bondekone Skrevet 24. januar 2019 Forfatter #401 Del Skrevet 24. januar 2019 1 time siden, Patriotpaula skrev: Føler med deg... Vi venter vel egentlig begge to på at mensen skal komme 🤞🏻🤞🏻 Jeg er på CD24 i dag, så håper mensen kommer innen en uke 🤞🏻👏 Ja, hadde jo håpet på en skikkelig runde før vi «gav» oss da🙄 eggløsning kommer nok altså, er bare så typisk at det er NÅ syklusen skal forlenge seg🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 25. januar 2019 Forfatter #402 Del Skrevet 25. januar 2019 Fortsatt ingen spesiell økning, men holdt seg «middels høy», slik den var i går🙄 begynner nesten å tenke at EL var på dag 10? Fikk et ganske intens stikk i eggstokken den dagen, som jeg pleier å få når eggløsning skjer, men avfeide det med at det var for tidlig. Skjønner ikke hvordan eggløsning plutselig skulle vært så tidlig heller. Men uansett er kurven veldig lav🤔 Men om det er tilfelle er jeg plutselig 5 dpo i dag, og må få bestilt medisiner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 25. januar 2019 #403 Del Skrevet 25. januar 2019 Ikke alltid godt å forstå seg på denne kroppen 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 25. januar 2019 Forfatter #404 Del Skrevet 25. januar 2019 47 minutter siden, lillemeg90 skrev: Ikke alltid godt å forstå seg på denne kroppen 😅 Nei, det kan du virkelig si🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 25. januar 2019 #405 Del Skrevet 25. januar 2019 Typisk at kroppen ikke skal holde seg på det «jevne» denne syklusen også 😬 I hvert fall når det er en viktig syklus for veien videre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 25. januar 2019 Forfatter #406 Del Skrevet 25. januar 2019 4 timer siden, Patriotpaula skrev: Typisk at kroppen ikke skal holde seg på det «jevne» denne syklusen også 😬 I hvert fall når det er en viktig syklus for veien videre... Ja himmel, skulle første kroppen klusse etter halvannet år, kunne den jo gjort det før🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 26. januar 2019 Forfatter #407 Del Skrevet 26. januar 2019 Da steg endelig tempen skikkelig! Så da er det bare å vente😛 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 29. januar 2019 Forfatter #408 Del Skrevet 29. januar 2019 Nå skjønner jeg ikke noe🙄 tempen sank igjen, og to dager på rad har den vært relativt lav. Det er ikke uvanlig at jeg får en dipp, men ikke to dager på rad🤔 skal man følge kurven ser den jo helt normal ut med EL på dag 10, og at den nå begynner å synke pga nærmer seg mens. Men tror ikke det kan være det heller, har ingen murringer eller noe som jeg pleier når det nærmer seg. Æsj altså. Tør ikke å kjøpe inn medisiner før jeg vet jeg får mensen, men i og med jeg må bestille på forhånd, er det jo greit å vite ca når den kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 29. januar 2019 #409 Del Skrevet 29. januar 2019 4 timer siden, bondekone skrev: Nå skjønner jeg ikke noe🙄 tempen sank igjen, og to dager på rad har den vært relativt lav. Det er ikke uvanlig at jeg får en dipp, men ikke to dager på rad🤔 skal man følge kurven ser den jo helt normal ut med EL på dag 10, og at den nå begynner å synke pga nærmer seg mens. Men tror ikke det kan være det heller, har ingen murringer eller noe som jeg pleier når det nærmer seg. Æsj altså. Tør ikke å kjøpe inn medisiner før jeg vet jeg får mensen, men i og med jeg må bestille på forhånd, er det jo greit å vite ca når den kommer! Uff, at det skal være så uforutsigbart! 😩 Jeg kjøpte inn medisiner forrige uke, selv om mensen ikke har kommet. Jeg vet jo at jeg ikke har hatt EL denne syklusen, så vet at mensen vil komme på et eller annet tidspunkt. Synes den har flatet veldig ut siste dagene, så venter i spenning på når den kommer! 🙄🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 29. januar 2019 #410 Del Skrevet 29. januar 2019 Jeg har ingen peiling på temping så kan dessverre ikke hjelpe deg 😣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 29. januar 2019 Forfatter #411 Del Skrevet 29. januar 2019 29 minutter siden, Patriotpaula skrev: Uff, at det skal være så uforutsigbart! 😩 Jeg kjøpte inn medisiner forrige uke, selv om mensen ikke har kommet. Jeg vet jo at jeg ikke har hatt EL denne syklusen, så vet at mensen vil komme på et eller annet tidspunkt. Synes den har flatet veldig ut siste dagene, så venter i spenning på når den kommer! 🙄🤞🏻 Ja, ser absolutt ut som mensen kan nærme seg på deg, håper det! Men utrolig kjedelig at den ikke oppfører seg som den pleier ja. Har kun hatt EL smerter en gang denne syklusen, og det var på dag 10. Jeg pleier å ha det jevnt over de dagene rundt EL, men har ikke kjent antydning siden det... spennende å se hva temp sier i morgen. Jeg vet liksom ikke helt hva jeg tror om denne grafen. Kan EL ha vært allerede dag 10? Og isåfall er jeg allerede 10 dpo, og bør få bestilt inn medisiner🤔 eller har jeg ikke hatt EL i det hele tatt, og må vente leeenge på å begynne. Æsj altså.... 25 minutter siden, lillemeg90 skrev: Jeg har ingen peiling på temping så kan dessverre ikke hjelpe deg 😣 Hyggelig med spor uansett hjelp👍😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 29. januar 2019 #412 Del Skrevet 29. januar 2019 2 timer siden, bondekone skrev: Ja, ser absolutt ut som mensen kan nærme seg på deg, håper det! Men utrolig kjedelig at den ikke oppfører seg som den pleier ja. Har kun hatt EL smerter en gang denne syklusen, og det var på dag 10. Jeg pleier å ha det jevnt over de dagene rundt EL, men har ikke kjent antydning siden det... spennende å se hva temp sier i morgen. Jeg vet liksom ikke helt hva jeg tror om denne grafen. Kan EL ha vært allerede dag 10? Og isåfall er jeg allerede 10 dpo, og bør få bestilt inn medisiner🤔 eller har jeg ikke hatt EL i det hele tatt, og må vente leeenge på å begynne. Æsj altså.... Hyggelig med spor uansett hjelp👍😉 Uff, usikkert! Og skjønner veldig godt at du ikke vil bestille opp hvis det er noen som helst sannsynlighet for at du er gravid. Jeg betalte litt over 6000 når jeg hentet ut sprøytene (Menopur og orgalutran), hadde vært ekstremt sure penger hvis jeg hadde vært gravid 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 29. januar 2019 Forfatter #413 Del Skrevet 29. januar 2019 22 minutter siden, Patriotpaula skrev: Uff, usikkert! Og skjønner veldig godt at du ikke vil bestille opp hvis det er noen som helst sannsynlighet for at du er gravid. Jeg betalte litt over 6000 når jeg hentet ut sprøytene (Menopur og orgalutran), hadde vært ekstremt sure penger hvis jeg hadde vært gravid 🙄 Ja blir rundt det samme for mine medisiner, slik jeg har sett. Får iallefall ringe inn for bestilling enav av de nærmeste dagene. Tviler sterkt på at jeg er så langt uti dpo land. Da burde det vært både murringer og spotting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 29. januar 2019 Forfatter #414 Del Skrevet 29. januar 2019 (endret) Shit, spotting i dag! Dvs at det kan stemme med EL på dag 10, og at jeg er 10 dpo i dag! Men arh, har jo ikke fått apoteket til å bestille inn medisiner😱 håper bare de får de til de må! Endret 29. januar 2019 av bondekone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 29. januar 2019 #415 Del Skrevet 29. januar 2019 1 time siden, bondekone skrev: Shit, spotting i dag! Dvs at det kan stemme med EL på dag 10, og at jeg er 10 dpo i dag! Men arh, har jo ikke fått apoteket til å bestille inn medisiner😱 håper bare de får de til de må! Du kan jo ringe rundt å se hvem som får det først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 30. januar 2019 Forfatter #416 Del Skrevet 30. januar 2019 6 timer siden, lillemeg90 skrev: Du kan jo ringe rundt å se hvem som får det først Ja skal gjøre det i dag☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøverpåny Skrevet 30. januar 2019 #417 Del Skrevet 30. januar 2019 👋 Du kan sjekke lagerstatus til alle apotekene til vitus apotek og apotek 1 på nett hvert fall, slik at du kan se om det er noen i nærheten som har. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 30. januar 2019 Forfatter #418 Del Skrevet 30. januar 2019 2 timer siden, prøverpåny skrev: 👋 Du kan sjekke lagerstatus til alle apotekene til vitus apotek og apotek 1 på nett hvert fall, slik at du kan se om det er noen i nærheten som har. 😊 hei😉 De skulle få de inn til fredag, og det skal holde☺ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 1. februar 2019 Forfatter #419 Del Skrevet 1. februar 2019 Spottet på dpo 10 og 11, ingenting siden. Er nå 13 dpo, forventer mens skal komme i morgen. Er helt typisk til nå iallfall! Men om ikke mens er kommet ila natta, tar jeg en test på morgenen, bare for å være helt sikker, før jeg henter medisinene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 2. februar 2019 Forfatter #420 Del Skrevet 2. februar 2019 Da kom mens som forventet i dag. Sprøytestart i morgen! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå