AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #1 Del Skrevet 23. juli 2018 I dag var det et fly som fløy over her jeg bor. Jeg tror intensjonen dems var å følge med på meg. Hvorfor gjør dem ikke det på andre? Hvorfor meg? Hva er de ute etter, jeg har ingenting å gi dem. De ble borte etter en stund, men de har vell lokalisert meg nå da. Kanskje kommer de tilbake. Kan de være farlige?? Anonymkode: fbc43...2e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 23. juli 2018 #2 Del Skrevet 23. juli 2018 Spennende at de klarte å fly over ditt hus og unngå alle andres. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morpheus Skrevet 23. juli 2018 #3 Del Skrevet 23. juli 2018 (endret) Haha. Den der kjøper jeg ikke. Du har høye tanker om deg selv når noen går opp i et fly for å spionere på deg. Da har de sikkert allerede greid å hake mobilen din og følger med deg på mobilkamera et ditt akkurat nå. Synes du ikke at telefonen har vært treg i det siste? Endret 23. juli 2018 av Morpheus Skriveleif 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #4 Del Skrevet 23. juli 2018 2 minutter siden, Morpheus skrev: Haha. Den der kjøper jeg ikke. Du har høye tanker om deg selv når noen går opp i et fly for å spionere på deg. Da har de sikkert allerede greid å hake mobilen din og følger med deg på mobilkamera et ditt akkurat nå. Synes du ikke at telefonen har vært treg i det siste? Ikke sikkert de gikk ombord i flyet for å ha tanken om å være ute etter akkurat meg. Men de var det ettersom de fløy over huset her. De må vite at jeg er her, hva har jeg gjort? Kan ikke huske å ha gjort noe som skal få noen i fly hit.. Anonymkode: fbc43...2e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #5 Del Skrevet 23. juli 2018 Ja. Jeg vet akkurat hvordan det er. Det kjørte noen i bil forbi her nå nettopp Anonymkode: a9525...d23 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #6 Del Skrevet 23. juli 2018 Selv om man er paranoid kan det godt hende noen overvåker en. Anonymkode: 2c4e4...a7e 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest making.a.mess Skrevet 23. juli 2018 #7 Del Skrevet 23. juli 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke sikkert de gikk ombord i flyet for å ha tanken om å være ute etter akkurat meg. Men de var det ettersom de fløy over huset her. De må vite at jeg er her, hva har jeg gjort? Kan ikke huske å ha gjort noe som skal få noen i fly hit.. Anonymkode: fbc43...2e1 Det slår deg ikke at ingen ville brukt et kostbart fly på å spionere på deg, men heller kjøpt en drone på senteret og sendt opp den...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #8 Del Skrevet 23. juli 2018 Ts dette har jeg tidvis også lurt på. Nærgående fly og helikopter over mitt hus.Flyr litt for lavt bare over min tomt Anonymkode: 6a58c...4aa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Axl Skrevet 23. juli 2018 #9 Del Skrevet 23. juli 2018 Slapp av. Fly er nok det siste noen bruker for å spionere på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #10 Del Skrevet 23. juli 2018 Hmm, man bruker jo penger på alt mulig i dag. Gjør de ikke.. Det fløy ganske lavt. Lurer på om de så meg, siden jeg var ute. Kan hende det kommer tilbake. Lite propellfly Anonymkode: fbc43...2e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #11 Del Skrevet 23. juli 2018 Jeg så dr Wilhelmsen fra hypokonder og angstklinikken i fjor. Han nevnte en episode, uviss om sann eller ei. Hvor en pasient trodde flyene over Bergen var ute etter å skyte/bombe henne. Han mente denne damen var rasjonell og smart. Alle kan få irrasjonelle frykt og angsttanker. Men han mente det kunne bekjempes med logikk når mennesket bak er oppegående. Som å spørre hvorfor skulle flyet være ute etter deg? Og hvorfor bruker de fly til å lokalisere deg? Og dersom noen virkelig var ute etter deg, finnes det ikke bedre måter. Osv osv Anonymkode: b4208...de7 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #12 Del Skrevet 23. juli 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts dette har jeg tidvis også lurt på. Nærgående fly og helikopter over mitt hus.Flyr litt for lavt bare over min tomt Anonymkode: 6a58c...4aa Ja. De synker ned akkurat over din tomt og stiger momentant når de passerer tomtegrensen igjen. Bare sånn for ihvertfall ikke å vekke mistanke Anonymkode: 81485...9a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #13 Del Skrevet 23. juli 2018 De har vel hatt inspeksjon av kraftlinjer eller noe lignende i området der du bor. Skjedde hos oss i fjor, og det føltes som om de fløy bare over huset vårt og holdt på i evigheter, men det gjorde de selvfølgelig ikke. De fløy riktignok lavere over vårt hus enn over de fleste andre i nærheten, men så har vi kraftlinjer som går over tomten med trær tett opptil, så det er egentlig ikke så merkelig at de tok en ekstra titt. Anonymkode: 59035...ab2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinsiew Skrevet 23. juli 2018 #14 Del Skrevet 23. juli 2018 Jeg får litt assosiasjoner til "A beautiful mind".. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 23. juli 2018 #15 Del Skrevet 23. juli 2018 Tråden er ryddet for spekulasjoner, personangrep og svar til dette Perelandra, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #16 Del Skrevet 23. juli 2018 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: I dag var det et fly som fløy over her jeg bor. Jeg tror intensjonen dems var å følge med på meg. Hvorfor gjør dem ikke det på andre? Hvorfor meg? Hva er de ute etter, jeg har ingenting å gi dem. De ble borte etter en stund, men de har vell lokalisert meg nå da. Kanskje kommer de tilbake. Kan de være farlige?? Anonymkode: fbc43...2e1 Nå er de over huset mitt. Det var meg de var ute etter egentlig, så du kan ta det helt med ro. De sa de fløy over feil hus tidligere. Så slapp av og glem hele greia du. Anonymkode: daf87...9e9 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #17 Del Skrevet 23. juli 2018 Dere... det flyr om dagen mange fly og helikopter over de mange boligfelt. Det er for å forsikre seg om at ingen griller under forbudet. Bor du lenger nord, vet jeg dessverre ikke. Anonymkode: 0c5ee...b1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #18 Del Skrevet 23. juli 2018 Fra spøk til alvor, TS burde ta seg en tur til legen med disse tankene. Anonymkode: cc24e...d80 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #19 Del Skrevet 23. juli 2018 Kanskje det var google som fotografere til google maps? Ikkje lett å si. Eg hadde vore meir paranoid om det var ein drone. Anonymkode: cbf70...47d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 23. juli 2018 #20 Del Skrevet 23. juli 2018 (endret) Tråden er ryddet for personangrep og latterliggjøring Perelandra, mod. Endret 23. juli 2018 av Perelandra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå