Gå til innhold

12 ÅR GAMMEL DATTER SOVE HOS EN 15 ÅR GAMMEL GUTT?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilken land er han fra? Husk at mange innvandrere lyver på alderen sin. Han kan godt egentlig være i 20-årene?

Anonymkode: 0867d...3f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Mkigjen skrev:

Avslutte dette håpløse forholdet!

Helt enig!! Dette hadde jeg faktisk krevd om det var min datter. Som foreldre så bestemmer man fortsatt en hel del over en 12-åring, og jeg synes rett og slett ikke at mor gjør jobben sin hvis hun tillater eller oppmuntrer til dette forholdet. Ansvarsfraskrivelse. 

Anonymkode: a0e07...e2e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke snakk om. Det er for mye ansvar å legge på en 12-åring. 15 år gamle gutter er vandrende hormonbomber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva sier pappaen hennes om dette?

Anonymkode: 6e627...6cc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Stella Rose skrev:

En 12 åring går vel i 7 klasse? altså barneskolen, en 15 åring går vel i 10 klasse altså siste året på ungdomskolen...nei dette rimer ikke..

Hvis de har fylt/fyller 12 og 15 i år, så begynner de i hhv 7. og 10.klasse til høsten, ja.

Anonymkode: 2f845...36b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper at TS er 12-åringen her.

Anonymkode: f209f...e0c

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker said:

at TS er 12-åringen her.

lov å håpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke ha gjort det med tanke på nesten alle gutter på 14-16 år er sprengkåte. Mer ok hvis datteren er 14-15 år (så lenge det er bare 1-2 års forskjell mellom dem), men 12 år er litt for ung. Hvorfor trenger de å overnatte hos hverandre? Er det ikke nok med en kinokveld eller noe?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Jeg kunne aksept

ert det, under følgende omstendigheter:

At de ikke var kjærester

At de sov på hvert sitt rom

At jeg kjente foreldrene til gutten svært godt og visste at de hadde nøyaktig samme syn på dette som meg.

Og selv om alt det ovenstående var oppfylt ville jeg vært skeptisk. 

Endret av Blondie65
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du har snakket med 12-åringen betyr ingenting egentlig. De grensene som du hun forteller om kan like godt være løgn som sannhet. Og sjansen for at hun heller vil lyve for deg enn å miste en tre pr eldre, kul kjæreste, er ganske overhengende. 

Hvis denne gutten bor flere mil unna er det dessuten mye lettere for deg som forelder å begrense kontakten slik at forholdet raskt dør ut. Jeg ville forøvrig umiddelbart kontaktet foreldrene til gutten og fortalt om forholdet. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Tipper at TS er 12-åringen her.

Anonymkode: f209f...e0c

Tenker litt det samme. Skrivemåte og skrivefeil indikerer at hun er ganske så ung.

Anonymkode: 6c317...b52

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, haha536 skrev:

Dem er kjærester..

Hallo ! Jenta er bare 12 år og alt for ung til å begynne med sex...

Anonymkode: 5dda6...e6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg en vemmelig følelse, er dette en 12 åringen har truffet på nett :unsure:

Anonymkode: 6e627...6cc

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er de kjærester? Samme om aldersforskjellen hadde vært annerledes, jeg legger ikke til rette for at en 12-åring har sex

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk ikke sove med gutter før jeg var 18 jeg. Noe annet var uaktuelt

Anonymkode: 029db...77d

Kloke foreldre. ❤️

Anonymkode: 5dda6...e6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

21 minutter siden, Stella Rose skrev:

Spesielt, at en 15 åring er kjæreste med ei på 12....nei, klarer ikke å tro på det.

Da jeg var 10 så hadde jeg en kjæreste som var 14. Vi var sammen til jeg var 14 og han var 18. 
Der og da så følte jeg ikke at det var noe galt med han. Var jo kult å ha en kjæreste på ungdomskolen og alle så opp til meg... men som voksen og etter å ha snakket med han igjen som voksen.. så ser jeg klart og tydelig at han har en diagnose eller to. Var veldig barnslig for alderen og hang litt etter. Vil tørre å si at han er psykisk utviklingshemmet i en eller annen grad. Ikke aspergers, det mistenkte jeg før jeg møtte han igjen. Men det passer ikke, så må være psykisk utviklingshemmet eller noe. Derfor var ikke sex noe problem for oss, for han ville bare leke med lego. :fnise:

Det ble slutt fordi jeg ble mer interessert i sex og kropp. Dra på klubben for å smugrøyke og drikke øl som ga meg brekninger. mens han som sagt, han ville bare leke med lego og bygge olabil. Ikke akkurat det du forventer av en som var 18. De på min alder var mer trøbbel enn det han var. Fikk ikke spurt mamma (døde noen år etter det ble slutt).. men jeg tror hun tillot forholdet, fordi hun viste at det var noe galt med han og at han var så uskyldig og ufarlig som du får det. 

Det er det første jeg tenker på her også. At han må være mentalt tilbakestående eller noe. For ingen oppegående 15 åringer er sammen med en 12 åring. 

Anonymkode: ca310...f1a

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er det første jeg tenker på her også. At han må være mentalt tilbakestående eller noe. For ingen oppegående 15 åringer er sammen med en 12 åring. 

Nei. Det kan være at han ønsker å utnytte et barn for sex.

Anonymkode: 244b7...7a8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri i livet om jeg hadde godtatt.hos oss m å de være 16 + før de får ha overnatting av evt kjærester,og de forstår de godt og det fungerer.

Anonymkode: 7dfc5...d17

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Gode gud da mennesker. Hver eneste tråd på KG er faktisk ikke trolling. Og selv om du ikke tror på en tråd, stiller jeg spørsmål ved om det er saklig og relevant og erklære mistroen, og la det stå som det eneste svaret du gir. Det blir litt kjedelig i lengden at hver tråd mistros. Jeg kan kanskje være enig i at det er mulig at TS selv er 12-åringen, men vi VET jo ikke det. 

TS: Dersom du vurderer å la de overnatte sammen men ikke stoler på ham, kan jo han komme til dere så du kan passe på turtelduene selv. La de være oppe litt lenge mens du er i huset, krev at de sover i hvert sitt rom, og hold et øye med dem. 

Dersom det foreligger en dårlig grunn til at han ikke kan komme til dere så spørs det nok om 12-åringen ikke bør bli hjemme.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...