Gå til innhold

Bare kvinner i spåtrådene for faen..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sjekk spåtrådene, alltid er det en kvinne som spør "er det noen klarsynte som kan se....." 
Og "la meg få teste min intuisjon. du må skrive kjønn og alder", resten av trådene består av "kvinne 23" "kvinne 33" "kvinne 28" osv osv.

Anonymkode: 3cc07...71b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Og diskusjonen er? 

Anonymkode: 49883...88a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Og diskusjonen er? 

Anonymkode: 49883...88a

hva det er med kvinner og spåtråder...... hvorfor tiltrekker dette seg bare kvinner? menn kan fremstille seg som healere og klarsynte de også, men kvinnene dominerer her så til de grader. 

AnonymBruker
Skrevet

Dette er kvinneguiden, det er fortsatt flest kvinner her. 

Tror det er naturlig at det er flest kvinner som spør i disse spåtrådene og jeg tror mye av grunnen er at menn ikke "tør" å være de første til å spørre. Eller kanskje de ikke bryr seg om å vite noe om fremtiden.

Når det gjelder å starte spåtråder med "hvor er" osv, så tror jeg neppe menn (eller de fleste kvinner) gidder å spørre på forum, men heller går og leter. 

Anonymkode: 44ca6...6e4

• Liker 5
Skrevet

Jeg lurer på akkurat det samme.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hva det er med kvinner og spåtråder...... hvorfor tiltrekker dette seg bare kvinner? menn kan fremstille seg som healere og klarsynte de også, men kvinnene dominerer her så til de grader. 

Menn er opptatt med å prøve å få seg damer. Du forstår, det er dette som er den store forskjellen på kvinner og menn. Kvinner kjeder seg til den rette kommer. Menn prøver å være den rette. 

Anonymkode: 6be53...b78

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dette er kvinneguiden, det er fortsatt flest kvinner her. 

Tror det er naturlig at det er flest kvinner som spør i disse spåtrådene og jeg tror mye av grunnen er at menn ikke "tør" å være de første til å spørre. Eller kanskje de ikke bryr seg om å vite noe om fremtiden.

Når det gjelder å starte spåtråder med "hvor er" osv, så tror jeg neppe menn (eller de fleste kvinner) gidder å spørre på forum, men heller går og leter. 

Det er vel neppe der man begynner å søke kunnskap om fremtiden.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er synsk, men jeg er hverken opptatt av fremtiden eller tapte gjenstander eller døde mennesker. Hvorfor populærkulturen har hengt seg opp i de tingene vet jeg ikke, men det handler vel om at det er lette penger i tung frustrasjon.

Skrevet

Jeg er synsk, men jeg er hverken opptatt av fremtiden eller tapte gjenstander eller døde mennesker. Hvorfor populærkulturen har hengt seg opp i de tingene vet jeg ikke, men det handler vel om at det er lette penger i tung frustrasjon.

Du vet ikke hvorfor det er interessant? Om det fantes muligheter til å snakke med døde mennesker eller om man kunne se inn i fremtiden?

Hadde det latt seg gjøre hadde det blitt oppstander.

• Liker 2
Skrevet

Vell, hvis du kan se nøye på søkefeltet vil det stå "forum.kvinneguiden.no" Så, hva er egentlig spørsmålet?

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, visp skrev:

Det er vel neppe der man begynner å søke kunnskap om fremtiden.

Det er det trådene handler om som regel i spåtrådene da. Så det er vel det folk som vil bli spådd er ute etter? 

Jeg mente ikke at det å bli spådd i disse trådene sier noe om hvordan fremtiden vil bli, men det er det det blir spådd om. Vil jeg få meg en jobb snart, finner jeg kjærligheten snart, finner eksen og jeg tilbake til hverandre. Alt det der har med fremtiden å gjøre. Og der er det kanskje kvinner som er mer nysgjerrige og tror mer på spåing enn menn?

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er det trådene handler om som regel i spåtrådene da. Så det er vel det folk som vil bli spådd er ute etter? 

Jeg mente ikke at det å bli spådd i disse trådene sier noe om hvordan fremtiden vil bli, men det er det det blir spådd om. Vil jeg få meg en jobb snart, finner jeg kjærligheten snart, finner eksen og jeg tilbake til hverandre. Alt det der har med fremtiden å gjøre. Og der er det kanskje kvinner som er mer nysgjerrige og tror mer på spåing enn menn?

Du skrev at menn kanskje ikke brydde seg om å vite noe om framtiden. Jeg tror vel de fleste vet at svaret ikke befinner seg i spåtrådene.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, visp skrev:

Du skrev at menn kanskje ikke brydde seg om å vite noe om framtiden. Jeg tror vel de fleste vet at svaret ikke befinner seg i spåtrådene.

Jeg mente som svar til hvorfor menn ikke spesifikt er i spåtrådene. Jeg mente ikke at de ikke bryr seg om fremtiden, men at de ikke bryr seg om å spørre om sånn i spåtrådene. 

Vi mener det samme, er jeg bare skikkelig klønete på å si hva jeg mener?

Skrevet

Jeg mente som svar til hvorfor menn ikke spesifikt er i spåtrådene. Jeg mente ikke at de ikke bryr seg om fremtiden, men at de ikke bryr seg om å spørre om sånn i spåtrådene. 

Vi mener det samme, er jeg bare skikkelig klønete på å si hva jeg mener?

😁 Ok, skjønner hva du mener. Det er for varmt:)

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, visp skrev:

😁 Ok, skjønner hva du mener. Det er for varmt:)

Varmt, ja. Føler meg som en vampyr om dagen som holder meg unna sola for ikke å brenne opp. Seint er det også... :fnise:

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Varmt, ja. Føler meg som en vampyr om dagen som holder meg unna sola for ikke å brenne opp. Seint er det også... :fnise:

Ja, tror det rakner for meg, haha!

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva ser du da, om du verken ser fremtid eller tapte gjenstander eller døde? 

Anonymkode: ee64c...c89

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, visp skrev:

Ja, tror det rakner for meg, haha!

Det verste er at det er spådd enda mer av det varme været framover. Så langt som kanskje ut august hørte jeg på radioen for et par-tre dager siden. 

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan synsk er du? Og hva er du opptatt av som synsk?

Skrevet

Det verste er at det er spådd enda mer av det varme været framover. Så langt som kanskje ut august hørte jeg på radioen for et par-tre dager siden. 

Orker ikke å forholde meg til de spådommene heller! Vil ikke!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...