AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #21 Skrevet 23. juli 2018 5 minutter siden, visp skrev: Orker ikke å forholde meg til de spådommene heller! Vil ikke! Jeg er redd for at de har mer rett enn mange av spådamene på KG. Anonymkode: 44ca6...6e4
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #22 Skrevet 23. juli 2018 Menn kan for all del også tro på mye rart, men akkurat denne typen alternativting er jo kvinner også mer interessert i enn menn. Det som handler om spådommer, healing og denslags er kvinner sterkt overrepresentert på. Det er bare å kikke innom alternativmessen og se selv. Koko-konspirasjonsteorier om jøder og firfisler, derimot, er menns domene. Så jeg mener ikke at menn er noe bedre på det å avvise vås, men at det gjerne arter seg annerledes. Og jada, det finnes mange unntak. Selvfølgelig er det at dette tross alt er Kvinneguiden, og kvinner derfor i overlegent flertall i dette forumet, en enda viktigere årsak. Men kvinner er mer opptatt av spådommer og annet "mykt alternativbabbel" enn menn, mens menn er mer opptatt enn kvinner av spinnville konspirasjonsteorier om hvordan verden egentlig styres og påståtte verdensregjeringer. Anonymkode: 0e075...4c6 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #23 Skrevet 24. juli 2018 Og så har vi skeptikerne da, og debunkerne. Maken til sneversynte, trangsynte og nedsnødde fornektere skal en lete lenge etter. Anonymkode: 83f94...a30 1
jabx Skrevet 24. juli 2018 #24 Skrevet 24. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er synsk Herregud...
Chiyo Skrevet 24. juli 2018 #25 Skrevet 24. juli 2018 Siden menn er i mindretall på KG er det ikke unormalt at flertallet av personer i spåtrådene er kvinner, er det vel? Dessuten er flertallet av kvinner på KG ikke i spåtrådene så jeg skjønner liksom ikke helt hvor du vil med dette. At noen tror på sånt reflekterer ikke hva majoriteten tror på. Jeg har personlig liten toleranse for slikt. 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #26 Skrevet 30. juli 2018 Hvorfor finnes det langt flere spå-koner, enn det finnes spå-menn ? Anonymkode: 09b87...788
Gjest HerrBæsjerumpehull Skrevet 30. juli 2018 #27 Skrevet 30. juli 2018 On 7/24/2018 at 12:42 AM, AnonymBruker said: hva det er med kvinner og spåtråder...... hvorfor tiltrekker dette seg bare kvinner? menn kan fremstille seg som healere og klarsynte de også, men kvinnene dominerer her så til de grader. Anonymkode: 3cc07...71b Du vet hvorfor. Og jeg vet hvorfor. Alle vet hvorfor. Men vi må ikke si hvorfor.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #28 Skrevet 30. juli 2018 Tror du har kommet feil TS. Dette er Norge, ikke Saudi-Arabia. I Norge så er det ikke dødsstraff, eller straff en gang, for å drive med spåing og trolldom eller annen form for hekserier. Anonymkode: 2e3ff...124
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #29 Skrevet 30. juli 2018 52 minutter siden, HerrBæsjerumpehull said: Du vet hvorfor. Og jeg vet hvorfor. Alle vet hvorfor. Men vi må ikke si hvorfor. Må være lov å si at dette er et kvinneforum og da er det ikke så rart at det er kvinner som henger i spåtrådene her inne. Anonymkode: 67613...002
Gjest HerrBæsjerumpehull Skrevet 30. juli 2018 #30 Skrevet 30. juli 2018 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker said: Må være lov å si at dette er et kvinneforum og da er det ikke så rart at det er kvinner som henger i spåtrådene her inne. Anonymkode: 67613...002 Det gjelder ikke bare her, men også i samfunnet forøvrig. Kvinner flest vet ikke hvem som er finansminister i Norge, men de har et nummer til en spåkone. Handler om IQ (nei da, jo da). Endret 30. juli 2018 av HerrBæsjerumpehull
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #31 Skrevet 30. juli 2018 12 minutter siden, HerrBæsjerumpehull skrev: Det gjelder ikke bare her, men også i samfunnet forøvrig. Kvinner flest vet ikke hvem som er finansminister i Norge, men de har et nummer til en spåkone. Handler om IQ (nei da, jo da). Hvis man ikke vet at det er, Siv Jensen. Bør man ikke uttalte seg, om økonomi eller politikk. Anonymkode: d8e0e...6dd
Gjest HerrBæsjerumpehull Skrevet 30. juli 2018 #32 Skrevet 30. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hvis man ikke vet at det er, Siv Jensen. Bør man ikke uttalte seg, om økonomi eller politikk. Anonymkode: d8e0e...6dd Nettopp. Og det er derfor så mange kvinner klokelig holder seg til spåing og spøkelser.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #33 Skrevet 30. juli 2018 Tro det eller ei, jeg har en mastergrad i et realfag, driver med tarot for gøy, selv om jeg egentlig er skeptisk som faen. Hilsen kvinne som ikke gidder dømme andre. Anonymkode: 00f9f...8ea 3
Grandiosaergreit Skrevet 30. juli 2018 #34 Skrevet 30. juli 2018 (endret) 16 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis man ikke vet at det er, Siv Jensen. Bør man ikke uttalte seg, om økonomi eller politikk. Anonymkode: d8e0e...6dd Det kommer jo an på hva innen økonomi og politikk man uttaler seg om. Man kan da diskutere hva man mener om Donald Trump, situasjonen i Syria, handlingsregelen, osv uten å vite hvem som er finansminister i Norge. Endret 30. juli 2018 av Grandiosaergreit
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #35 Skrevet 30. juli 2018 Konspirasjonsteorier er derimot ofte dominert av menn. Og mye, mye farligere enn å se i en glasskule. Anonymkode: ff015...d3f 3
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #36 Skrevet 30. juli 2018 Menn er litt mer realistiske og ikke like overtroiske som damer. Aldri sett noen menn som leser horoskop. Ser du på åndenes makt på TV-norge. Så er det masse vettskremt kvinner som ser syner og hører lyder over alt. Samt andre gjerninger som kaller seg klarsynte som enten utnytter folk eller faktisk tror på det selv. Ikke rart kristendommen som er bygget rundt en magisk trollmann i verdensrommet, har eksistert i over 2000år. Anonymkode: 200c2...602 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #37 Skrevet 30. juli 2018 På 24.7.2018 den 0.45, AnonymBruker skrev: Dette er kvinneguiden, det er fortsatt flest kvinner her. Anonymkode: 44ca6...6e4 Nei det er det ikke. https://www.alexa.com/siteinfo/kvinneguiden.no (det er bak betalingsmur nå den infoen pleide stå nederst på siden uten å betale men du må betale for å se den, sier "men strongly overrepresented" ( og det er i forhold til internett generelt hvor menn er noe overrepresentert allerde. Dette til orientering Anonymkode: c7d9a...93f
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #38 Skrevet 30. juli 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei det er det ikke. https://www.alexa.com/siteinfo/kvinneguiden.no (det er bak betalingsmur nå den infoen pleide stå nederst på siden uten å betale men du må betale for å se den, sier "men strongly overrepresented" ( og det er i forhold til internett generelt hvor menn er noe overrepresentert allerde. Dette til orientering Anonymkode: c7d9a...93f Hvordan kan de egentlig vite slike ting? Med mindre folk selv opplyser om det da, og det er jo selvfølgelig helt umulig å vite om noen lyver eller ikke. Anonymkode: 09b87...788
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #39 Skrevet 30. juli 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan kan de egentlig vite slike ting? Med mindre folk selv opplyser om det da, og det er jo selvfølgelig helt umulig å vite om noen lyver eller ikke. Anonymkode: 09b87...788 De store VET hvem du er. Og ditt kjønn bosted alder hva du søker etter på google hva du kjøpte. Hvorfor tror du facebook og google etc er verdt så mye, det er kunnskapen de bruker til "nyttige" formål som spesialisering av reklamer (ja du får "kvinnereklamer" om du er kvinne, eller analkrem reklamer om du har analproblemer og søkt etter det på google etc Det ER majoritet av menn her. Selv om folk sikkert skulle ønsker det ikke var slik, forum er vill vest, jentene flykter fra slikt til tryggere miljøer. Sånn er det, fordi det er forskjeller på gutter og jenter, det er derfor en bør behandle gutter og jenter litt forskjellig og akseptere forskjellene ikke presse dem sammen i en suppe som ingen av dem trives i. Dyrk forskjellene, ikke benekt dem, er mitt råd. Anonymkode: c7d9a...93f
Atea Skrevet 30. juli 2018 #40 Skrevet 30. juli 2018 (endret) 4 hours ago, AnonymBruker said: Konspirasjonsteorier er derimot ofte dominert av menn. Og mye, mye farligere enn å se i en glasskule. Anonymkode: ff015...d3f Pluss at vi damer, når vi er unge ofte har en viss tendens til å la mennene bestemme litt for mye? Da trenger mange å vite om han er den rette... Bare en teori. Men det er etisk ikke rett å si noe som helst, verken fra de som spår mot betaling og de bare som gir velmente råd hvis det er en vanskelig situasjon. De kan det finnes mange av på forskjellige måter. Jeg sluttet å spå. Det er lenge siden, hadde sin grunn. Noe jeg ikke kunne avverge. Tok aldri betalt. Kvinner samtaler også mer enn menn flest, alt mellom himmel og jord skal vris og vendes på og lees litt av også. De jeg kjenner bruker å synes jeg er litt morsom når jeg prater om sånt og samtidig klarer å lage litt drama, uten vilje selvsagt. Psykologen min har ikke skrevet ett ord om det i journalen. Da anses man bare for å være litt spesiell, kanskje. Endret 30. juli 2018 av Atea
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå