HalldirV2 Skrevet 21. juli 2018 Forfatter #121 Skrevet 21. juli 2018 2 timer siden, PaperFlower skrev: Jeg er ikke en av de som kan så mye om våpen, men de riflene jeg har falt på (og som jeg ikke bytter ut med mindre det er for spesifikke medaljer o.l.) er bl.a. Selbstlader M1916 Factory og MP 18 Optical. De bruker jeg desidert mest. Ellers er jeg ganske glad i Rifle Grenades, spesielt etter én spesifikk gang på Argonne Forest. Det var sikkert 10-15 fiender inni en bunker, og jeg skjøt 1(!) granat og tok livet av nesten hele gjengen. De hadde kastet ut masse trip wires som jeg går ut ifra hjalp til å ta knekken på de. På det overlayet der man ser hvem som drepte hvem så man bare navnet mitt nedover, samt masse "WTF" og "wow" i chatten. Det var litt morsomt. Haha artig. Hater selbstlader Men spiller ingen rolle hvilken rifle jeg bruker, dør hele tiden uansett.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #122 Skrevet 21. juli 2018 2 timer siden, Winza skrev: Hva slags spill er det? Anonymkode: df0bd...8fa 2
Migle90 Skrevet 22. juli 2018 #123 Skrevet 22. juli 2018 Liker godt plattform, action, rpg og hjernetrim. Spiller mye indiespill på pc, men hender jeg spiller litt mmo/moba og større spill som f. Eks witcher 3. Siste jeg spilte på pc var Braid, nå har jeg ferie så blir lite pc-spilling.
ism85 Skrevet 22. juli 2018 #124 Skrevet 22. juli 2018 CC Red Alert, online, veldig avhengighetsskapende og et fantastisk spill. Men kan også være frustrerende til du kommer opp på et nivå hvor du faktisk vinner litt. Gratis spill med irc klient som finner kamper. CS:GO har vært fra og til siden 1.3, mange gode opplevelser med CS. Hadde en periode med Rules of Survival på pc (en pubg kopi, jeg klarte å gå glipp av pubg). Fikk etterhvert en vinnrate på 10% med 100 spillere. Til det dukket opp cheats til spillet og alle runder vinnes av en cheater:/. agar.io Macro: Jeg mener du har en elendig definisjon av gamer/spiller til å være så opptatt av det. Jeg mener også at det er en kjedelig avsporing her så kommer ikke til å følge opp den diskusjonen. Jeg ønsker alltid å utvikle meg og vinne mest mulig i alt. Det er selvølgelig lettere i monopol (som jeg ikke har tapt i voksen alder) enn i cs hvor de fleste motspillerne er konkuranse fokuserte.
HalldirV2 Skrevet 4. august 2018 Forfatter #125 Skrevet 4. august 2018 Gøy at det er så mange som gamer her :₩
Anciol Skrevet 5. august 2018 #126 Skrevet 5. august 2018 MMORPGS for det meste som: World of Warcraft, Diablo 3 , Fortnite;) og retro adventure games som: Kings Quest Collection!! 2
FrankDrebin Skrevet 5. august 2018 #127 Skrevet 5. august 2018 49 minutter siden, Anciol skrev: MMORPGS for det meste som: World of Warcraft, Diablo 3 , Fortnite;) og retro adventure games som: Kings Quest Collection!! Digger de gamle Quest spillene til Sierra.
Anciol Skrevet 5. august 2018 #128 Skrevet 5. august 2018 1 time siden, FrankDrebin skrev: Digger de gamle Quest spillene til Sierra. Har dem alle, de ligger på GOG:)
FrankDrebin Skrevet 5. august 2018 #129 Skrevet 5. august 2018 48 minutter siden, Anciol skrev: Har dem alle, de ligger på GOG:) Jeg også, samt noen Amiga versjoner i kjelleren.
Anciol Skrevet 5. august 2018 #130 Skrevet 5. august 2018 19 minutter siden, FrankDrebin skrev: Jeg også, samt noen Amiga versjoner i kjelleren. Hvilken amiga har du??:) Jeg har en 500 som står på loftet hos mamma og pappa:)! Der er Space Quest II og Kings Quest 4:) KQ4 er det første spillet jeg spillte, fikk min første data da jeg var 5 for 30 år siden:)
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #131 Skrevet 5. august 2018 På 21.7.2018 den 10.43, Macro skrev: Med det du ramser opp og tiden du sikter til, så heter det vel ikke gaming.. Playing og gaming blir jo brukt om hverandre, men gaming er det ordet de aller fleste bruker nå. Det heter både professional gamer og player. Derimot er det forskjell på softfore og hardcore gaming. Anonymkode: bf6e6...470
FrankDrebin Skrevet 5. august 2018 #132 Skrevet 5. august 2018 55 minutter siden, Anciol skrev: Hvilken amiga har du??:) Jeg har en 500 som står på loftet hos mamma og pappa:)! Der er Space Quest II og Kings Quest 4:) KQ4 er det første spillet jeg spillte, fikk min første data da jeg var 5 for 30 år siden:) Jeg har Amiga 500. Kult, det første jeg spilte av Sierra var det første Larry spillet, og så fikk jeg de andre etterhvert, dog ble det litt hulter til bulter med rekkefølgene. xD Kings Quest 4 var det beste i serien synes jeg.
Rosaboble15 Skrevet 5. august 2018 #133 Skrevet 5. august 2018 Skyrim, the book of unwritten tales, deponia, broken sword, WoW.
FrankDrebin Skrevet 8. august 2018 #134 Skrevet 8. august 2018 Nå har jeg kjøpt Unavowed som ble utgitt i dag. Har prøvd det litt, og virker veldig bra så langt. Skal kose meg mer med dette i kveld.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #135 Skrevet 14. august 2018 På 21.7.2018 den 21.00, AnonymBruker skrev: Et sidespor, men hva får profesjonelle gamere betalt for? Hva er det som genererer inntekten? Anonymkode: b27f7...762 Kommer an på hva de driver med. De som spiller på proffnivå i turnering tjener penger hovedsakelig på sponsorer, premier fra turneringene, fortjeneste på salg av merch, og så videre. Dersom man lager Youtubevideoer eller livestreamer på Twitch så tjener man penger på seere som donerer penger, betaler for abonnement, samt reklameinntekter og eventuelle sponsorer. Anonymkode: c1a31...f0a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå