Gå til innhold

Føler du deg som kvinne truet, av denne sex-roboten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei.
Truet av en robot? Lol. 
Jeg er unik og den eneste av mitt slag, om en fyr heler ha sex md en maskin er det hanes problem. >_<
Det samme gjelder alle damer. Men en robot. Man må være ganske desperat eller sex fiksert for å anskaffe noe slikt.
Dømmer ikke menn som føler det er det eneste de kan gjøre, men de burde heler prøve å komme overens med damer.
Det eneste problemet er om fyrer faktisk ikke våger å prøve seg på forhold fordi de har en robot. O_o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

36 minutter siden, AnonymBruker said:

Føler menn seg truet av dildoer...? 

Anonymkode: e3462...247

Hehe, for enkelte kommer det nok litt an på dildoen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nesten vært villig til å kjøpe en til gubben, så kan jeg som trøtt og sliten småbarnsmor legge meg mens han og roboten koser seg😂 

Jeg er ikke redd for at jeg ikke skal få meg en runde når lyst og overskudd er der. Eneste jeg er bekymret for er at rengjøringen av roboten skal ta av tiden han (en sjelden gang) bruker på husarbeid😂

Anonymkode: 96cd4...050

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mer ut som et menneske i robotdrakt, spør du meg.. 

 

Men om det er reelt; nei, må si jeg føler meg lite truet av en robot, føler meg ikke truet av at kjæresten har hatt en fleshlight heller.. 

Anonymkode: ffbbc...182

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til de som måtte lure: Det er selvfølgelig ikke en ekte robot som vises på den videoen fra trådstarter (greia er tydeligvis en slags parodi på de populære demo-videone til Boston Dynamics). Det er fortsatt en god stund til vi ser humanoide roboter bevege seg sånn, og sannsynligvis ganske mye lenger til de blir spesielt gode i senga. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...