Gå til innhold

Tigerjentes rablebok

Gjest Tigerjente

Anbefalte innlegg

Gjest Tigerjente

Så utrolig deilig da Jokern! Skulle ønske jeg også bare kunne sagt til noen på jobb at de måtte oppdatere meg for jeg skulle ha en ukes ferie. :P

Er trøtt i dag. Sovna kl 15, og sov helt til 18.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tigerjente

Huff! Har du hull?

Jeg skal til tannlegen med prinsen på torsdag, det gruer jeg meg til, han nekter nemlig å pusse, skjønner ikke hvor lenge det skal stå på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Jepp! Det er det jeg har oppvokst med, at han får pusse selv først, også skal mamma bare sjekke litt før han får fluor. Men, han nekter plent å pusse selv også nå, han var ikke sånn før, så jeg håper det er en fase, men den har vart siden vi flytta, har ikke lyst til å holde han fast og pusse heller for da blir han vel så skremt at han aldri vil pusse. Har også prøvd å forklare at hvis ikke vi pusser kan det hende at karius og baktus kommer, har prøvd å lese bøker om karius og baktus, men han sier de ikke vil bo i tennene hans..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Joker'n
Huff! Har du hull?

Jeg skal til tannlegen med prinsen på torsdag, det gruer jeg meg til, han nekter nemlig å pusse, skjønner ikke hvor lenge det skal stå på.

Jeg hadde det for et år siden. Så var det ei gæren kjerring som fiksa meg, og et par dager senere løsnet jeg fyllingen når jeg brukte tanntråd (!). Problemet er bare at jeg ikke skjønte hva det var som hadde løsnet, så nå har alle bakterier hoppet inn i sprekken som har oppstått og kost seg og gjort det som tidligere var et hull enda større, så NÅ må jeg få fiksa det en gang for alle :sur: Dumme dama!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Oj! Det er dritekkelt! Jeg har samme problemet. Hadde en galen tannlege som jeg aldri har stolt på, også gjorde han noe feil med bedøvelsen, den virket ikke først, så han satt en til, så virka begge og jeg var "bedøvet" i to uker, i ytterligere 3 mnd kunne jeg ikke gape ordentlig fordi det gjorde vondt. Men jeg skulle ikke tilbake til denne tannlegen, det kom jo til å gå over. Reiste tilogmed til polen og spiste big-mac nesten hver dag (dette var i 9.klasse) da måtte jeg dele hamburgern.

Men, så til poenget. En del av tanna har falt av i ettertid, det er en av hjørnetennene framme, så det ser jo ikke helt godt ut, men ikke pokker om jeg skal til tannlegen, for jeg er livredd enda. Og jeg vet at det bare er tull av meg, for det blir jo mye dyrere etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joker'n

Jeg var der på undersøkelse nå før jul og jeg fikk beskjed om at en fylling ikke skulle kunne løsne bare ved å bruke tanntråd (som jeg endelig hadde begynt å bruke), men hva hjelper vel det meg :sur: Og som om det ikke var nok at jeg i det hele tatt må dit for å rette det opp igjen, så har det jo blitt større siden de har hatt fri tilgang, og nå er det veldig nær nerven :sjokk: Jeg gruer meg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Joker'n

Jeg skal dit 09:15.. :sjenert: Godt det er så tidlig så slipper jeg å gå hele dagen i morgen og grue meg. Tror jeg skal be om bedøvelse også, for det var drittvondt bare hun pirket borti det sist :overrasket:

Endret av Joker'n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:fnise:

Ikke så deilig, jeg skal til tannlegen i morgen :tannverk:

Lykke til hos tannlegen, Jokern!

Party - party - party!

:duskedame: :duskedame: :duskedame:

:popcorn::vin::kaffekopp::is::sjokolade::ol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...