Gå til innhold

Han har kjøpt horer / luksusprostituerte for 65.000 i Amsterdam

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så skuffet. Vet ikke hva jeg skal gjøre. :( fyren jeg har "holdt på med" i noen måneder nå har vært en uke i Amsterdam- vi har truffet hverandre flere ganger. Vi har ikke hatt sex. Men vi har hatt så god kjemi. Var på besøk med han i går og mens han var ute et ærend  smugleste jeg facebooken hans og han har skrytt av dette til en av vennene sine. jeg leste mye av meldingsstrengen. han har bare latt maskinen og fanene stå og ikke logget ut. jeg vet at jeg egentlig ikke skal snoke i andres facebookmld men jeg er nysgjerrig av natur og "bare måtte" hvis dere forstår. jeg skulle jo egentlig bare surfe litt jeg da mens jeg ventet på at han kom tilbake men så så jeg at facebook og alt stod oppe og han var fortsatt innlogget. men hvordan skal jeg konfrontere han? vil jo ikke si at jeg har lest mld hans - jeg har jo ikke noe der å gjøre. Men jeg klarer bare ikke å la dette passere og gå videre som om ingenting har skjedd. da jeg fant det ut bare sendte jeg han en mld og sa at jeg måtte besøke noen i familien som trengte hjelp. og så dro jeg. Jeg er så utrolig skuffet over han. :(

Dere skulle sett meldingstrengen. han og vennen omtaler kvinner som stykker kjøtt , støkke, "god fitte til den prisen"  "hun var rå og sugde som en støvsuger" og så lo de og moret seg over at han hadde blåst så mye penger på unge jenter helt ned til 19årsalderen. At det går an å skrive noe slikt! han viste bilde av store uttak i nettbanken og bilder fra red light district osv. alle detaljer var med - at de stod i montere vendt ut mot gaten og det var bare å gå inn, timepris, og masse annet ekkelt.hn har vært så hyggelig og morsom og så får jeg lese noe slikt - måtte bare få det ut jeg. men ville dere konfrontert han ? eller ville dere bare latt han forsvinne i stillhet - jeg har jo smuglest på facebooken hans da og det er jo ikke helt heldig. :(

Anonymkode: de2bd...2f5

Videoannonse
Annonse
Gjest catalula
Skrevet

Tenker det var meningen at du skulle komme inn på den meldingen... Sjukt. Blir faktisk dårlig av at noen mennesker er sånn som denne fyren 🤢 

Skrevet

Next!

Med så spesielle seksuelle preferanser hadde jeg ikke stolt på at han sluttet med det for fremtiden. Høres ikke ut som verdiene hans er noe å rope hurra for heller. Vi har alle skjeletter og mørke hemmeligheter på ulike plan, spørsmålet er om du klarer å godta hans. Det er det isåfall bare du som kan vite. 

Til opplysning er det stor oppblomstring av syfilis og gonoré i Norge og Europa, vil tro Amsterdam er ganske utsatt. Dette kan man også få i svelget, så hvis du har vært intim på annen måte enn samleie hadde jeg definitvt sjekket meg- og hvis ikke vær spesielt obs om du får vond hals. 

• Liker 12
Gjest Skogrose
Skrevet

Du bør ikke konfrontere han i det hele tatt, bare gå.

Skrevet

Run, Forrest,run

• Liker 15
Skrevet

Det er ikke din jobb å oppdra ham. Dette kan ikke rettes opp i. La ham gå og finn deg en mann med verdier som matcher dine.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er skremmende hvor forskjellig noen kan være sånn ansikt til ansikt og hva de faktisk kan skrive til vennene sine. :( 

Miss wildfox jeg har kysset han en gang. *Spy*

• Liker 5
Skrevet

Eksen min hadde kjøpt horer før min tid og dum som jeg var trodde jeg at han hadde forandret seg. Det sier litt om verdiene til fyren at han kjøper horer. 

Jeg ville løpt hvis jeg var deg. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ts burde vært anmeldt til politiet. Er ikke lov å snoke i folks private meldinger på den måten. At facebook bare stod oppe er en dårlig unnskyldning. Du har nok aktivt måtte klikke og scrolle litt for å lese disse meldingene. 

Anonymkode: ea57d...646

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde dumpet han glatt. 

Anonymkode: 4eb76...a6d

• Liker 8
Skrevet

Æsj, for en ekkel type. 

Bare dra og hvis han spør så får du bare si at du ikke føler den samme interessen lengre. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts burde vært anmeldt til politiet. Er ikke lov å snoke i folks private meldinger på den måten. At facebook bare stod oppe er en dårlig unnskyldning. Du har nok aktivt måtte klikke og scrolle litt for å lese disse meldingene. 

Anonymkode: ea57d...646

herregud. Jeg leste jo bare. Ikke jeg som har brutt loven hvis du trodde det.

• Liker 4
Skrevet

Går det an å svi av så mye penger på èn uke? Er det det eneste han har gjort der da eller?

• Liker 6
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er så skuffet. Vet ikke hva jeg skal gjøre. :( fyren jeg har "holdt på med" i noen måneder nå har vært en uke i Amsterdam- vi har truffet hverandre flere ganger. Vi har ikke hatt sex. Men vi har hatt så god kjemi. Var på besøk med han i går og mens han var ute et ærend  smugleste jeg facebooken hans og han har skrytt av dette til en av vennene sine. jeg leste mye av meldingsstrengen. han har bare latt maskinen og fanene stå og ikke logget ut. jeg vet at jeg egentlig ikke skal snoke i andres facebookmld men jeg er nysgjerrig av natur og "bare måtte" hvis dere forstår. jeg skulle jo egentlig bare surfe litt jeg da mens jeg ventet på at han kom tilbake men så så jeg at facebook og alt stod oppe og han var fortsatt innlogget. men hvordan skal jeg konfrontere han? vil jo ikke si at jeg har lest mld hans - jeg har jo ikke noe der å gjøre. Men jeg klarer bare ikke å la dette passere og gå videre som om ingenting har skjedd. da jeg fant det ut bare sendte jeg han en mld og sa at jeg måtte besøke noen i familien som trengte hjelp. og så dro jeg. Jeg er så utrolig skuffet over han. :(

Dere skulle sett meldingstrengen. han og vennen omtaler kvinner som stykker kjøtt , støkke, "god fitte til den prisen"  "hun var rå og sugde som en støvsuger" og så lo de og moret seg over at han hadde blåst så mye penger på unge jenter helt ned til 19årsalderen. At det går an å skrive noe slikt! han viste bilde av store uttak i nettbanken og bilder fra red light district osv. alle detaljer var med - at de stod i montere vendt ut mot gaten og det var bare å gå inn, timepris, og masse annet ekkelt.hn har vært så hyggelig og morsom og så får jeg lese noe slikt - måtte bare få det ut jeg. men ville dere konfrontert han ? eller ville dere bare latt han forsvinne i stillhet - jeg har jo smuglest på facebooken hans da og det er jo ikke helt heldig. :(

Tydelig at han har hatt mange "kinks" som han har hatt behov for å få utløp for ..som han ikke har følt seg komfortabel eller har bltit nektet av deg? 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Xcase33 skrev:

.som han ikke har følt seg komfortabel eller har bltit nektet av deg? 

Så det er min skyld dette da ?

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Det hadde vært fristende å konfrontere han, om dette hadde vært meg, men det lureste er nok bare å droppe han.

Jeg synes ikke at dette er en mann man burde gå inn i noe med. Med slike holdninger og dårlig økonomisk sans så er ikke det noen man ønsker å bruke tid på. Min mening, men det å beskrive kvinner på den måten er rett og slett ekkelt.

Men hadde han spurt hvorfor jeg ikke ønsket å ha noe med han å gjøre så tror jeg at jeg kunne sagt noe om det.

Anonymkode: dbf61...871

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så det er min skyld dette da ?

Nei, det er det ikke. Dette er vel et nytt forhold hvor dere ikke har hatt sex enda? Hvordan kan det være din skyld da? :klem:

Anonymkode: dbf61...871

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, Xcase33 skrev:

Tydelig at han har hatt mange "kinks" som han har hatt behov for å få utløp for ..som han ikke har følt seg komfortabel eller har bltit nektet av deg? 

Jasså? Er det hennes feil at mannen, som må være en av de minst økonomisk vett, svir av 65000kr på horer i Amsterdam.

Er det trådstarter sin feil at mannen har et helt forskrudd syn på kvinner? 

• Liker 12
Skrevet

Fytti grisen for en fyr... Drt var jaggu godt du fant ut av dette så tidlig i "forholdet" før du hadde sex med fyren (grøssss) eller fikk skikkelige følelser. Det skal du være veldig glad for!! Hell i uhell kalles det! :)

Jeg hadde ikke konfrontert han, bare sagt at du ikke er interessert i noe mer med han, neste gang han tar kontakt 

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...