Gå til innhold

Har du dumpet noen pga dårlig sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nysgjerrig på å vite om det er noe folk gjør og da grunnen for at den var dårlig? Her kan man jo svare anonymt og dermed ærlig, så dette kan bli spennende og muligens morsomt 😁

 

Jeg har gjort det med en etter 8 mnd forhold. Han ville kun slikke rumpehullet og ingenting annet. Det var veldig merkelig og ensformig i lengden 😂

Anonymkode: 28273...d82

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp. En mann som ikke tar hensyn til noen andre enn seg sjøl i senga. Sånt gidder jeg ikke. Lå der bare helt stille og forventet at jeg skulle ta meg av jobbingen. Til slutt gikk jeg bare ut av senga og sa «detta gidder jeg ikke» og kledde på meg. Tror han tok tegninga, for han stakk og jeg har ikke hørt noe fra han i ettertid (takk og lov) 

Anonymkode: a8419...67c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, 3 ganger. 2 av gangene fordi de hadde så liten penis, 4-5 cm. Og han ene var kraftig overvektig, og nektet å ha sex i noe annet enn misjonærstilling, ikke fikk jeg puste, og det var fysisk vondt, kjentes jo ut som jeg ble most. Jeg prøvde og ri, men nei, vi skulle bare gjøre det i misjonær. 

Men alle disse dumpet jeg i dating fasen da. Sex er svært viktig for meg.

Anonymkode: 90687...d22

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en medvirkende årsak ja, men var nok ikke hele grunnen. Han var fryktelig kjedelig, alt skulle gjøres etter samme oppskrift hver gang, og kun om morgenen eller kvelden. Kunne ikke ta seg bryet med å kle av og på seg en ekstra gang... Dessuten nektet han å slikke meg, men insisterte på at jeg skulle suge han. På toppen av det hele presterte han å klage på at jeg aldri gjorde noe for ham, mens han gjorde alt for meg...

Anonymkode: a87ee...8e0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt. Jeg har nevnt på henne her tidligere, det var vel for et drøyt år siden. Verdens desidert mest egoistiske dame i senga. Sånn at når jeg hadde slikket henne (som hun virkelig elsket) til hun kom så var hun fornøyd og ville ikke gjøre noe mer. Og jeg burde vel være fornøyd jeg også, siden jeg fikk slikke henne, liksom? Likte jeg ikke det da? 

Etter et par uker (hvor jeg husker at jeg ofte trava gatelangs med ballespreng, jeg tror smertene må ha vært tydelige i ansiktet mitt) holdt det for min del, og drittkjerringa ble sendt på huet og ræva ut.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumpet faktisk en før vi kom så langt som til sex, fordi han var en elendig kysser 🙊 Var klissvåt i hele ansiktet etterpå, og det gjorde at jeg ikke hadde lyst til å ligge med han. Sikkert teit, men det var bare sykt turn off for meg.

Anonymkode: 081db...3f4

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dumpet faktisk en før vi kom så langt som til sex, fordi han var en elendig kysser 🙊 Var klissvåt i hele ansiktet etterpå, og det gjorde at jeg ikke hadde lyst til å ligge med han. Sikkert teit, men det var bare sykt turn off for meg.

Anonymkode: 081db...3f4

Det er absolutt ikke en teit grunn 😂 opplevd ei som gikk til angrep etter en forsiktig begynnelse fra min side, om det var tunga eller mandlene hun var ute vet jeg ikke etter men det var en heftlig klein opplevelse.

Til spørsmålet så ja, første gang til sengs fortalte hun at "jeg er ikke så glad i å suge", ergo hun suger aldri i mitt hode. Oralsex er viktig for meg og hun var ikke helt komfortabel med å bli dominert heller, så det ble ikke mer med henne.

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Springfjær
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dumpet faktisk en før vi kom så langt som til sex, fordi han var en elendig kysser 🙊 Var klissvåt i hele ansiktet etterpå, og det gjorde at jeg ikke hadde lyst til å ligge med han. Sikkert teit, men det var bare sykt turn off for meg.

Anonymkode: 081db...3f4

Haha det minner meg om den episoden i sex and the city hvor Charlotte dater en som begyner å sleike henne i ansiktet 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest catalula

Ja.. Tror det har skjedd flere ganger. En kjempe usikker fyr som bare dro ned buksa på knærne, dro på kondomen på en slapp penis, kunne ikke kysse, og prøvde å ha sex med meg uten å varme opp. Han kom etter tre jokk med slapp pikk 😔 det var ille. 

Flere tilfeller hvor fyren er drit kjedelig både i personlighet og senga. Null energi og engasjement liksom.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har droppa massevis av kjedelige damer oppigjennom. Stive pinner som signaliserer at de vil ha sex, men ligger der og responderer hverken på stryking, kyssing eller andre former for kjærtegn. Liker ikke bli slikket, liker ikke suge, liker ikke ditt eller datt. Komplekser for det ene og komplekser for det andre. Har bare tenkt at dette er pokker ikke noe for meg og sagt pent adjø. Kan ikke tenke meg et liv med en dritkjedelig dame som bobler over av kleine hemninger for alt mulig...Det finnes alt for mange flotte lekne damer der ute til at man skal kaste bort tiden sin på forknytte skapninger som egentlig ikke setter pris på sex.

Husker jeg droppa ei en gang som forvandlet tunga si til en miksmaster og kjørte den inn i kjeften på meg.... Gudhjelpe meg så ekkelt 🙄

Anonymkode: ec09b...302

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Springfjær skrev:

Haha det minner meg om den episoden i sex and the city hvor Charlotte dater en som begyner å sleike henne i ansiktet 😂😂

HAHA! Ja det føltes litt sånn 😂 måtte liksom tørke meg i ansiktet hver gang vi hadde kysset. Kunne bare drite i å ha på meg sminke, for den forsvant, forråsirresånn.

Anonymkode: 081db...3f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Springfjær
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

HAHA! Ja det føltes litt sånn 😂 måtte liksom tørke meg i ansiktet hver gang vi hadde kysset. Kunne bare drite i å ha på meg sminke, for den forsvant, forråsirresånn.

Anonymkode: 081db...3f4

Æsj 😂 hadde nok dumpet han jeg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, delvis pga dårlig sex ihverfall. En kort affære med en aldeles OK dame ble høflig avsluttet etter kanskje 10 knull. Hun sa rimelig tidlig at hun aldri hadde opplevd å komme med noen mann. Først tenkte jeg at det skulle jeg fikse lett, men nei. Snipp snapp...

Og et noe lengre forhold skrantet på flere områder, men dårlig sex var nok den største dealbreakeren for meg. Mulig jeg hadde holdt ut med alt det andre tullet hennes, hadde hun bare vært bedre i senga. På slutten tok hun initiativet gang etter gang, men jeg så ikke noe poeng i å ha sex med henne. Heldigvis er dette en stund siden. Huff......,

Anonymkode: b3a6a...2dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glemte visst å forklare hvorfor sexen var dårlig for meg: Hvis jeg ikke klarer å få partneren til å komme med fingre, tunge og pikk, så er det et slags nederlag, og det gjør at jeg helst ikke vil komme selv heller. Hvem vil vel føle seg som en guttunge på 15 som kommer etter 10 sekunder.......selv om man egentlig har holdt på i en halvtime eller mer uten resultat.

Anonymkode: b3a6a...2dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men jeg burde gjort det. Før vi begynte å ha sex så brukte han masse tid på å gjøre meg kåt og bruke fingrene på meg. Vi var begge jomfru og hadde vært kjærester en god stund før vi begynte å ta på hverandre. Men jeg følte at han brydde seg om meg og ville at jeg skulle ha det godt, jeg trodde jeg elsket han og vi skulle dele fremtiden sammen. Så når jeg lot han slippe til, så kom han etter noen få jokk. Men han hadde gitt meg orgasme først så jeg var fornøyd. Men etter den gangen så ble det verre og verre, han syns plutselig det var ekkelt om jeg ble våt. Han sluttet helt med forspill, og ble sur når jeg sa at jeg ønsket orgasme. Han slo vekk hånden min om jeg prøvde å massere klitten når han var inni meg, jeg kunne gjøre meg "ferdig" etter han. 

Det var mye rare historier. Jeg holdt på å vri meg i knuter for å være det han ville ha og være fornøyd med, men han brydde seg kun om seg selv. Han var også utro, og om andre gutter viste interesse så fortalte han løgner om sexlivet vårt for å sette meg i ett dårlig lys. Jeg var så bestemt på at jeg kun skulle ha en sexpartner i mitt liv, så jeg godtok alt for mye. Og prøvde å forandre oss begge. Tok desverre 11/2 år før jeg kom meg helt bort. Jeg hadde noen mislykkede knull dritfylla som jeg ikke husker mye av etter det.

Men etter de mislykkede gangene så bestemte jeg for å sette en standard for meg. Ikke sex med noen som jeg ikke er glad i og er seriøs med. Ikke sex med noen som behandler meg dårlig. Og aldri mer egoister. Etter det så har jeg kun hatt gode opplevelser. Jeg håper forholdet jeg er i nå varer livet ut, men skulle jeg ut på markedet igjen så ville jeg ikke tatt til takke med dårlig sex igjen. Sex skal være like godt for meg som for partneren min.

Anonymkode: 5156e...0af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest catalula
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tja, delvis pga dårlig sex ihverfall. En kort affære med en aldeles OK dame ble høflig avsluttet etter kanskje 10 knull. Hun sa rimelig tidlig at hun aldri hadde opplevd å komme med noen mann. Først tenkte jeg at det skulle jeg fikse lett, men nei. Snipp snapp...

Og et noe lengre forhold skrantet på flere områder, men dårlig sex var nok den største dealbreakeren for meg. Mulig jeg hadde holdt ut med alt det andre tullet hennes, hadde hun bare vært bedre i senga. På slutten tok hun initiativet gang etter gang, men jeg så ikke noe poeng i å ha sex med henne. Heldigvis er dette en stund siden. Huff......,

Anonymkode: b3a6a...2dc

Men at hun ikke kan få orgasme har vel ingenting med at hun er dårlig I senga? 

Jeg kan ikke få orgasme pga medisinene jeg går på. Håper ikke jeg blir oppfattet som dårlig i senga pga det... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, har ikke blitt sammen med noen jeg ikke har matchet seksuelt med, så da har jeg ikke dumpet noen heller. Er sexen kjip i starten ebber det liksom ut. God sex er en helt avgjørende del av vellykket dating og nyforelsket-følelsen...for meg.

Anonymkode: 948bb...df0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrist

Det var ikke bare derfor det ble slutt, men det hadde definitivt mye å si. Hvor egoistisk og prippen han var i senga var uansett bare et resultat av personligheten hans, som var verre, så det hadde aldri fungert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har jeg gjort. Dumpa en date fordi han var dritkjedelig i senga. Han lå bare i ei stilling, gjorde ikke noe initiativ til å bytte. Jeg måtte hele tida "mase" på han følte jeg. Han var rett og slett som en sekk, skikkelig lat😂 Han bedyret at han kunne være kinky i senga, men selv om jeg "ga" masse lå  han fortsatt bare der. Han var også hardhendt, knadde puppene mine skikkelig hardt. Hjalp på at han hadde liten og relativt tynn pikk i tillegg🙈(Jeg har vært med en som også har liten pikk, men han var faktisk dritgod i senga). 

En annen jeg datet kunne ikke kysse! Hard tunge, og hele tunga i munnen min😂Ga han en sjanse da, så vi havna til sengs. Å bli slikket (som jeg forøvrig elsker å bli) ble rett og slett en lidelse med han. Han kom ofte etter bare to minutter fordi "du er så deilig" som han sa. Holdt ut med han ei stund faktisk, fyren hadde utrolig deilig kropp og pikk. Men kunne jo ikke vare i lengden da😌

Anonymkode: 1bb6e...b0d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som skrev innlegget over. Hjalp IKKE på at han hadde liten pikk, skulle det stå😂

Anonymkode: 1bb6e...b0d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...