Gjest Tigerjente Skrevet 9. februar 2008 #1841 Del Skrevet 9. februar 2008 Hei malle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 9. februar 2008 #1842 Del Skrevet 9. februar 2008 Brukte litt itd på å oppdatere meg her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 10. februar 2008 #1843 Del Skrevet 10. februar 2008 Hørtes ut som du hadde en herlig lørdag. Håper søndagen blir like flott for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 10. februar 2008 #1844 Del Skrevet 10. februar 2008 Ja, i dag har vi også hatt en fin dag! Har vært helt nydelig vær ute, nesten skyfri himmel og strålendes sol, men kaldt. Tigermannen bestemte seg for å spandere middag på meg på en lokal kafe som vi lennge har hatt lyst til å prøve. GOD MORSDAG TIL ALLE MØDRE SOM STIKKER INNOM, OG GOD SØNDAG TIL ALLE SAMMEN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 10. februar 2008 #1845 Del Skrevet 10. februar 2008 Heisann! Så godt å høre at du har hatt en fin søndag. Koselig å gå ut og spise av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 10. februar 2008 #1846 Del Skrevet 10. februar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 10. februar 2008 #1847 Del Skrevet 10. februar 2008 Så morsomt da! Har vurdert å se Dreamgirls jeg nå... Mannen jobber og ungene er i seng, tror det er en fin film for meg å se helt av meg lene, som modern pleier å si Den ligger i bunken av filmer som ennå ikke er sett her . . . Håper du har samlet litt krefter i helgen, Tigern, høres ihvertfall ut som du har kost deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 10. februar 2008 #1848 Del Skrevet 10. februar 2008 Joda, har kost med veldig i helgen, nyter å bruke tid sammen med prinsen, men er så utrolig dumt at jeg innimellom må melde pass og ligger strak på sofaen mens prinsen leker for seg selv (eller tigermannen med ham) det beste for meg denne helgen har vært når vi ser på film sammen, for da kan vi ligge i sofaen sammen, og jeg slipper å bruke energi. Men, jeg skal til legen i morgen. Tenkte høre om jeg kunne få en sykemelding sammen med antibiotikaen, for slik som dette går det ikke ann å gå, og jeg trenger en stund på å komme meg etter dette kjenner jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 10. februar 2008 #1849 Del Skrevet 10. februar 2008 Det synes jeg at du skulle gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 10. februar 2008 #1850 Del Skrevet 10. februar 2008 GOD MORSDAG TIL ALLE MØDRE SOM STIKKER INNOM, OG GOD SØNDAG TIL ALLE SAMMEN! Takk i like måte Joda, har kost med veldig i helgen, nyter å bruke tid sammen med prinsen, men er så utrolig dumt at jeg innimellom må melde pass og ligger strak på sofaen mens prinsen leker for seg selv (eller tigermannen med ham) det beste for meg denne helgen har vært når vi ser på film sammen, for da kan vi ligge i sofaen sammen, og jeg slipper å bruke energi. Men, jeg skal til legen i morgen. Tenkte høre om jeg kunne få en sykemelding sammen med antibiotikaen, for slik som dette går det ikke ann å gå, og jeg trenger en stund på å komme meg etter dette kjenner jeg. Syns det hørtes lurt ut å få en sykemelding. Jo fortere du henter deg inn, jo bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 10. februar 2008 #1851 Del Skrevet 10. februar 2008 Det synes jeg at du skulle gjøre. Takk i like måte Syns det hørtes lurt ut å få en sykemelding. Jo fortere du henter deg inn, jo bedre Det er bra flere er enig med meg, for sånn som det er nå er det bare ork å gå på jobben. Jeg bare er på jobben, yter ingenting, og er redd for å besvime og kaste opp hele tiden. Håper bare legen er enig med meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 10. februar 2008 #1852 Del Skrevet 10. februar 2008 Det kan jeg nesten garantere deg, at han er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 11. februar 2008 #1853 Del Skrevet 11. februar 2008 Joda, har kost med veldig i helgen, nyter å bruke tid sammen med prinsen, men er så utrolig dumt at jeg innimellom må melde pass og ligger strak på sofaen mens prinsen leker for seg selv (eller tigermannen med ham) det beste for meg denne helgen har vært når vi ser på film sammen, for da kan vi ligge i sofaen sammen, og jeg slipper å bruke energi. Men, jeg skal til legen i morgen. Tenkte høre om jeg kunne få en sykemelding sammen med antibiotikaen, for slik som dette går det ikke ann å gå, og jeg trenger en stund på å komme meg etter dette kjenner jeg. Ei uke på sofaen hadde nok gjort deg godt. Krysser fingre for at legen er enig i det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 11. februar 2008 #1854 Del Skrevet 11. februar 2008 Håper det går greit hos legen i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 11. februar 2008 #1855 Del Skrevet 11. februar 2008 *venter på at Tigern kommer fra legen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 11. februar 2008 #1856 Del Skrevet 11. februar 2008 *oppdatert* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 11. februar 2008 #1857 Del Skrevet 11. februar 2008 *oppdatert* Du jobber deg gjennom hele klanen, skjønner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 11. februar 2008 #1858 Del Skrevet 11. februar 2008 Du jobber deg gjennom hele klanen, skjønner jeg Ja, men det tar tid :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 11. februar 2008 #1859 Del Skrevet 11. februar 2008 Når det gjelder graviditet så tror jeg terskelen for sykemelding er ganske lav, så det er jeg sikker på at ordner seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 11. februar 2008 #1860 Del Skrevet 11. februar 2008 Var innom her etter legen, men så ville tigermannen kose, så da gikk vi opp å la oss og sovnet. Legen min hadde hatt vakt i natt (legevakt på rundtur her ute) så han var nettopp gått, men de skrev meg på en liste, også skulle han skrive ut sykemelding til meg i morgen, så da kunne jeg hente den. Leverte også inn ny urinprøve slik at de kunne sjekke om jeg var syk, også skulle de ringe meg opp igjen. De ringte rett etter og sa det lå en recept med atibiotika der som jeg kunne hente når jeg var innom etter sykemeldingen i morgen. Sjefen ble paff da jeg ringte å sa jeg var syk, håper du ikke er sykemeldt neste uke i vinterferien sa han! Så fikk vi innkalling til ultralyd i posten. 3.april. Ser fram til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå