AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #21 Skrevet 21. juli 2018 Istedet for å se etter en mann med høy utdannelse så heller se etter en mann som har andre kvaliteter, personlighet f.eks. Anonymkode: dd2ca...fc9 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #22 Skrevet 21. juli 2018 Jeg skulle ønske at menn ikke brydde seg om litt utdannelse jeg da, at de ikke ser på det som en trussel selv om de ikke har så mye selv. Det har nemlig jeg opplevd, selv om jeg ikke har så mye mer enn en bachelor. At de har selvtillit nok og er trygge på seg selv uansett utdanningsnivå Anonymkode: 80857...cce
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #23 Skrevet 21. juli 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner deg ts. Jeg var sammen med en mann uten utdannelse- i 9 år, dog var han sjef med nesten 1 mill i årslønn. Typisk frper, og generellt ikke interessert i mennesker/ kulturer osv. Ingen nyanser eller refleksjon. Kan aldri bli sammen med en slik mann igjen, har ingenting til felles. Opplever også at de er utro over en lav sko- alle kompiser og kolleger hadde svin på skogen. Og ja, jeg finner også bare disse mennene på datingsider. Har gitt opp hele greien😌 Anonymkode: 3bf61...6e2 Var han mye negativ også ? Eller at ting aldri var bra sånn som deg ? Anonymkode: b49e2...3f3
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #24 Skrevet 21. juli 2018 Åherregudåjesus.. tenk å vara så trångsynt. Sjølv om du har møtt eit par som du ikkje passa ilag med, har vell igrunn lite med utdannelse å gjera? Trur det heller sitt i personlighet og den delen. Høyres jo nesten ut som eit par her rakke ned på folk med yrkesfaglig utdanning med fag/svennebrev. Fin holdning. Anonymkode: ccea1...e9c 3
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #25 Skrevet 22. juli 2018 De finnes, men i litt "voksen alder" er de som regel skilt med barn og leter etter kone nr. 2. Er det noe du kan leve med? De "gode" velutdannede mennene har som regel blitt snappet opp av noen andre tidligere. Hadde jeg blitt singel i dag hadde jeg heller satset på disse enn de uten utdannelse. Anonymkode: 46f6f...6e9 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #26 Skrevet 22. juli 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Istedet for å se etter en mann med høy utdannelse så heller se etter en mann som har andre kvaliteter, personlighet f.eks. Anonymkode: dd2ca...fc9 Jeg tror ikke at det bare er det det handler om. Det handler om like interesser og et felles referansegrunnlag. Jeg leter ikke spesifikt etter menn med høy utdannelse, men etter noen som er lik meg og som ikke føler seg truet av at jeg har høyere utdannelse enn han. En jeg har ting til felles med. Dette kan man finne hos noen som ikke har så høy utdannelse også, men ofte har det faktisk noe å si. Anonymkode: 4bd3b...151 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå