AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #1 Del Skrevet 19. juli 2018 Kanskje et dumt spørsmål. Men i min vennekrets er vi sikkert 15—20 stk der noen har kjærester andre er single. De som er single snakker ofte om de siste erobringene sine. En ting som går igjen er hvor lite engasjerte de damene de har fått med seg til sengs er. Ofte hører jeg at de klager på at dama bare ligger der som en død fisk uten noen som helst tanke om å fortelle hva hun liker. Blir de spurt om hva de liker får de til svar at de ikke vet. Flere i vennekretsen sier at de har bedre sex med damer over 30, fordi de vet hva de vil og har mer erfaring med sin egen kropp. Jeg personlig har ikke hatt sex med noen over tredve, men har også fått inntrykk av en del damer mellom 20—25 er usikre på sex og egen kropp. Men man kan ikke generalisere noe ut i fra dette. Det finnes nok damer som tror de er gode i senga ved at de bare ligger der og forventer at menn skal gjøre alt for å tilfredsstille dem. Anonymkode: 613a9...889 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #2 Del Skrevet 19. juli 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Kanskje et dumt spørsmål. "Kanskje"? Nei da, av alle kvinner i verden under 30 år så er det ingen som er "god i senga". Anonymkode: aa50a...727 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #3 Del Skrevet 19. juli 2018 Mulig at modenhet og erfaring gjør damer til bedre elskerinner. Men uansett er noen bedre enn andre i utgangspunktet. Naturtalenter, rett og slett. Kåte, løsslupne, trygge, osv. Men disse er det få av, iallefall etter min erfaring. Har hatt knallbra, givende sex med damer på 16 og 20, 30, 35, og drittkjedelig, dårlig sex med damer på 17, 18, 33 og 48 osv. Altså er det svært individuelt, og i mindre grad avhengig av alder. Mitt tips er å ha sex med flest mulig, og når ei som er bra dukker opp, ta vare på henne. Virkelig gode elskerinner vokser ikke på trær, noe jeg ikke forsto før det var for sent. Det er mange kjedelige, kjipe kjerringer der ute......... Anonymkode: ca362...3f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #4 Del Skrevet 19. juli 2018 Jeg er tydeligvis god i senga, utfra hva du skisserer her. Jeg er under 30, 28 for å være nøyaktig. Men jeg har vært sånn siden jeg var ca.20. Kanskje flere voksne kvinner er mer trygge på seg selv, og derfor bedre i senga, men jeg tror nok det finnes mange under 30 som også er gode i senga. Anonymkode: 1d3a2...9fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #5 Del Skrevet 19. juli 2018 Kanskje de single vennene dine er dårlige i senga, og dermed gidder ikke damene de møter å engasjere seg noe særlig heller, i lengden? Anonymkode: c1f8c...2be 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Watermelon Skrevet 19. juli 2018 #6 Del Skrevet 19. juli 2018 Man kan stille seg følgende spørsmål: "Hva er god sex?" eller "Hva vil det si å være god i senga?". Dette vil nok variere fra person til person. Forrige uke ble det laget en tråd der det ble hevdet at menn bestandig hadde god sex, fordi de fikk orgasme. Dette stemmer nok ikke, ettersom en mann kan bli utsatt for seksuelle overgrep og fortsatt få ereksjon, samt orgasme. Dette viser muligens at enkelte kvinner har et for enkelt syn på menns seksualitet. Tilbake til tråden. Det at mange menn og kvinner som bruker tjueårene til å bli mer sikker på seg selv og komfortabel med egen kropp. Det er dermed ikke usannsynlig at man vil finne personer som ikke er like erfarne i sengen i tjueårene som i tredveårene. Det virker som om det stilles høyere krav til menn enn kvinner med å være "god i sengen". En hører eller leser nesten aldri om kvinner som er dårlig i sengen. Det virker som om nesten alt avhenger av at mannen vet hva han gjør. Er det kanskje på tide det stilles høyere krav til at kvinner er mer kjent med sin egen kropp og vet hva de liker? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #7 Del Skrevet 19. juli 2018 Dette er jo smak og behag. Jeg er mann og foretrekker at dama ligger der som en "død fisk". Da jeg kan bare knulle på slik det passer meg til jeg får utløsning. Anonymkode: ae8ab...269 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 19. juli 2018 #8 Del Skrevet 19. juli 2018 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Mulig at modenhet og erfaring gjør damer til bedre elskerinner. Men uansett er noen bedre enn andre i utgangspunktet. Naturtalenter, rett og slett. Kåte, løsslupne, trygge, osv. Men disse er det få av, iallefall etter min erfaring. Har hatt knallbra, givende sex med damer på 16 og 20, 30, 35, og drittkjedelig, dårlig sex med damer på 17, 18, 33 og 48 osv. Altså er det svært individuelt, og i mindre grad avhengig av alder. Mitt tips er å ha sex med flest mulig, og når ei som er bra dukker opp, ta vare på henne. Virkelig gode elskerinner vokser ikke på trær, noe jeg ikke forsto før det var for sent. Det er mange kjedelige, kjipe kjerringer der ute......... Anonymkode: ca362...3f4 Gjelder dette jenter/kvinner også, i håpet om å finne en god elsker? De blir gjerne kalt med diverse nedsettende navn. Endret 19. juli 2018 av Arabella 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Støvkost Skrevet 19. juli 2018 #9 Del Skrevet 19. juli 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er jo smak og behag. Jeg er mann og foretrekker at dama ligger der som en "død fisk". Da jeg kan bare knulle på slik det passer meg til jeg får utløsning. Anonymkode: ae8ab...269 Du må jo simpelthen elske den raske utviklingen i sexdukkeindustrien! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peaches Skrevet 19. juli 2018 #10 Del Skrevet 19. juli 2018 Erfaring gjør folk bedre i senga. Også menn... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #11 Del Skrevet 19. juli 2018 5 hours ago, Arabella said: Gjelder dette jenter/kvinner også, i håpet om å finne en god elsker? De blir gjerne kalt med diverse nedsettende navn. Ikke av meg. Den beste sexen har absolutt vært med de som hadde en god del hakk i sengestolpen, den dårligste med de som hadde færre partnere og erfaringer. Ja takk til frigjorte, kåte damer 😊 Anonymkode: ca362...3f4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #12 Del Skrevet 19. juli 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje Det er slik det staves, ja.... Anonymkode: 7efdf...239 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #13 Del Skrevet 19. juli 2018 Jeg er god i senga, sover så godt, og nå er det kvelden, god natt... P.s. jeg er over tredve... Anonymkode: dc23c...2fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #14 Del Skrevet 19. juli 2018 Nærmer meg 40, er bedre enn noensinne i senga. Lært noen triks i årenes løp. Anonymkode: bdcea...b33 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 19. juli 2018 #15 Del Skrevet 19. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ikke av meg. Den beste sexen har absolutt vært med de som hadde en god del hakk i sengestolpen, den dårligste med de som hadde færre partnere og erfaringer. Ja takk til frigjorte, kåte damer 😊 Anonymkode: ca362...3f4 Spør du om hvor mange seksualpartnere damen har hatt, eller er dette en metafor for at du opplever at damen har erfaring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siwhel Skrevet 19. juli 2018 #16 Del Skrevet 19. juli 2018 13 minutter siden, Arabella skrev: Spør du om hvor mange seksualpartnere damen har hatt, eller er dette en metafor for at du opplever at damen har erfaring? Er det ikke vi over 30 som er gode da ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2018 #17 Del Skrevet 20. juli 2018 1 hour ago, Arabella said: Spør du om hvor mange seksualpartnere damen har hatt, eller er dette en metafor for at du opplever at damen har erfaring? Begge deler. I alle lengre forhold har begge parter vært åpne om sånt. En eks. hadde etter hva hun fortalte, kun to partnere før meg, i løpet av over 20 år, men i og for seg lang erfaring med en av dem. Men etterhvert opplevdes hun stadig kjipere og kjedeligere å ha sex med, helt til jeg fant det helt meningsløst å ha sex med henne, til og med når hun tok initiativ. Generelt sett har jeg altså den erfaringen at damer med forholdsvis mange partnere har sterkere sexdrive, færre hemninger, og bedre forutsetninger for å nyte sex, oppnå orgasmer, og tilfredsstille mine behov. Anonymkode: ca362...3f4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 20. juli 2018 #18 Del Skrevet 20. juli 2018 14 timer siden, Arabella skrev: Gjelder dette jenter/kvinner også, i håpet om å finne en god elsker? De blir gjerne kalt med diverse nedsettende navn. Jeg mener kvinner også burde følge denne strategien. Det er bra for alle å trene på noe man vil bli god til, dessuten er pågående kvinner sexy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Resignert Skrevet 20. juli 2018 #19 Del Skrevet 20. juli 2018 12 hours ago, siwhel said: Er det ikke vi over 30 som er gode da ? De virkelig gode, er gode fra begynnelsen. Altså allerede som 16-20 åringer. Det er som alle andre former for talent. De som ikke har like mye talent kan nok bli bedre med erfaring, men kommer likevel aldri opp mot de som er naturlig gode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
s0la Skrevet 20. juli 2018 #20 Del Skrevet 20. juli 2018 Tror absolutt at tid og erfaring kan ha stor påvirkning, og gjør at man blir bedre. Jeg har vært i et lengre forhold før, over flere år. Føler at jeg ble bedre og bedre med tiden i det forholdet. Jeg er også veldig glad i sex, setter pris på det, elsker det. Jeg er nysgjerrig og liker å prøve nye ting. Er også glad i spenning, så kan finne på mye rart... Den lysten og gleden av sex tror jeg også hjelper på. Folk som ikke får like stor glede av sex og ikke er like interessert i å lære mer utfordrer ikke seg selv noe særlig = lite forbedring, man blir på det samme stadiet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå