AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #1 Skrevet 19. juli 2018 Heisann alle, Nå skal jeg poste noe som for noen kanskje vil være megaprovoserende - og er veldig tabu å snakke om. Men, dette er noe jeg genuint føler på! Jeg føler genuint ingen interesse av å bli kjent med innvandrere som har en annen kultur enn meg. Har heller ingen interesse av folk fra ect. midtøsten/somalia o.l, kan dette være fordi jeg ikke føler tilhørighet og at vi ser veldig ulike ut? Nordmenn derimot synes jeg er mye mer interessante, kanskje fordi de ligner på meg og vi har flere interesser. Eneste unntaket er dersom de er adoptert og du merker at hele væremåten deres er norsk. Er dette normalt? Flere som føler det sånn ovenfor «rasen» sin? Er dette normalt? God natt peeps! Anonymkode: 729f4...e11 4
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #2 Skrevet 19. juli 2018 Ja det er helt normalt. Det ligger i menneskets natur. Anonymkode: 28e7f...70b 4
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #3 Skrevet 19. juli 2018 Bryr meg ikke noe om det med rase. Er faktisk mer tiltrukket av andre raser. Men likevel dater jeg kun norske jenter. Det har med erfaringer jeg har hatt med jenter fra andre land. Det med kulturforskjeller kan gjøre det veldig vanskelig. Anonymkode: 39872...1bd
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #4 Skrevet 19. juli 2018 Det er nok ganske normalt ja. Anonymkode: d676d...e18
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #5 Skrevet 19. juli 2018 Slutt, vær så snill. Kan vi ikke alle bare være individer, og drite i disse latterlige gruppetilhørighetene. Hva er poenget med å prøve å nøre opp under disse tullete konseptene. Les om hva Martin Luther King sa. La oss dømme hverandre basert på karakter, handlinger og hvem vi er. Ikke rase eller farge. SLUTT SLUTT SLUTT med disse idiotiske temaene. Vi er alle mennesker, og vi blør alle det samme røde blodet. Anonymkode: dd72f...30f 3
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #6 Skrevet 19. juli 2018 TS her! Bekymrer meg veldig for innvandringa nå pga dette! Innen typ 10-20 år er det jo sikkert veldig få blonde igjen(i forhold til resten av befolkningen).. Anonymkode: 729f4...e11 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #7 Skrevet 19. juli 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slutt, vær så snill. Kan vi ikke alle bare være individer, og drite i disse latterlige gruppetilhørighetene. Hva er poenget med å prøve å nøre opp under disse tullete konseptene. Les om hva Martin Luther King sa. La oss dømme hverandre basert på karakter, handlinger og hvem vi er. Ikke rase eller farge. SLUTT SLUTT SLUTT med disse idiotiske temaene. Vi er alle mennesker, og vi blør alle det samme røde blodet. Anonymkode: dd72f...30f Føler ikke du det sånn du da ovenfor din menneskerase/din kultur? Anonymkode: 729f4...e11 3
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #8 Skrevet 19. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Slutt, vær så snill. Kan vi ikke alle bare være individer, og drite i disse latterlige gruppetilhørighetene. Hva er poenget med å prøve å nøre opp under disse tullete konseptene. Les om hva Martin Luther King sa. La oss dømme hverandre basert på karakter, handlinger og hvem vi er. Ikke rase eller farge. SLUTT SLUTT SLUTT med disse idiotiske temaene. Vi er alle mennesker, og vi blør alle det samme røde blodet. Anonymkode: dd72f...30f Jeg klarer dessverre ikke å føle noen tilhøringhet til damene i nabolaget som valser rundt i sine store telt. De er overhode ikke interessert i å bli kjent med oss Norske i nabolaget heller. De holder seg til sine egne. Anonymkode: d676d...e18 6
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #9 Skrevet 19. juli 2018 Jeg har ikke tenkt over det selv, men når jeg leser dette innlegget så kjenner jeg meg litt igjen. Er på ingen måte rasist eller noe i den duren. Det er som du sier at vi er så forskjellige at jeg vet rett og slett ikke hvor og hva jeg skal begynne å snakke om, som kan være et felles samtaleemne. Dessuten har det nok også med at mange søker det trygge og kjente når man finner noen å kommunisere med, noen som ligner på seg selv. Jeg vet ikke helt, men jeg føler heller ikke interesse av å slå av en prat med ei/ en på min alder som snakker gebrokkent norsk, virker mystisk og tilbakeholden. Men så kommer jeg på at jeg er så innadvendt selv at jeg kan ikke fordra å starte en samtale med en nordmann heller 😆 Anonymkode: 8ec2e...eb3 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #10 Skrevet 19. juli 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Føler ikke du det sånn du da ovenfor din menneskerase/din kultur? Anonymkode: 729f4...e11 Ok, dette er greia. Jeg hater islam, ca på samme linje som jeg hater kreft. Fordi islam er en destruktiv ideologi som avler destruktive kulturer, som igjen avler masse annen drit. Jeg foretrekker kvinner som ikke sympatiserer med toleranse for pedofil praksis, eller å henrette homofile. Men dette er KULTUR, ikke rase. De fleste klarer å skille disse tingene, men en del klarer det ikke. Så jeg er en av dem som hele tiden ønsker å holde perspektivene transparente og åpne. Det handler om kultur, IKKE rase. Det er så viktig å presisere disse tingene. Kultur, ikke rase. Det finnes ingen unnskyldning for rasisme. Kultur, IKKE rase. Sånn fra egen erfaring, så har rase ingen reell betydning. MEN hvis individer mener at f.eks mennesker som er utro bør steines, så funker det dårlig i forhold til mitt verdensbilde. Anonymkode: dd72f...30f 4
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #12 Skrevet 19. juli 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok, dette er greia. Jeg hater islam, ca på samme linje som jeg hater kreft. Fordi islam er en destruktiv ideologi som avler destruktive kulturer, som igjen avler masse annen drit. Jeg foretrekker kvinner som ikke sympatiserer med toleranse for pedofil praksis, eller å henrette homofile. Men dette er KULTUR, ikke rase. De fleste klarer å skille disse tingene, men en del klarer det ikke. Så jeg er en av dem som hele tiden ønsker å holde perspektivene transparente og åpne. Det handler om kultur, IKKE rase. Det er så viktig å presisere disse tingene. Kultur, ikke rase. Det finnes ingen unnskyldning for rasisme. Kultur, IKKE rase. Sånn fra egen erfaring, så har rase ingen reell betydning. MEN hvis individer mener at f.eks mennesker som er utro bør steines, så funker det dårlig i forhold til mitt verdensbilde. Anonymkode: dd72f...30f Det er utrolig slitsomt å lese det du skriver pga mye gjentakelse og capslook. Anonymkode: 729f4...e11 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #13 Skrevet 19. juli 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er utrolig slitsomt å lese det du skriver pga mye gjentakelse og capslook. Anonymkode: 729f4...e11 Aah, sorry. Jeg synes den tafatte innstillingen din var ganske trøttende, men hei og hallo. Internett er åpen for både oss som er slitsomme, OG trøttende. Men wow, shitfuck badass poop-piss. Jeg håper det ikke ble for mye caps look for deg. Uff, du vet. Dette med store bokstaver kan være sååå tungt å bære når man er vant til små, sant? Også er det dem som har studert retorikk gjennom flere år for å få gjennom poenget sitt. Lest "bøker" om det og sånt. Jeg mener, er det ikke bare å bruke mellomstore!? Anonymkode: dd72f...30f 4
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #14 Skrevet 19. juli 2018 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok, dette er greia. Jeg hater islam, ca på samme linje som jeg hater kreft. Fordi islam er en destruktiv ideologi som avler destruktive kulturer, som igjen avler masse annen drit. Jeg foretrekker kvinner som ikke sympatiserer med toleranse for pedofil praksis, eller å henrette homofile. Men dette er KULTUR, ikke rase. De fleste klarer å skille disse tingene, men en del klarer det ikke. Så jeg er en av dem som hele tiden ønsker å holde perspektivene transparente og åpne. Det handler om kultur, IKKE rase. Det er så viktig å presisere disse tingene. Kultur, ikke rase. Det finnes ingen unnskyldning for rasisme. Kultur, IKKE rase. Sånn fra egen erfaring, så har rase ingen reell betydning. MEN hvis individer mener at f.eks mennesker som er utro bør steines, så funker det dårlig i forhold til mitt verdensbilde. Anonymkode: dd72f...30f Mener du kultur? Ikke rase? Anonymkode: 9ec04...d24 4
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #15 Skrevet 19. juli 2018 Orker ikke henvende meg til urlendingene jeg heller. Har et par venner fra utlandet (vestlige) det får holde. Anonymkode: c1183...4a9 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #16 Skrevet 19. juli 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mener du kultur? Ikke rase? Anonymkode: 9ec04...d24 Bingo, vi har en vinner her folkens. Han vinner tre kinderegg som kun inneholder en type sjokolade Anonymkode: dd72f...30f 2
HalldirV2 Skrevet 20. juli 2018 #17 Skrevet 20. juli 2018 Rase`? Jeg gir blanke faen i hudfarge og rase, kulturelle normer og verdier derimot...! 3
Spiteful Skrevet 20. juli 2018 #18 Skrevet 20. juli 2018 Normalt å like egen rase? Kan ikke snakke for andre enn meg selv, men jeg misliker folk fra samme hjemland som meg intenst. Stoler ikke på de, og liker ikke kulturen og verdiene deres. Ser absolutt ikke norsk ut, men min kultur, mine verdier og min oppførsel er så norskt som det kan bli. Dessuten ts, jeg ee 110% sikker på at du garrantert ikke har noe imot dansker, svensker, amerikanere, britere, tyskere eller franskmenn. Når du tenker utlending tenker du de fra Afrika og Asia. Har jeg rett eller har jeg rett? Du liker ikke de som ikke har samme kultur som deg, de som hele tiden konstant dsg etter dag i media blir fremhevet som fæle mennesker med ekkel kultur. 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #19 Skrevet 20. juli 2018 3 minutter siden, Spiteful said: Normalt å like egen rase? Kan ikke snakke for andre enn meg selv, men jeg misliker folk fra samme hjemland som meg intenst. Stoler ikke på de, og liker ikke kulturen og verdiene deres. Ser absolutt ikke norsk ut, men min kultur, mine verdier og min oppførsel er så norskt som det kan bli. Dessuten ts, jeg ee 110% sikker på at du garrantert ikke har noe imot dansker, svensker, amerikanere, britere, tyskere eller franskmenn. Når du tenker utlending tenker du de fra Afrika og Asia. Har jeg rett eller har jeg rett? Du liker ikke de som ikke har samme kultur som deg, de som hele tiden konstant dsg etter dag i media blir fremhevet som fæle mennesker med ekkel kultur. Ser ut som det er kulturen som er viktig her, ikke rasen. Forhold kan ofte bli kompliserte om man kommer fra forskjellige kulturer. Men det finnes jo selvsagt unntak. Jeg har to ganger datet jenter fra latinske land, og det som ødela der var kjempesterk sjalusi. Veldig følelsesladde forhold generelt egentlig. På godt og vondt. Anonymkode: 39872...1bd
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #20 Skrevet 20. juli 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Bingo, vi har en vinner her folkens. Han vinner tre kinderegg som kun inneholder en type sjokolade Anonymkode: dd72f...30f Alle kinderegg inneholder kun en type sjokolade. Anonymkode: 9ec04...d24 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå