Gå til innhold

Nudiststrand og kåthet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Deg!

Anonymkode: a2e30...6c4

Det gjør du ikke ;) 

Anonymkode: ae331...dc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 23.7.2018 den 18.12, AnonymBruker skrev:

Menn som får ereksjon legger seg på magen. Har aldri tenkt sex alle de årene jeg har vært på nudiststrand

Anonymkode: c197f...b7e

Da tenker du særdeles lite på sex, eller er særdeles lite på stranda. For jeg tror det er veldig få steder hvor de fleste menn ikke har tenkt på sex en eller flere ganger. Om det er på toget, eller resturanten, eller klasserommet, eller kontoret

Anonymkode: 57aa5...55e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du ereksjon så skjer vel det av og til, er jo bare å gjemme seg litt.

hvis du derimot ikke klarer å bli kåt uten å gå rundt og ta på fremmede mennesker, da har du større problemer. Det har INGEN rett til og er ikke noe å diskutere en gang. Det hører ikke hjemme noen steder. 

Anonymkode: 0b2dc...c48

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er du så opphengt i dette?

Anonymkode: 70fd7...eef

Er ikke d

Anonymkode: ae331...dc7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Er ikke d

Anonymkode: ae331...dc7

Du har jo lagd en fuckings tråd om temaet, for så å gå rett i en barnslig forsvarsmodus med en gang folk påpeker ditt meget feilorienterte fokus.

Jeg, som sexavhengig mann, tenker ikke sex selv på steder hvor man er nakne. Faktisk er man heller veldig var på at ens framtreden ikke skal påvirke andre negativt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Du har jo lagd en fuckings tråd om temaet, for så å gå rett i en barnslig forsvarsmodus med en gang folk påpeker ditt meget feilorienterte fokus.

Jeg, som sexavhengig mann, tenker ikke sex selv på steder hvor man er nakne. Faktisk er man heller veldig var på at ens framtreden ikke skal påvirke andre negativt.

Ro deg ned

Anonymkode: ae331...dc7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 23.7.2018 den 17.51, AnonymBruker skrev:

Hvordan gjør man det når man er på nudiststrand og man blir kåt av de andre damene/mennene? Hva om man får ereksjon? Hvordan hadde du reagert om noen kom bort til deg og tok på deg?

Anonymkode: ae331...dc7

Det kommer an på om du er den jeg deler håndkle med...

Anonymkode: 53260...a65

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/23/2018 at 5:51 PM, AnonymBruker said:

Hvordan gjør man det når man er på nudiststrand og man blir kåt av de andre damene/mennene? Hva om man får ereksjon? Hvordan hadde du reagert om noen kom bort til deg og tok på deg?

Anonymkode: ae331...dc7

Det er ikke vanlig å bli såpass kåt at man får ereksjon på naturiststrender. Første gang du er der vil du med en gang være så nervøs at du ikke får ereksjon. Nå du har vært der lenge nok til å slappe av så har du samtidig erfart at dette ikke er et sted hvor man dyrker sin seksualitet.

Selvfølgelig tar man ikke på andre mennesker og spesielt ikke hvis du eller de er nakne. Man sjekker ikke hvis en av partene er nakne!

Anonymkode: c86fc...ea4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Er ikke d

Anonymkode: ae331...dc7

Visst er du det! Det ser vi da i alle innleggene dine i tråden din.

Forresten er ikke SMS-språk tillatt på KG. Skriv det og ikke bare d.

Anonymkode: 70fd7...eef

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Visst er du det! Det ser vi da i alle innleggene dine i tråden din.

Forresten er ikke SMS-språk tillatt på KG. Skriv det og ikke bare d.

Anonymkode: 70fd7...eef

Jeg er ikke det

hørt om skrivefeil? 😒

Anonymkode: ae331...dc7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Visst er du det! Det ser vi da i alle innleggene dine i tråden din.

Anonymkode: 70fd7...eef

Det stemmer jo ikke. Hvis du leser hele tråden så har ts skrevet et uskyldig spørsmål, det er alle andre som fyrer seg opp og antar og beskylder. Helt utrolig så mange går fem på!

Anonymkode: 53260...a65

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det stemmer jo ikke. Hvis du leser hele tråden så har ts skrevet et uskyldig spørsmål, det er alle andre som fyrer seg opp og antar og beskylder. Helt utrolig så mange går fem på!

Anonymkode: 53260...a65

Takk for støtten!

Anonymkode: ae331...dc7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for støtten!

Anonymkode: ae331...dc7

Ser for meg at du spiller litt på at folk her inne elsker å tolke og være generelt krakilske :P 

Anonymkode: 53260...a65

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 7/23/2018 at 6:14 PM, AnonymBruker said:

Hvis du får ereksjon ruller du over på magen til det går over, eller dekker deg med håndkleet. 

Hvis noen klår truer jeg med juling dersom kjæresten er med, og kjører full public shaming dersom han ikke er med. Det skjer heldigvis veldig sjeldent. 

Anonymkode: 3577a...ae4

Regler for damer på naturiststrender:

1) Legge deg ikke beskjedent i utkanten men midt i flokken. Legger du deg i ytterkanten så vil avvikeren flytte til deg men ikke de 99 andre mannfolka som kan passe på deg.

2) Den viktigste (og eneste) egenskapen som kreves av deg er at du tør å snakke høyt. Hvis du gjør det så oppnår du a) at avvikeren forstår at du mener alvor, b) de andre rundt deg kan hjelpe deg, c) de faste blir klar over hvem menn de må passe på - kanskje redder du neste jente fra en ubehagelig opplevelse. Menn på nakenstrender (både heterofile og homofile) vil gjerne at også damer skal ha det bra der og har lavere terskel enn andre steder for å gripe inn men det forutsetter at du snakker høyt nok til at de kan forstå hva som skjer. Public shaming er best!

Anonymkode: c86fc...ea4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ser for meg at du spiller litt på at folk her inne elsker å tolke og være generelt krakilske :P 

Anonymkode: 53260...a65

 Bare stilte et spørsmål og så ble jeg korfestet, kg i et nøtteskall

Anonymkode: ae331...dc7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/23/2018 at 8:31 PM, StovnerJune said:

Skeptisk til hele konseptet. Så seksualisert som alt er i dag så tror jeg ingenting på at de fleste som er på disse stedene bare skal "være naturlige", og blant disse som skal dra med barna sine inn i livsstilen mistenker jeg at det er en god del skapovergripere.

En viktig grunn for mange å ta med barna inn i denne kulturen er at naturistbarn utvikler større trygghet på egen kropp og mindre kroppskomplekser.

Naturiststeder er ikke et egnet sted for overgriper. Voksne på naturiststeder identifiserer seg i større grad med kulturen, føler et større ansvar og føler i større grad at et overgrep mot et barn et slikt sted også vil gå utover de selv og kulturens renome. Dermed vil voksne på et naturiststed passe bedre på både egne  og andres barn enn det voksne gjør andre steder.

Omfattende undersøkelser viser at naturistbarn har verken større eller mindre sjanse for overgrep enn andre barn. Undersøkelsene har vist at de naturistbarna som har blitt utsatt for dette ikke har opplevd det i naturistsammenheng. Naturistbarn som har opplevd overgrep har opplevd det av barnevakter, speiderledere og andre utenfor naturistsituasjonen. Så din forestilling om at det er en sammenheng mellom nakenkultur og overgrip er fullstendig feil.

Anonymkode: c86fc...ea4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har vært på nudiststrender og har aldri sett noen med ereksjon eller som prøver å beføle andre. Om det skjer regner jeg med at de legger seg på mage eller dekker seg til. Det verste jeg har sett var når en kar satt og filmet, men han ble bedt om å dra.

Hadde noen kommet å tatt på meg hadde jeg kontaktet politiet. Om jeg føle meg truet så kan det godt hende jeg hadde gått til fysisk angrep. Tatt og slitt av han ballene og hevet de til måsen.

Anonymkode: ea935...61e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Regler for damer på naturiststrender:

1) Legge deg ikke beskjedent i utkanten men midt i flokken. Legger du deg i ytterkanten så vil avvikeren flytte til deg men ikke de 99 andre mannfolka som kan passe på deg.

2) Den viktigste (og eneste) egenskapen som kreves av deg er at du tør å snakke høyt. Hvis du gjør det så oppnår du a) at avvikeren forstår at du mener alvor, b) de andre rundt deg kan hjelpe deg, c) de faste blir klar over hvem menn de må passe på - kanskje redder du neste jente fra en ubehagelig opplevelse. Menn på nakenstrender (både heterofile og homofile) vil gjerne at også damer skal ha det bra der og har lavere terskel enn andre steder for å gripe inn men det forutsetter at du snakker høyt nok til at de kan forstå hva som skjer. Public shaming er best!

Anonymkode: c86fc...ea4

Jeg har aldri hatt problemer med å ligge i utkanten. Sitter du alene vil det også bli veldig tydelig når noen kommer for nære i forhold til normale intimsoner. De få gangen jeg har opplevd noe negativt har det vært når jeg har lagt meg mer sentralt, fordi da kan creeps slå seg ned nærmere, uten at det blir så åpenbart. Nummer 2 er gull. 

Anonymkode: 3577a...ae4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.7.2018 den 17.54, AnonymBruker skrev:

 Øh... går du bort å tar på vilt fremmede ellers? 🙄 hva tror du er svaret på det spørsmålet selv?

Anonymkode: 9d26d...791

Det virker som at de geniale taperne er supergeniale. 

Tapere spiser opp ressurser overalt uten å gi noe tilbake. 

Dette er grunnen til at man ikke kan ha noe gøy i samfunnet. 

På grunn av de desperate + taperne. 

Det som er rart er at taperne aldri er interessert i hverandre. 

Har alltid lurt på det hele livet 

taperne mener at de fortjener noe som ikke er taper, mens de er taper selv. 

Taperne snakker sjeldent til tapere

Hvis en taper gjør om en annen til taper forstår aldri taperen at det var x fortjeneste

det bare skjedde av seg selv

samme prinsipp som med penger.

det vokser som kjent på et tre. 

Bare til å plukke, det er i overflod.  

 

 

Anonymkode: dc852...c50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...