AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #21 Skrevet 21. juli 2018 Jeg har hatt dyna mi i ti år og tror jeg har vasket den to ganger... (Sengetøy vasker jeg ofte da) Anonymkode: 4dbde...9d8
GammelKaktus Skrevet 21. juli 2018 #22 Skrevet 21. juli 2018 Maskinene jeg har hatt har vært fra 7 kg og oppover. Aldri hatt noe problem med å få det vasket.🤗
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #23 Skrevet 21. juli 2018 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Aldri.... Ikke tenkt på at det er nødvendig faktisk, og vi lever helt fint med bare å vaske sengetøyet 🧐😁😆 Anonymkode: 7207e...2b0 Phew, trodde det bare var meg som ikke vasket dyner og puter jeg nå 😂 har heller ikke tenkt at det er nødvendig. Aldri hørt om faktisk 🙈 Anonymkode: 5c0f7...96f
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #24 Skrevet 21. juli 2018 Det er da unødvendig å vaske dyner og puter så ofte. Om man har støvmiddallergi, kan man bruke spesial-trekk mellom dyne og dynetrekk og mellom pute og putetrekk, for å unngå at dyne/pute får allergifremkallende støvmiddavføring på seg. Anonymkode: ad111...d10
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå