Gjest Tigerjente Skrevet 20. januar 2008 #1641 Del Skrevet 20. januar 2008 Det var godt å høre! Høres fryktelig slitsomt å gå fra den ene jobben til den andre.. så dette blir jo nesten som en ny verden! Spesielt med med en liten prins og en liten en til på vei! Husker selv når jeg jobbet meg halvt ihjel forrige jul, 8 timer 7 dager i uken, og når jeg trappet ned til kun annenhver helg, så var det helt fantastisk herlig!!! Ja, nå er det sånn at jeg orker det! Er veldig deilig å ha fri tirsdagen midt i uken også. Nå på tirsdag tenkte vi reise til Bergen!! juhuuu. Jeg var faktisk så redd for at jeg kom til å miste barnet hvis jeg fortsatte, så jeg turde ikke mer.. Men jeg har sagt til de at jeg kan jobbe mye i sommer hvis jeg er i form. Det passet de veldig bra, for det er masse turister her ute da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 20. januar 2008 #1642 Del Skrevet 20. januar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 21. januar 2008 #1643 Del Skrevet 21. januar 2008 God morgen jenter, ny dag nye muligheter Den ene katten vår har vært ute siden ca 14 i går, så vi er litt bekymra, det er første gang den er ute alene uten sin søster (de henger alltid på hverandre) også er det første gang han er ute over natten. Lille babyen min! Jeg har hatt et ekkelt marrerit i natt, så jeg vurderer å prøve å sove igjen, om jeg klarer det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 21. januar 2008 #1644 Del Skrevet 21. januar 2008 Kjenner den følesen når katten er lenge ute, en blir bekymra da ja. Får håpe at du får sove igjen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 21. januar 2008 #1645 Del Skrevet 21. januar 2008 *krysser fingrene for at pusen snart spretter frem glad og fornøyd og beroliger "mamma"* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 21. januar 2008 #1646 Del Skrevet 21. januar 2008 Du har ikke hukommelse hvis du må jukse slik. Jeg gir opp! God morgen jenter, ny dag nye muligheter Den ene katten vår har vært ute siden ca 14 i går, så vi er litt bekymra, det er første gang den er ute alene uten sin søster (de henger alltid på hverandre) også er det første gang han er ute over natten. Lille babyen min! Jeg har hatt et ekkelt marrerit i natt, så jeg vurderer å prøve å sove igjen, om jeg klarer det. Får håpe pusen snart dukker opp :katt: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 21. januar 2008 #1647 Del Skrevet 21. januar 2008 God morgen Tiger'n. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 21. januar 2008 #1648 Del Skrevet 21. januar 2008 :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 21. januar 2008 #1649 Del Skrevet 21. januar 2008 :juhu: I dag skulle jeg aldri ha sovet, jeg skulle jo ha vært ute!!! jaja.. Katten er ikke kommet tilbake, til tross for at tigermannen har leita masse.. Nå får jeg komme meg i gang.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 21. januar 2008 #1650 Del Skrevet 21. januar 2008 Prøver å få gjort endel kontorting.. Er så lei av å høre tast 1, tast 2, tast 3... blæææ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 21. januar 2008 #1651 Del Skrevet 21. januar 2008 har ikke pusen kommet seg hjem enda..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 21. januar 2008 #1652 Del Skrevet 21. januar 2008 Hvordan går det med den bortkomne pusen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 21. januar 2008 #1653 Del Skrevet 21. januar 2008 Nei, pusen er ikke hjemme enda. Vi er rådvil og vet ikke hvor vi skal lete lengre. Jeg har begynt å sett i veikanten om han kan ligge der, hvis noen har kjørt på ham. Det værste er vel egentlig prinsens uttrykk når han spør etter katten, det er nemlig den som er hans katt i følge ham selv. Vi har regna ut at han er ca 6 mnd nå, så vi håper til det ytterste at han er på damevift, selv om det kanskje er litt tidlig. Det er utrolig rart hvor glad man blir i en katt.. Den andre katten også er rar, ligger bare i ro, og leker nesten ikke mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 21. januar 2008 #1654 Del Skrevet 21. januar 2008 Åh! Nå griner jeg litt!! Han vi leier hos hadde funnet katten vår i garasjen sin, han ringte nettopp, og tigermannen er oppe å henter ham nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 21. januar 2008 #1655 Del Skrevet 21. januar 2008 Åh! Nå griner jeg litt!! Han vi leier hos hadde funnet katten vår i garasjen sin, han ringte nettopp, og tigermannen er oppe å henter ham nå!! Å så godt at pusen er funnet. Stakkars pusen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 21. januar 2008 #1656 Del Skrevet 21. januar 2008 Nei, pusen er ikke hjemme enda. Vi er rådvil og vet ikke hvor vi skal lete lengre. Jeg har begynt å sett i veikanten om han kan ligge der, hvis noen har kjørt på ham. Det værste er vel egentlig prinsens uttrykk når han spør etter katten, det er nemlig den som er hans katt i følge ham selv. Vi har regna ut at han er ca 6 mnd nå, så vi håper til det ytterste at han er på damevift, selv om det kanskje er litt tidlig. Det er utrolig rart hvor glad man blir i en katt.. Den andre katten også er rar, ligger bare i ro, og leker nesten ikke mer. Kjenner den følelsen. Hadde to katter da jeg bodde hos eks (de ble boende hos ham da jeg flyttet). Og for et par år siden forsvant den ene katten en dag det snødde veldig. Tre dager senere fant vi den igjen. Den hadde snødd inne i kjelleren på gamlehuset på gården stakkar. Det er grusomt når dyrene blir borte sånn. Så jeg tenker det var godt å få beskjed om at den er funnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 21. januar 2008 #1657 Del Skrevet 21. januar 2008 Katten spiste en hel boks med kattemat da den kom inn stakkaren var nok sulten. Men nå er vist alt som det skal. Søsterpus erter broren så til de grader. søskenkjærlighet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 21. januar 2008 #1658 Del Skrevet 21. januar 2008 Blir nok en lykkelig prins som finner igjen pusen sin når han våkner i morgen tidlig da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 21. januar 2008 #1659 Del Skrevet 21. januar 2008 men, det var dette jeg skulle si. Det ble ikke noe av fridagen min i morgen. Må på jobb kl 9. Dumt for meg at bussen ikke går, så jeg må finne en løsning på det. Håper jeg klarer å stå opp fint og ikke være kvalm. Har for øvrig kjøpt god morgen youghurt jeg tenkte prøve å fordøye i morgen, for å slå ihjel kvalmen. Sånn nå legger jeg meg for i dag. Er trøtt, selv om jeg egentlig ikke har gjort noe annet enn å sove og jobbe litt i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 21. januar 2008 #1660 Del Skrevet 21. januar 2008 Blir nok en lykkelig prins som finner igjen pusen sin når han våkner i morgen tidlig da... Ja, det tror jeg så virkelig. Gleder meg til å fortelle ham at flekki er tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå