Brukernavn Skrevet 8. januar 2008 #1381 Del Skrevet 8. januar 2008 *oppdatert* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 8. januar 2008 #1382 Del Skrevet 8. januar 2008 Ja, han er helt frisk igjen nå, magen har stabilisert seg og feberen er borte. Jeg undrer meg på hvordan det går uten bleie i dag jeg. Tipper han har ny bukse på seg når han kommer hjem, men det var tross alt han selv som ikke ville ha på seg bleie selv om jeg sa det kanskje var lurt å prøve å tisse på doen her hjemme før han gikk uten bleie i barnehagen. Men, neida... Han skulle gå uten bleie!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 8. januar 2008 #1383 Del Skrevet 8. januar 2008 Stor dag med andre ord.. Har du prøvd trusebleie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 8. januar 2008 #1384 Del Skrevet 8. januar 2008 Jada, trusebleier har vi, men neida. vi skal jo slutte med bleien... Han har snakket om at frida og elisabeth ikke bruker bleie så det kan hende han skal imponere noen nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 8. januar 2008 #1385 Del Skrevet 8. januar 2008 Herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 8. januar 2008 #1386 Del Skrevet 8. januar 2008 Spennende prosjekt det der, får håpe det går nogenlunde greit i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 8. januar 2008 #1387 Del Skrevet 8. januar 2008 Skjønne de der ungene :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 8. januar 2008 #1388 Del Skrevet 8. januar 2008 Hva er det jeg ser!? Du har ticker jo!! Gratulerer så masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 8. januar 2008 #1389 Del Skrevet 8. januar 2008 Hva er det jeg ser!? Du har ticker jo!! Gratulerer så masse! Tusen takk svimle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 8. januar 2008 #1390 Del Skrevet 8. januar 2008 Tiger'n min. En god til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 8. januar 2008 #1391 Del Skrevet 8. januar 2008 Åh, så god du er da Jokern! Vi i familien har fått verdens største sjokk i dag... Det er ikke bare jeg som er gravid i familien.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 8. januar 2008 #1392 Del Skrevet 8. januar 2008 HVEM?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 8. januar 2008 #1393 Del Skrevet 8. januar 2008 Ja, HVEM??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 8. januar 2008 #1394 Del Skrevet 8. januar 2008 Svigermor av alle.. Tigermannen skal bli storebror igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 8. januar 2008 #1395 Del Skrevet 8. januar 2008 HVEM?! Ja, HVEM??? Skjerp dere da... Dere er så utrolig nygjerrige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 8. januar 2008 #1396 Del Skrevet 8. januar 2008 Svigermor av alle.. Tigermannen skal bli storebror igjen.. Hva synes han om det? Bli pappa og storebror samtidig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 8. januar 2008 #1397 Del Skrevet 8. januar 2008 Skjerp dere da... Dere er så utrolig nygjerrige. Hva synes han om det? Bli pappa og storebror samtidig? Sier du, det er jo tross alt du som venter her for å få svaret først!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 8. januar 2008 #1398 Del Skrevet 8. januar 2008 Sier du, det er jo tross alt du som venter her for å få svaret først!!! Kan jeg noe for at Tiger'n er så kjapp med å stille nysgjerrigheten deres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 8. januar 2008 #1399 Del Skrevet 8. januar 2008 Høh, vedder på at du dyttet henne i gang, nå tør hun ikke å svare mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 8. januar 2008 #1400 Del Skrevet 8. januar 2008 Hva synes han om det? Bli pappa og storebror samtidig? Jeg har prøvd å spørre han om det, men det virker ikke som om han vil snakke om det. I det han hørte det ble han likblek.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå