Gå til innhold

Pluss size utgaven; Hva har du kjøpt i det siste av klær/sko/tilbehør?

Wonders

Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaring med slike jeans?  Butikken har skikkelig utvalg i størrelser og jeg har nesten ingen klær som passer. Jeg har lagt på meg så masse de siste årene pga sykdom og kortisonbruk, samt inaktivitet, og det har lagt seg veldig på lår og legger.

Vet dere om dette merket finnes i noen fysiske butikker,evt norske nettbutikker?  Gjerne også lavere pris.  Takker ❤️

https://no.perfectjeans.com/products/women-jeans-loose-royals?variant=41691113226422

Anonymkode: 26db4...d12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er det noen som har erfaring med slike jeans?  Butikken har skikkelig utvalg i størrelser og jeg har nesten ingen klær som passer. Jeg har lagt på meg så masse de siste årene pga sykdom og kortisonbruk, samt inaktivitet, og det har lagt seg veldig på lår og legger.

Vet dere om dette merket finnes i noen fysiske butikker,evt norske nettbutikker?  Gjerne også lavere pris.  Takker ❤️

https://no.perfectjeans.com/products/women-jeans-loose-royals?variant=41691113226422

Anonymkode: 26db4...d12

Du kan også prøve Denimdestination, norsk designer og nettbutikk

Anonymkode: 4e030...eb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.8.2023 den 13.04):

Du kan også prøve Denimdestination, norsk designer og nettbutikk

Anonymkode: 4e030...eb9

Kjempefornøyd med både service fra nettbutikken og kvaliteten på disse jeansene. Har ikke kjøpt noe annet siden den første kom i hus... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (2 timer siden):

Kjempefornøyd med både service fra nettbutikken og kvaliteten på disse jeansene. Har ikke kjøpt noe annet siden den første kom i hus... 

Har du hatt de lenge og brukt de over lengre tid? Holder de på kvaliteten? 

Anonymkode: df6db...db2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har du hatt de lenge og brukt de over lengre tid? Holder de på kvaliteten? 

Den eldste har jeg hatt i to år, brukt utrolig mye (4-5 dager i uka tenker jeg, mindre på sommeren), og holder fasong veldig bra. Ikke slitt på innsiden av lårene (mitt store problem, da jeansene fra feks Zizzi blir slitt der på rekordtid). Fargen er jeg også veldig fornøyd med. Ikke like mørk lenger som da den var ny, men synes den er enda finere. Min er fra tidligere kolleksjon (da merket het Ylvia/Momento Jeans), og het den gang Viola Ocean Blue. Nå har jeg jeans av nyeste kolleksjonen også, veldig fornøyd.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (46 minutter siden):

Den eldste har jeg hatt i to år, brukt utrolig mye (4-5 dager i uka tenker jeg, mindre på sommeren), og holder fasong veldig bra. Ikke slitt på innsiden av lårene (mitt store problem, da jeansene fra feks Zizzi blir slitt der på rekordtid). Fargen er jeg også veldig fornøyd med. Ikke like mørk lenger som da den var ny, men synes den er enda finere. Min er fra tidligere kolleksjon (da merket het Ylvia/Momento Jeans), og het den gang Viola Ocean Blue. Nå har jeg jeans av nyeste kolleksjonen også, veldig fornøyd.

Takk for utfyllende svar😊 Er på jakt etter noe annet enn kun Levi's ettersom jeg ønsker litt lysere jeans igjen. Da gir jeg det et forsøk😊👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lady Lovelylocks skrev (58 minutter siden):

Kjøpte denne på Zizzi i dag, 200kr.

IMG_1019.png

Den var kjempefin 😊

Snekkerbukse gir meg minner tilbake til 80 og 90 tallet, når det var populært 😁 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (1 time siden):

Den var kjempefin 😊

Snekkerbukse gir meg minner tilbake til 80 og 90 tallet, når det var populært 😁 

Takk. Nå er det bare å manne seg opp til å bruke den ute blant folk 🤭

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lady Lovelylocks skrev (16 minutter siden):

Takk. Nå er det bare å manne seg opp til å bruke den ute blant folk 🤭

You can do it 😁 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hentet denne buksa fra Ninepine idag, og jeg elsker den allerede. Skal bestille en til umiddelbart! en til hjemmekos og en til jobb:

NINEPINE-AR-DGREY-7409324.jpg?v=1684176250&width=2048

Anonymkode: f517d...a07

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (4 timer siden):

jeg har og en Ylvia jeans som jeg er super fornøyd med. Veldig bra merke!!

Anonymkode: f517d...a07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Hvor finner man fine skjørt?  Jeg trenger et nytt skjørt, til litt finbruk. Men min kroppsform er litt rar, mye mage - så trenger noe som ikke er tettsittende. Noe a-linje formet som svinger litt ut, helst strikk i midjen.

Noen med tips ? :)

Anonymkode: 1ddcf...51a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

Salg hos Zavanna. Kjøpte to bukser til halv pris.

Jeg liker godt bukser i jeans-fasong men i andre farger enn blå og sort. Lilla og grønn er basisfarger hos meg. 

20240115_115221.thumb.jpg.d85f445412cf2113925b9640bd1de10a.jpg20240115_114341.thumb.jpg.f36f5ef19c4fbe93a9b53218d6cd4a96.jpg

Endret av Perelandra
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
Annonse
AnonymBruker

Dere som er flinkere enn meg på sånt, hva ville dere hatt til denne buksa på en veldig tjukk kropp? Jeg er overvektig «som standard», men har altfor mange gravidkilo igjen og en hengete mage jeg hater intenst og ikke synes fortjener klær, men jeg kan jo ikke gå naken. Kjøpte denne med meg hjem på salg, og skal prøve den hjemme med diverse t-skjorter - men er det skjorte som gjelder eller? Tenker casual (og ideelt sett ammevennlig) men litt mindre slaskete enn den utvaskede jerseybuksa jeg har brukt i hjel. 

IMG_4639.png

Anonymkode: ecd4e...eef

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Soyaconcept bluse od Signature BTX bluse. shopping?q=tbn:ANd9GcQN07YWfmEeUafSoYRo30QBPB-M4IHAajWHsbvC9W5qCkheZC1E1vlU0Z2FDhjusb4X7pjI85qiRKCgChEMlWiSX8CJ1-O-M8ug1nRXg1Sp

IMG_3692.jpg

Endret av kaledonia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ænema skrev (På 1.4.2024 den 2.22):

Lager-157-Trenchcoat-%22Demi%22-Beige.jp

Lager-157-Trenchcoat-%22Demi%22-Grey.jpg

en i beige og en i grå. str xl. håper de passer.

den var for stor :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...