Gå til innhold

Å være sammen med en med barn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke greia med å skjerme barna sine mot mennesker man selv er glad i. 

Anonymkode: 8f7fd...8f7

Jeg skjermet ungene mine da jeg var singel, rett og slett fordi jeg ikke ville dra inn en ny mann i livet deres, før jeg eventuelt var sikker på at det ville vare ei god stund.

En kamerat av meg gjorde det samme i forhold til sine døtre, skjermet dem. Men han traff fort sin nye flammes sønn. Etter 8 mnd ble det slutt. Ikke bare hadde hun det vondt, men også sønnen hennes led over tapet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Én gang i løpet av 4 mnd må dere kunne møtes når besteforeldre som kan sitte barnevakt bor rett ved. Kan jo si til barna at han skal treffe en venn. 

Anonymkode: 5b11b...4a0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde følt meg nedprioritert dersom kjæresten min ikke kunne sett meg en time eller to et par-tre ganger i løpet av fire uker, barn eller ikke barn.

Jeg har barn selv, har vært alene med de i mange år, men jeg hadde fint fått barnevakt en kveld for å møte en kjæreste hvis det hadde vært for tidlig å invitere han hjem til meg etter at ungene var i seng. 

Jeg hadde blitt lei meg dersom kjæresten min ikke kunne spurt om barnevakt for å være litt sammen med meg. I hvert fall når forholdet er så fersk som det er. 

Anonymkode: 3ddff...b57

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 år? Oppfører deg mer som en sjalu 18 åring.  La han ha alene tid med barna sine som du engen ikke har truffet! 

Anonymkode: 69a62...443

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

45 år? Oppfører deg mer som en sjalu 18 åring.  La han ha alene tid med barna sine som du engen ikke har truffet! 

Anonymkode: 69a62...443

Du kan umulig ha lest hele tråden.

Anonymkode: 794fa...27f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldrene hans bor altså i nabohuset. Kjenner de til deg? Vet eksen hans at du finnes?

Jeg tenker at han så langt kan være usikker på om han skal fortelle om deg. Hvis han må be om barnevakt, blir det ofte slik at foreldrene spør hva han skal ut på, og når han har barna fire uker kan eksen stikke innom ham, det er ikke så uvanlig. Drar du hjem til ham når barna er der og de oppdager deg, kan det hende at moren deres får høre at pappa hadde besøk av en dame.

Kanskje han tenker gjennom forholdet til deg, og ikke ønsker å fortelle om det før han er helt sikker. Barna hans har vært gjennom en skilsmisse, det er krevende for alle impliserte, og han vil ta det med ro og være sikker før han introduserer en ny kvinne.

Anonymkode: e03d2...215

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Foreldrene hans bor altså i nabohuset. Kjenner de til deg? Vet eksen hans at du finnes?

Jeg tenker at han så langt kan være usikker på om han skal fortelle om deg. Hvis han må be om barnevakt, blir det ofte slik at foreldrene spør hva han skal ut på, og når han har barna fire uker kan eksen stikke innom ham, det er ikke så uvanlig. Drar du hjem til ham når barna er der og de oppdager deg, kan det hende at moren deres får høre at pappa hadde besøk av en dame.

Kanskje han tenker gjennom forholdet til deg, og ikke ønsker å fortelle om det før han er helt sikker. Barna hans har vært gjennom en skilsmisse, det er krevende for alle impliserte, og han vil ta det med ro og være sikker før han introduserer en ny kvinne.

Anonymkode: e03d2...215

De to argumentene der er ikke noen god unnskyldning. 

Det finnes sikkert like mange forhold til eksen som det er ekser, men er det så vanlig at eksen bare stikker innom en kveld? Tror jeg hadde blitt bra irritert om eksen bare hadde kommet innom uten å avtale det, og hvis han hadde gjort det og jeg hadde hatt besøk så har han ingenting med det. På samme måte som eksen til kjæresten til TS ikke har noe med at han har besøk. 

Og at foreldrene skal spørre hva han skal om de skal være barnevakt? Hva så? Det gjør da vel ingenting om mannen enten svarer at det er hans sak eller at han sier han skal på date. Det har ikke noe med saken å gjøre.

Siste avsnittet er jeg enig med deg i. Det kan faktisk hende denne mannen sitter litt på gjerdet og ikke er helt sikker på hvilken side han lander på. 

Ellers er det mange som hopper kjapt inn i nye forhold uten å ta ting med ro før de introduserer nye kjærester, så det trenger ikke være sånn heller. 

Anonymkode: 3ddff...b57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Foreldrene hans bor altså i nabohuset. Kjenner de til deg? Vet eksen hans at du finnes?

Jeg tenker at han så langt kan være usikker på om han skal fortelle om deg. Hvis han må be om barnevakt, blir det ofte slik at foreldrene spør hva han skal ut på, og når han har barna fire uker kan eksen stikke innom ham, det er ikke så uvanlig. Drar du hjem til ham når barna er der og de oppdager deg, kan det hende at moren deres får høre at pappa hadde besøk av en dame.

Kanskje han tenker gjennom forholdet til deg, og ikke ønsker å fortelle om det før han er helt sikker. Barna hans har vært gjennom en skilsmisse, det er krevende for alle impliserte, og han vil ta det med ro og være sikker før han introduserer en ny kvinne.

Anonymkode: e03d2...215

Eksen og foreldrene vet om meg ja. Foreldrene har ved en annen anledning tidligere i vår sittet barnevakt da vi var på en konsert.

Eksen er også veldig positiv til at han finner seg noen. De flyttet fra hverandre for ca. 2,5 år siden og hun flyttet inn med ny samboer kun 2 md etterpå.

TS

Anonymkode: 794fa...27f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...