratt og girstang! ÅHERREGUD, var min første tanke Tror du må satse på stasjonsvogn -ser ut til at du må ha plass til en stor koffert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå