Gå til innhold

Tigerjentes rablebok

Gjest Tigerjente

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Tigerjente

Nå skal jeg på jobb! Skal åpne butikken! Jeg er dautrøtt, og hadde liksom planer om å gå til jobb, for bilen vår er på verksted, men det blåser så fælt ute, at jeg har ringt til taxien her ute, og bedt de hente meg. :fnise: Så da kan jeg slappe av litt lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente
Det høres ut som om jeg burde grue meg til å komme hjem i denne kulda? :overrasket:

Nja, kanskje litt.. Men er det ikke mye værre der du kommer ifra da?

Er 6+0 på vei idag, halvveis til det magiske tallet 12...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Begonia
neida! Det er så fint her atte!

Skal ikke uttale meg om været hos dere. Men at det er fint der du bor, er helt sikkert. Har vært noen få turer dit (mange år siden nå da). Min svigerinne er derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente

Fra øygarden eller bergen generelt?

Men, joda!!! Her er nydelig å bo...

Men, akkurat nå begynte det å regne her.. Eneste som er flott her nå er bølgene som slår mot fjellet. Elsker å sjå på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Tigerjente
Øygarden

Det må være flott å bo så nære sjøen! :)

Ja, det er egentlig finere her enn i bergen. Man har alltid den friske sjølukta i nærheten, også er det så mye mer lokalt. Alle kjenner jo alle, spesielt har jeg lagt merke til det etter at jeg begynte å jobbe på lokalbutikken.

Men, så blåser det endel her også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente
For meg som er oppvokst på fjellet, blir liksom sjøen noe eksotisk og facinerende...

Det skjønner jeg veldig godt! For meg som har bodd max fem min gåtur fra havet hele livet har det liksom blitt en vane - tilogmed landstedet vi har er rett attmed sjøen. Men. Jeg liker skjærgarder, det er helt nydelig landskap.

Tenkte ta oss en tur i norsjøløypa snart, om det bare ble fint vær og jeg ikke er så sliten. Der har jeg sett bilder fra, og ser for meg et paradis av skjærgarder. Også gleder jeg meg til sommeren når vi skal utforske strendene her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joker'n
Begynner dere ikke igjen med undervisning før det?

Nei, det er bare introforelesninger til uka; type: "dette skal faget handle om"-opplegg, så jeg får den viktigste informasjonen av noen av de andre jentene som har dratt tilbake allerede også begynner det for fullt den 14. Hurra :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...