loffen Skrevet 11. januar 2008 #1521 Del Skrevet 11. januar 2008 Blir jo helt sulten av å lese her inne jo! Kos deg i kveld Tigerjente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 11. januar 2008 #1522 Del Skrevet 11. januar 2008 Kos deg masse i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 11. januar 2008 #1523 Del Skrevet 11. januar 2008 Det ble ikke så koselig likevel. Tigermannen ringte og kunne fortelle meg at han nesten ikke hadde penger, såpass lite at vi måtte spare og passe på før vi får lønning igjen. Så da ble det ikke kino og ikke resturang. Vi endte opp med å ta med oss "gratismat" fra butikken min. Vi får varmmat om det er noe igjen når vi stenger, så jeg tok med meg kylling og brød. Til dessert blir det bolle/kringle, så det blir jo litt kos likevell. Så ser vi nok på en film også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 11. januar 2008 #1524 Del Skrevet 11. januar 2008 Uff da. Penger er ikke noe gøy. Jeg hater å bekymre meg for penger.. Det er godt dere får laget litt kos likevel da, Tiger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 11. januar 2008 #1525 Del Skrevet 11. januar 2008 Det er kjipt å måtte spare, men det blir en fin kveld for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 11. januar 2008 #1526 Del Skrevet 11. januar 2008 Så god han er! Må vel fortelle det til resten av familien også da, ikke regn med at han holder tett! Når det gjelder potte/dotrening vil jeg foreslå at dere lager et par rutiner som skal følges slik at han får noen klistremerker. Mine små tips er alltid på do/potte når han står opp har spist skal ut/i barnehagen skal legge seg Det har fungerte greit med mine, ihvertfall! Synes ikke Ut i vår hage 2 var så veldig morsom, sovnet visst fra det hele . . . . Ja, vi burde nok fortelle det til resten av familien også. Men det virker ikke som om prinsen liker å snakke om det hos andre. Satser på at han ikke snakker om det i dag, og hvis han gjør det er det ikke verdens undergang. Det var veldig gode forslag Kamela! Tusen takk.. Syns ut i vår hage 2 var gøy jeg, utrolig bra lagd til i det virvaret det ble. Alt handla om mange mennesker som var på ca samme sted samtidig. Men, så er jeg veldig fan av den gjengen der. Har vel fulgt med på de siden bård og harald sang; " husker jeg var på tusenfryd for sikkert 10-13 år siden og digget dem.. Hørtes god ut den ja! Kan du ikke legge oppskriften i bloggen til Annie? Mye lettere å finne igjen den der... Det kan jeg gjøre vettu! Sant nok.. Fikk lyst på pai i dag jeg også, men trenger en GOD oppskrift. Og ikke minst enkel, siden jeg aldri har laget det før... Åh, jeg er så glad i queeche lorrain, fransk ostepai! Det tror jeg at jeg må lage en av dagene i neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 11. januar 2008 #1527 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg syntes også ut i vår hage 2 var morsomt. God Helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 11. januar 2008 #1528 Del Skrevet 11. januar 2008 Det er sikkert likegreit å være hjemme i kveld, jeg skal jo på jobb i morgen også, så det hadde blitt slitsomt tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 11. januar 2008 #1529 Del Skrevet 11. januar 2008 Har ikke sett en eneste episode av Ut i vår hage jeg.. Det er sikkert godt å slappe av hjemme i kveld, Tiger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 12. januar 2008 #1530 Del Skrevet 12. januar 2008 Opp og på jobb! Det føltes faktisk ikke så gale å stå opp i dag som tidligere i uken, håper det fortsetter sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 12. januar 2008 #1531 Del Skrevet 12. januar 2008 Håper du får en fin dag på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 12. januar 2008 #1532 Del Skrevet 12. januar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 12. januar 2008 #1533 Del Skrevet 12. januar 2008 Husker ikke om jeg fortalte at jeg ble sjekka opp av en fyr på julebordet til tigermannen, han skulle ha meg opp på rommet og snakket med alle kompisene sine om meg... I dag når jeg og prinsen skulle ta bussen fra jobben til butikken der tigermannnen var satt jaggu denne oppsjekkeren rett ved siden av meg på bussen, han gliste litt da han kom innpå, og husket meg tydeligvis igjen, jeg husket ikke han igjen før jeg så jakken hans, den var nemlig fra firmaet, og jeg husket innmarig godt hvilket firma han jobbet i.. Gjennom hele bussturen satt han å snakka med meg og prinsen min. :s Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 12. januar 2008 #1534 Del Skrevet 12. januar 2008 Husker ikke om jeg fortalte at jeg ble sjekka opp av en fyr på julebordet til tigermannen, han skulle ha meg opp på rommet og snakket med alle kompisene sine om meg... I dag når jeg og prinsen skulle ta bussen fra jobben til butikken der tigermannnen var satt jaggu denne oppsjekkeren rett ved siden av meg på bussen, han gliste litt da han kom innpå, og husket meg tydeligvis igjen, jeg husket ikke han igjen før jeg så jakken hans, den var nemlig fra firmaet, og jeg husket innmarig godt hvilket firma han jobbet i.. Gjennom hele bussturen satt han å snakka med meg og prinsen min. :s Ja-ja, enkelte skjønner tydeligvis ikke at de har driti seg ut tidligere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 12. januar 2008 #1535 Del Skrevet 12. januar 2008 Ja-ja, enkelte skjønner tydeligvis ikke at de har driti seg ut tidligere... Nei, de gjør det igjen og igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 12. januar 2008 #1536 Del Skrevet 12. januar 2008 Ja-ja, enkelte skjønner tydeligvis ikke at de har driti seg ut tidligere... Nei, de gjør det igjen og igjen. Akkurat det er helt sant! Men, jeg syns det var litt morsomt at han husket meg, og kjente meg igjen. Akkurat det må jo bety at jeg har gjort inntrykk på ham!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 12. januar 2008 #1537 Del Skrevet 12. januar 2008 Akkurat det er helt sant! Men, jeg syns det var litt morsomt at han husket meg, og kjente meg igjen. Akkurat det må jo bety at jeg har gjort inntrykk på ham!?! Det er sant. Og jeg tror helt ærlig at du gjør inntrykk på de fleste jeg. Er sikker på at du er ei herlig jente som blir lagt merke til hvor du enn går... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 12. januar 2008 #1538 Del Skrevet 12. januar 2008 Det er sant. Og jeg tror helt ærlig at du gjør inntrykk på de fleste jeg. Er sikker på at du er ei herlig jente som blir lagt merke til hvor du enn går... Åååå, så søt du er Begonia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 13. januar 2008 #1539 Del Skrevet 13. januar 2008 Tåpelig fyr som ikke lærer! Så fin tiger du har funnet deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 13. januar 2008 #1540 Del Skrevet 13. januar 2008 Snasen avatar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå