Gjest Gjesta Skrevet 7. mars 2005 #1 Del Skrevet 7. mars 2005 Jeg legger dette spørsmålet her jeg selv om dette ikke har så mye med graviditet å gjøre. Jeg er mye plaget av sterke smerter under eggløsning og det siste året har jeg stort sett kun hatt smerter på høre side, ytterst få venstre. Nå har det vært slik såpass lenge at jeg begynner å bli litt småbekymra for om jeg kun har 1 eggstokk som fungerer, for kan dette være normalt? Jeg kjenner som sagt eggløsningen meget godt og jeg er temmelig sikker på at smertene kommer fra høye eggstokk. Er det noen som kan berolige med litt for jeg begynner å bli oppriktig bekymra :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden i.i. Skrevet 8. mars 2005 #2 Del Skrevet 8. mars 2005 Jeg har samme "problemet". Alltid EL-smerter fra høyre side. Gynekologen beroliget meg med at det mest sannsynlig var tilfeldig. Det kan ganske enkelt være sånn at den eggstokken alltid vinner kappløpet om å få produsert den beste eggcellen! Hver syklus med EL så foregår det modning av eggceller i begge ovarier..men bare en av dem slipper ut egget/eggene, nemlig den som var "først ferdig"... Håper du ble litt klokere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. mars 2005 #3 Del Skrevet 8. mars 2005 Husk på at du har millioner av egg, men ikke millioner menstruasjoner, heldigvis........ Det er ikke slik at det kommer egg fra annenhver eggstokk bestandig, ofte kan det komme fra begge to, to fra en eller ikkenoe........ Smertene dine kan også skyldes at den høyre eggstokken din hovner litt opp og er mer følsom, selvom det er den andre eggstokken din som sender ut sædcelleangripere...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 8. mars 2005 #4 Del Skrevet 8. mars 2005 Jeg legger dette spørsmålet her jeg selv om dette ikke har så mye med graviditet å gjøre. Flytter denne til prøver-forumet, jeg. Kanskje den kan få flere svar der. Nala - moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 8. mars 2005 #5 Del Skrevet 8. mars 2005 Det kan også være at du har en cyste. For å sjekke det, bør du ta innvendig ultralyd hos en gynekolog. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 8. mars 2005 #6 Del Skrevet 8. mars 2005 Hvilken side du får EL på varierer det velig og er helt tilfeldig. Jeg har vært i en del AIH forsøk nå og fått invendig UL i samtlige sykluser siden oktober. Da har vi kunnet se at eggmodning har skjedd på den siden jeg har trodd, men noen ganger også samtidig på den andre siden uten at jeg har kjent det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. mars 2005 #7 Del Skrevet 8. mars 2005 Tusen takk for svar alle sammen. Jeg ble hvertfall beroliget og tar det mer med ro nå. Dette var godt å høre. Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå