AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #1 Skrevet 21. juli 2018 Jeg er en singel voksen dame med en lang utdannelse. Jeg synes det er så utrolig mange single menn som har liten eller ingen utdannelse, og som jeg da ikke har noen god match med. Det virker som om alle single menn som har høyere utdannelse er opptatt eller ikke vil ha noe forhold. Jeg blir så sliten og lei av dette at jeg nesten ikke orker mer nettdating. Har noen andre kvinner samme erfaring? Er det bare menn uten utdanning på nettdatingsider? Anonymkode: a2d38...101 3
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #2 Skrevet 21. juli 2018 Tjah, jeg er en singel mann på 43 uten annen skole enn 9-årig. Hva er galt med meg? Anonymkode: 639b0...1c1 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #3 Skrevet 21. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tjah, jeg er en singel mann på 43 uten annen skole enn 9-årig. Hva er galt med meg? Anonymkode: 639b0...1c1 De menn uten utdannelse mangler dannelse (som regel). Og har ikke samme evne til å diskutere adekvat med en velutdannet kvinne. Du vet, slike kvinner som liker å diskutere og jatte på en velartikulert måte. Da er ikke en som kun har gått livets skole noe å trakte etter. Anonymkode: d2ab0...9b4 4
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #4 Skrevet 21. juli 2018 Nå har jeg bare en bachelor grad, men jeg har en greie for smarte menn. Og har datet både menn uten utdannelse, og menn med høy utdannelse. Og de 2 smarteste mennene jeg har møtt, hadde ikke utdannelse. Anonymkode: 9d062...262 3
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #5 Skrevet 21. juli 2018 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: De menn uten utdannelse mangler dannelse (som regel). Og har ikke samme evne til å diskutere adekvat med en velutdannet kvinne. Du vet, slike kvinner som liker å diskutere og jatte på en velartikulert måte. Da er ikke en som kun har gått livets skole noe å trakte etter. Anonymkode: d2ab0...9b4 Aha. Men hva om jeg er retorisk og verbalt overlegen de på de fleste områder likevel? At man innehar mengder av allmennkunnskaper pga at man selv uten utdannelse har likt å tilegne seg kunnskap gjennom et halvlangt liv? Anonymkode: 639b0...1c1 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #6 Skrevet 21. juli 2018 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: De menn uten utdannelse mangler dannelse (som regel). Og har ikke samme evne til å diskutere adekvat med en velutdannet kvinne. Du vet, slike kvinner som liker å diskutere og jatte på en velartikulert måte. Da er ikke en som kun har gått livets skole noe å trakte etter. Anonymkode: d2ab0...9b4 Og jeg skjønner godt at du er singel 😂😅😉 Anonymkode: d07dd...acf 9
Ronaldo85 Skrevet 21. juli 2018 #7 Skrevet 21. juli 2018 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: De menn uten utdannelse mangler dannelse (som regel). Og har ikke samme evne til å diskutere adekvat med en velutdannet kvinne. Du vet, slike kvinner som liker å diskutere og jatte på en velartikulert måte. Da er ikke en som kun har gått livets skole noe å trakte etter. Anonymkode: d2ab0...9b4 Jeg er uten utdannelse, og kan love deg at jeg har mer dannelse enn min bror som har mastergrad. 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #8 Skrevet 21. juli 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Aha. Men hva om jeg er retorisk og verbalt overlegen de på de fleste områder likevel? At man innehar mengder av allmennkunnskaper pga at man selv uten utdannelse har likt å tilegne seg kunnskap gjennom et halvlangt liv? Anonymkode: 639b0...1c1 Jeg ville datet deg. Kvinne med bachelor grad pluss tatt enkeltemner på universitet, 36 år. Eksen hadde bare grunnskole (pluss videregående da) og han er den jeg har lært mest av om medmenneskelighet og fordomsfrihet, den mest følsomme mannen jeg har møtt og by far den mest kritiske til meg og satt meg aldri på pidestall. Dette har gitt meg viktige verdier i dag jeg er definert av og tar i bruk i livet mitt. Anonymkode: 80857...cce 4
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #9 Skrevet 21. juli 2018 57 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er en singel voksen dame med en lang utdannelse. Jeg synes det er så utrolig mange single menn som har liten eller ingen utdannelse, og som jeg da ikke har noen god match med. Det virker som om alle single menn som har høyere utdannelse er opptatt eller ikke vil ha noe forhold. Jeg blir så sliten og lei av dette at jeg nesten ikke orker mer nettdating. Har noen andre kvinner samme erfaring? Er det bare menn uten utdanning på nettdatingsider? Anonymkode: a2d38...101 Hvis du er voksen og har lang utdanning er det rart at du generaliserer så mye. Anonymkode: 2dd98...f84 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #10 Skrevet 21. juli 2018 Jeg skjønner deg ts. Jeg var sammen med en mann uten utdannelse- i 9 år, dog var han sjef med nesten 1 mill i årslønn. Typisk frper, og generellt ikke interessert i mennesker/ kulturer osv. Ingen nyanser eller refleksjon. Kan aldri bli sammen med en slik mann igjen, har ingenting til felles. Opplever også at de er utro over en lav sko- alle kompiser og kolleger hadde svin på skogen. Og ja, jeg finner også bare disse mennene på datingsider. Har gitt opp hele greien😌 Anonymkode: 3bf61...6e2 3
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #11 Skrevet 21. juli 2018 Det har ikke falt deg inn at du er problemet på nettdatingsidene? Du høres ikke særlig moden ut med den tankegangen, og det vil skinne igjennom uansett hvem du skriver med. Anonymkode: c93ec...896 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #12 Skrevet 21. juli 2018 Det er flust av mensanedlemmer som har jobb som ikke krever utdanning. A4 skolen dreper deres skolelyst. Dette er da noe dannede mennesker bør vite. Anonymkode: 28b22...1b8
Gjest hind Skrevet 21. juli 2018 #13 Skrevet 21. juli 2018 12 minutter siden, AnonymBruker said: Aha. Men hva om jeg er retorisk og verbalt overlegen de på de fleste områder likevel? At man innehar mengder av allmennkunnskaper pga at man selv uten utdannelse har likt å tilegne seg kunnskap gjennom et halvlangt liv? Anonymkode: 639b0...1c1 Da lurer man bare på hva annet som er galt siden en med så skarp hjerne ikke har greid å få seg en utdannelse.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #14 Skrevet 21. juli 2018 Elitesingels.no har kun vært innen en bitteliten tur en gang, men skal være for single med høyere utdanning Personlig synes jeg fagbrev er veldig attraktivt på en mann da 😜 Anonymkode: d8b86...8be 1
Gjest Regn Skrevet 21. juli 2018 #15 Skrevet 21. juli 2018 (endret) Nei, om personen har utdannelse eller ikke er meg likegyldig. Jeg har høy utdannelse, men det sier sa kun at jeg er god på å jobbe med fag. Ikke noe om mine personlige kvaliteter. Endret 21. juli 2018 av Regn
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #16 Skrevet 21. juli 2018 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville datet deg. Kvinne med bachelor grad pluss tatt enkeltemner på universitet, 36 år. Eksen hadde bare grunnskole (pluss videregående da) og han er den jeg har lært mest av om medmenneskelighet og fordomsfrihet, den mest følsomme mannen jeg har møtt og by far den mest kritiske til meg og satt meg aldri på pidestall. Dette har gitt meg viktige verdier i dag jeg er definert av og tar i bruk i livet mitt. Anonymkode: 80857...cce Du høres hyggelig ut:-) Jeg har ingen utdannelse overhodet, men hatt eget firma siden jeg var 17. Lært alt av meg selv og har lykkes med det. I tillegg har jeg reist en god del, kjenner folk over hele verden, både privat og i jobbsammenheng. Jeg leser en god del, både skjønnlitteratur og faglitteratur. Er opptatt av innlands og utenlandspolitikk. Har meninger om det meste, basert på egen virkelighet, ikke andres. Er opptatt av alt vi ennå ikke vet svaret på. Jeg er aldri, aldri, aldri utro og behandler alle folk godt. Selv de som ikke fortjener det. Jeg har ingen uvenner, mange venner og for mange bekjente:-) Dette ble rene kontaktannonsen. Anonymkode: 639b0...1c1 3
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #17 Skrevet 21. juli 2018 22 minutter siden, hind skrev: Da lurer man bare på hva annet som er galt siden en med så skarp hjerne ikke har greid å få seg en utdannelse. Skarp hjerne var dine ord:-). Utdannelsesløpet passet aldri meg. Jeg måtte gå mine egne veier og håpe på at det lykkes. Det gjorde det:-) Anonymkode: 639b0...1c1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #18 Skrevet 21. juli 2018 Det kommer an på, men merker at menn uten utdanning oftere ikke har de samme interessene som meg og det å diskutere med dem er meningsløst. Jeg var sammen med en som ikke hadde mer enn 9-årig skole og han ble alltid sur hvis det viste seg at jeg hadde mer kunnskap enn han på et område og han var veldig sånn at han skulle fremstille meg som dum hvis han kunne. Så jeg er nok skeptisk siden man oftere er veldig ulike på mange områder og jeg gidder ikke en mann som blir usikker fordi jeg har mer kunnskap enn han og fordi jeg er smartere enn han. Anonymkode: 4bd3b...151 3
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #19 Skrevet 21. juli 2018 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du høres hyggelig ut:-) Jeg har ingen utdannelse overhodet, men hatt eget firma siden jeg var 17. Lært alt av meg selv og har lykkes med det. I tillegg har jeg reist en god del, kjenner folk over hele verden, både privat og i jobbsammenheng. Jeg leser en god del, både skjønnlitteratur og faglitteratur. Er opptatt av innlands og utenlandspolitikk. Har meninger om det meste, basert på egen virkelighet, ikke andres. Er opptatt av alt vi ennå ikke vet svaret på. Jeg er aldri, aldri, aldri utro og behandler alle folk godt. Selv de som ikke fortjener det. Jeg har ingen uvenner, mange venner og for mange bekjente:-) Dette ble rene kontaktannonsen. Anonymkode: 639b0...1c1 Du høres hyggelig ut du og Tror du uten tvil kan møte en flott dame som ser dine indre kvaliteter og det at du er self-made som en god ting. Damer liker menn som har reist litt og klarer å se andre perspektiver av livet enn bare deres egne snevre ståsted. Og nei, man trenger ikke lang utdanning for å være intellektuell og belest. Det holder egentlig å kunne lese, faglitteratur og forskning er tilgjengelig for alle. Tror man kan leve et rikt liv uansett, jeg Anonymkode: 80857...cce
Gjest F S Skrevet 21. juli 2018 #20 Skrevet 21. juli 2018 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner deg ts. Jeg var sammen med en mann uten utdannelse- i 9 år, dog var han sjef med nesten 1 mill i årslønn. Typisk frper, og generellt ikke interessert i mennesker/ kulturer osv. Ingen nyanser eller refleksjon. Kan aldri bli sammen med en slik mann igjen, har ingenting til felles. Opplever også at de er utro over en lav sko- alle kompiser og kolleger hadde svin på skogen. Og ja, jeg finner også bare disse mennene på datingsider. Har gitt opp hele greien😌 Anonymkode: 3bf61...6e2 Godt reflektert, du har nok rett i denne (dessverre)... Penger og makt (må si jeg skyr de verdiene) - eksperter på å trykke ned 'myke verdier': hvor er de kristne verdiene ??! Og det gjelder begge kjønn - menn er verst. Har selv lang utdannelse (hann på to ikke tre ben), men velger å leve single, har også 'gitt litt opp'. (Ikke enveis det der.) Men ikke gi opp helt, h*n finnes! ❤ Klem Endret 21. juli 2018 av F S
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå