Gå til innhold

Nudiststrand og kåthet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg (mann) er på ferie og er en liten skapnudist (kona aner ikke det). Det ligger en nudiststrand i nærheten som jeg har tenkt meg å besøke i løpet av den kommende uken. Jeg elsker å være naken i det fri, er utrolig deilig og fakstisk opphissende (får stort sett skikkelig stå hvis jeg f.eks kler av meg klærne ute i skogen eller noe).

Var på stranden i fjor, men grunnet ikke alt for bra vør var jeg der helt alene!. Da var det lissom ikke så nøye at lillemann fikk lov å vokse seg stor. Er veldig spent på hvordan det går hvis det i år er mennesker der. Er jo i utgangspunktet ikke av "seksuelle" grunner jeg drar dit, men samtidig vet jeg at jeg blir veldig fort kåt. Så blir spennende å se om jeg klarer å kontrollere kuken eller om det blir veldig mye mageligging...

Anonymkode: d4116...8ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Alterego666
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg (mann) er på ferie og er en liten skapnudist (kona aner ikke det). Det ligger en nudiststrand i nærheten som jeg har tenkt meg å besøke i løpet av den kommende uken. Jeg elsker å være naken i det fri, er utrolig deilig og fakstisk opphissende (får stort sett skikkelig stå hvis jeg f.eks kler av meg klærne ute i skogen eller noe).

Var på stranden i fjor, men grunnet ikke alt for bra vør var jeg der helt alene!. Da var det lissom ikke så nøye at lillemann fikk lov å vokse seg stor. Er veldig spent på hvordan det går hvis det i år er mennesker der. Er jo i utgangspunktet ikke av "seksuelle" grunner jeg drar dit, men samtidig vet jeg at jeg blir veldig fort kåt. Så blir spennende å se om jeg klarer å kontrollere kuken eller om det blir veldig mye mageligging...

Anonymkode: d4116...8ea

Hvorfor vet ikke kona di at du liker å bade naken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg (mann) er på ferie og er en liten skapnudist (kona aner ikke det). Det ligger en nudiststrand i nærheten som jeg har tenkt meg å besøke i løpet av den kommende uken. Jeg elsker å være naken i det fri, er utrolig deilig og fakstisk opphissende (får stort sett skikkelig stå hvis jeg f.eks kler av meg klærne ute i skogen eller noe).

Var på stranden i fjor, men grunnet ikke alt for bra vør var jeg der helt alene!. Da var det lissom ikke så nøye at lillemann fikk lov å vokse seg stor. Er veldig spent på hvordan det går hvis det i år er mennesker der. Er jo i utgangspunktet ikke av "seksuelle" grunner jeg drar dit, men samtidig vet jeg at jeg blir veldig fort kåt. Så blir spennende å se om jeg klarer å kontrollere kuken eller om det blir veldig mye mageligging...

Anonymkode: d4116...8ea

Denne tråden er full av folk som vil fyre opp kommentarfeltet.

Skal ikke fyre meg opp, men kan bare si at de jeg kjenner (alle menn) som besøker nudiststrender er tapere. Mannfolk som går dit bare for å ha noe å se på.

Og denne tråden viser bare at det stemmer.

Finnes sikkert noen menn på disse strendene som ikke er tapere, men det må være minoriteten. 

Skal aldri besøke et sånt sted...

Anonymkode: 03052...394

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker said:

Denne tråden er full av folk som vil fyre opp kommentarfeltet.

Skal ikke fyre meg opp, men kan bare si at de jeg kjenner (alle menn) som besøker nudiststrender er tapere. Mannfolk som går dit bare for å ha noe å se på.

Og denne tråden viser bare at det stemmer.

Finnes sikkert noen menn på disse strendene som ikke er tapere, men det må være minoriteten. 

Skal aldri besøke et sånt sted...

Anonymkode: 03052...394

Når jeg er på slike steder er det med kjæresten, og jeg føler meg overhodet ikke kåt eller føler for å stirre på andre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Denne tråden er full av folk som vil fyre opp kommentarfeltet.

Skal ikke fyre meg opp, men kan bare si at de jeg kjenner (alle menn) som besøker nudiststrender er tapere. Mannfolk som går dit bare for å ha noe å se på.

Og denne tråden viser bare at det stemmer.

Finnes sikkert noen menn på disse strendene som ikke er tapere, men det må være minoriteten. 

Skal aldri besøke et sånt sted...

Anonymkode: 03052...394

 

Du har veldig rett når det gjelder single menn som er på nudist/naturist strender. Det tapere som ingen liker. På naturiststrender nedover i Europa er de en underklasse som alle forakter.

Anonymkode: 1283a...618

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Denne tråden er full av folk som vil fyre opp kommentarfeltet.

Skal ikke fyre meg opp, men kan bare si at de jeg kjenner (alle menn) som besøker nudiststrender er tapere. Mannfolk som går dit bare for å ha noe å se på.

Og denne tråden viser bare at det stemmer.

Finnes sikkert noen menn på disse strendene som ikke er tapere, men det må være minoriteten. 

Skal aldri besøke et sånt sted...

Anonymkode: 03052...394

Ute og lufter fordommene?

Hva er en taper? En som ikke har dame? En som ikke har penger? En som ikke har utseende?

Jeg har vært på naturiststrender hele mitt liv og det er like mange forskjellige folk der som andre steder. Naturister er rimelig representative for befolkningen når det gjelder variasjon i status, yrker, penger, intelligens, sosiale evner, utseende og alle andre områder. Mulig de har litt mindre fordommer enn andre.

Forreste så heter det naturiststrender og ikke nudiststrender. Men du kjenner vel ikke miljøet godt nok til at du vet det.

Anonymkode: c86fc...ea4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Du har veldig rett når det gjelder single menn som er på nudist/naturist strender. Det tapere som ingen liker. På naturiststrender nedover i Europa er de en underklasse som alle forakter.

Anonymkode: 1283a...618

Er det noen andre folkegrupper du vil uttrykke ditt hat for mens du først er i gang?

Anonymkode: 57aa5...55e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.7.2018 den 19.44, AnonymBruker skrev:

Er det noen andre folkegrupper du vil uttrykke ditt hat for mens du først er i gang?

Anonymkode: 57aa5...55e

ÅÅå såå forulempet og såret.

Single menn som f.eks TS andre som er på naturiststrender for stirre, sikle etter kvinner med at håp om noe mer kan neppe kalles folkegruppe. De er bare patetiske parasitter. Ofte omtalt som kakerlakker.

For mitt vedkommende er det ikke snakk om hat, men bare forakt.

Anonymkode: 1283a...618

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

ÅÅå såå forulempet og såret.

Single menn som f.eks TS andre som er på naturiststrender for stirre, sikle etter kvinner med at håp om noe mer kan neppe kalles folkegruppe. De er bare patetiske parasitter. Ofte omtalt som kakerlakker.

For mitt vedkommende er det ikke snakk om hat, men bare forakt.

Anonymkode: 1283a...618

Hvordan kan du se at noen er single?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generelt sett er alle avkledd, psykisk. Egenlig lite opphissende.

Anonymkode: 207dd...c1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.7.2018 den 8.17, Alterego666 skrev:

Hvorfor vet ikke kona di at du liker å bade naken?

En ting er å like å bade naken, en annen ting er vel å ha ønske om å være på en nakenstrand.. Kan vel ikke sammenlignes. Ho vet jeg bader naken av og til, men da steder/tider man har stedet for seg selv...

Anonymkode: d4116...8ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En ting er å like å bade naken, en annen ting er vel å ha ønske om å være på en nakenstrand.. Kan vel ikke sammenlignes. Ho vet jeg bader naken av og til, men da steder/tider man har stedet for seg selv...

Anonymkode: d4116...8ea

Ser at de to er forskjellige, men også overlappende. Hva liker du best? Jeg liker forresten begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Alterego666 skrev:

Ser at de to er forskjellige, men også overlappende. Hva liker du best? Jeg liker forresten begge.

Har aldri vært på nudiststrand dessverre, men har veldig lyst å bare kaste hemningene og dra en tur. Veldig spent på om jeg klarer å kontrollere penis (jeg får veldig lett ereksjon) selv om jeg absolutt ikke hadde hatt noen seksuelle baktanker med å dra på en slik strand. Men nakne damer er jo pene å se på så...

Veldig befriende og kjempedeilig å bade naken, men skulle ønske jeg hadde gitt litt mer blaffen. De tre gangene jeg har badet naken i år har det ene vært i en bitteliten kulp i en liten elv like ved hjemme som jeg tviler på andre vet om. Den andre var på en joggetur en kveld hvor jeg la turen innom en ganske bortgjemt vik. Dog et sted med mye båttraffik, så i stedet for å bare gi blaffen i om noen så en naken kropp på 100 meters avstand timet jeg det slik at det ikke var båter i sikte.

Den tredje gangen var i dag, på en relativt øde strand i Danmark. Var en del folk som jogget forbi, men jeg hadde full oversikt mange kilometer til hver side. Da også ventet jeg med å bade til det var helt klart i stedet for bare å hoppe i det. Tror jeg er verdens mest sjenerte skapnudist...

Regner med å få til et nakenbad til her nede, da skal jeg jammen bare drite i om det kommer en jogger forbi. Men kombinasjonen joggetiss og badetiss for en i utgangspunktet ikke alt for stor tiss er ikke god :)

Liker det å være naken ute i det hele tatt, har vært flere ganger jeg har på f.eks joggeturer tatt en avstikker til skogs og kledd av meg klærne bare for å "henge litt rundt" naken i skogen. Utrolig deilig følelse. Var forresten en tur til noen sanddyner i nærheten en kveld for å ta noen "naking"-bilder en kollega har "bestilt" av meg (lang historie.....). Ganske digg å stå på toppen av en sanddyne med utsikt over solnedgangen og bare la klærne falle. (Men da også passet jeg på at stranden var tom før jeg tok skrittet...)

Anonymkode: d4116...8ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alterego666
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri vært på nudiststrand dessverre, men har veldig lyst å bare kaste hemningene og dra en tur. Veldig spent på om jeg klarer å kontrollere penis (jeg får veldig lett ereksjon) selv om jeg absolutt ikke hadde hatt noen seksuelle baktanker med å dra på en slik strand. Men nakne damer er jo pene å se på så...

Veldig befriende og kjempedeilig å bade naken, men skulle ønske jeg hadde gitt litt mer blaffen. De tre gangene jeg har badet naken i år har det ene vært i en bitteliten kulp i en liten elv like ved hjemme som jeg tviler på andre vet om. Den andre var på en joggetur en kveld hvor jeg la turen innom en ganske bortgjemt vik. Dog et sted med mye båttraffik, så i stedet for å bare gi blaffen i om noen så en naken kropp på 100 meters avstand timet jeg det slik at det ikke var båter i sikte.

Den tredje gangen var i dag, på en relativt øde strand i Danmark. Var en del folk som jogget forbi, men jeg hadde full oversikt mange kilometer til hver side. Da også ventet jeg med å bade til det var helt klart i stedet for bare å hoppe i det. Tror jeg er verdens mest sjenerte skapnudist...

Regner med å få til et nakenbad til her nede, da skal jeg jammen bare drite i om det kommer en jogger forbi. Men kombinasjonen joggetiss og badetiss for en i utgangspunktet ikke alt for stor tiss er ikke god :)

Liker det å være naken ute i det hele tatt, har vært flere ganger jeg har på f.eks joggeturer tatt en avstikker til skogs og kledd av meg klærne bare for å "henge litt rundt" naken i skogen. Utrolig deilig følelse. Var forresten en tur til noen sanddyner i nærheten en kveld for å ta noen "naking"-bilder en kollega har "bestilt" av meg (lang historie.....). Ganske digg å stå på toppen av en sanddyne med utsikt over solnedgangen og bare la klærne falle. (Men da også passet jeg på at stranden var tom før jeg tok skrittet...)

Anonymkode: d4116...8ea

Jeg synes også det er deilig å være naturist. Ikke så langt fra stedet hvor jeg bor, er det et fint sted med sol til langt på kveld hvor det er lite folk og flere som bader uten klær. Det skjer rett som det er at (kjæresten min og) jeg tar en tur dit. Jeg kan også fra tid til annen dra på naturiststrand. Som oftest foretrekker jeg stedet med få mennesker, men naturiststranden er også veldig fin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 29.7.2018 den 14.00, AnonymBruker skrev:

 

Du har veldig rett når det gjelder single menn som er på nudist/naturist strender. Det tapere som ingen liker. På naturiststrender nedover i Europa er de en underklasse som alle forakter.

Anonymkode: 1283a...618

Det var da veldig!?!?

Det har ikke slått deg at "single menn" som går på naturiststrand gjør det fordi de elsker å kjenne vind, sol og vann på hele kroppen, og at de gjerne skulle hatt med partneren sin om partneren delte samme interesse? Jeg har heldigvis klart å få med meg kona til å dele naturistopplevelser med meg. Det satt langt inne, men om hun ikke ville det, da hadde vel jeg også tilhørt "underklassen som alle forakter". Litt rart at hvorvidt kona kan/vil være med på stranda eller ikke skal være avgjørende for om jeg er en elsket eller foraktet mann.

Skal gi deg rett i at mange naturistforeninger og naturist-resorts er litt på vakt overfor single menn da de oftere enn kvinner, men allikevel sjelden, har andre hensikter enn å nyte naturistlivet, men det er langt derfra til å kalle alle menn som oppsøker et naturist-sted for tapere og underklasse.

Det er nok veldig mange mannlige skap-naturister der ute som ikke tør å snakke om dette med sin partner og jeg vil derfor oppfordre alle dere kvinner til å snakke med mannen deres om dette uansett om dere har mistanker eller ikke. Kanskje er dere begge nysgjerrige på dette, og da er det dumt å ikke ha funnet ut av det. Det å dele naturistopplevelser sammen som par er en veldig flott ting. Dere kommer nærmere hverandre og nærmere naturen, og selvbilde og tilfredshet i forhold til kropp og utseende blir høyst sannsynlig styrket mange hakk om dere våger å prøve. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.7.2018 den 17.52, AnonymBruker skrev:

Det er helt vanlig. Ingenting å bekymre seg over.

Anonymkode: 31952...667

Er det vanlig på nudiststand at noen går bort og tar på andre?

Anonymkode: 05f59...57e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det jeg syns er litt rart er at:

1. Det er en mye større anndel unge kvinner (tidlig 20 åra) som fint kan ta av seg klærne på steder som The Well, mens de er så og si fraværende på nakenstranda.

2. Unge kvinner på nakenstranda som er der sammen med det som må være faren deres da mannen er i 50 til 60 åra, mens hun er i tidlig 20 åra. Hva kan dette skyldes? Man ser jo som regel ikke folk henge på tekstilstranda heller med foreldrene sine når man selv er voksen.

Anonymkode: 57aa5...55e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg syns er litt rart er at:

1. Det er en mye større anndel unge kvinner (tidlig 20 åra) som fint kan ta av seg klærne på steder som The Well, mens de er så og si fraværende på nakenstranda.

2. Unge kvinner på nakenstranda som er der sammen med det som må være faren deres da mannen er i 50 til 60 åra, mens hun er i tidlig 20 åra. Hva kan dette skyldes? Man ser jo som regel ikke folk henge på tekstilstranda heller med foreldrene sine når man selv er voksen.

Anonymkode: 57aa5...55e

Jeg har vært et par håndfuller med ganger på både Huk og The Well. Jeg kjenner meg ikke igjen i noen av de to observasjonene dine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.7.2018 den 17.51, AnonymBruker skrev:

Hvordan gjør man det når man er på nudiststrand og man blir kåt av de andre damene/mennene? Hva om man får ereksjon? Hvordan hadde du reagert om noen kom bort til deg og tok på deg?

Anonymkode: ae331...dc7

Det er svært få som opplever å bli kåt på naturiststrand, så det ville jeg ikke bekymret meg for. Hjernen forstår at dette ikke er en seksuell setting. Søk på nett, så finner du mange som snakker om dette, men få som har opplevd det. Og skulle det skje, må du, av hensyn til andre, bare skjule det til det går over.

At noen kommer bort og tar på deg, det kan skje, men da er det eventuelt en berøring på skulderen eller armen for å få din oppmerksomhet. Det er ingen forskjell på naturiststrender og vanlige strender bortsett fra badetøyet. Som naturist oppfører man seg akkurat som om man er påkledd. Her er link til de vanlige "reglene" som naturistforeningene bruker. http://www.scandinavianaturist.org/vvnf/nb/node/26 

 

På 23.7.2018 den 17.53, AnonymBruker skrev:

Har lest at det er regler og at det ikke er lov å ta på hverandre. Tror uansett jeg neppe hadde blitt kåt av hengeromper, u-landspupper og det hele i fri flyt😜

Anonymkode: 4279f...db4

Det er ikke forbudt for naturister å ta på hverandre. Det er ikke noe annerledes om man har klær eller er naken. Man kan håndhilse, berøre arm eller skulder, og gode venner kan gi hverandre en klem. Måten man møter folk på som naturist er akkurat dem samme som om man er fullt påkledd; man møter hverandre med respekt for hverandres integritet og intimgrenser. Det betyr at man går ikke rundt og tar damene på puppene, dasker dem på rumpa, eller tar balletak på guttene. Det er helt uakseptabelt enten man har klær på eller ikke.

 

På 23.7.2018 den 20.31, StovnerJune skrev:

Skeptisk til hele konseptet. Så seksualisert som alt er i dag så tror jeg ingenting på at de fleste som er på disse stedene bare skal "være naturlige", og blant disse som skal dra med barna sine inn i livsstilen mistenker jeg at det er en god del skapovergripere.

Du tar fryktelig feil. Naturister er som alle andre. De er hverken mer eller mindre sex-fokuserte, og de er hverken mer eller mindre "skapovergripere" enn andre folk. Største forskjellen på naturister og ikke-naturister er at naturistene har klart å ta inn over seg at det ikke nødvendigvis er en kobling mellom nakenhet og sex. Den koblingen er en kunstig greie som vi og vår kultur har konstruert gjennom at vi sjelden ser nakne kropper i andre sammenhenger enn ved sex, enten det er på skjerm eller hjemme. Men koblingen er lett å bryte, og det har naturistene gjort. 

Endret av aksase
Skrivefeil
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Alterego666 skrev:

Jeg har vært et par håndfuller med ganger på både Huk og The Well. Jeg kjenner meg ikke igjen i noen av de to observasjonene dine. 

Da lyver du rett og slett. Det er en MYE større andel unge kvinner på the well enn på nakenstranda.

Og at unge kvinner er med det som ser ut til å være faren sin på nakenstranda er ikke normalen, men noe jeg altså har sett en del ganger og reagert på da det ikke akkurat er vanlig at man er med foreldra sine når man selv er voksen på den vanlige stranda.

Anonymkode: 57aa5...55e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...