Gå til innhold

Middag i sommervarmen?


♥Missy♥

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Salat med kylling, reker eller annet digg.  Bruk f.eks. egg, nøtter, avokado eller bønner i salaten, så metter den mer og gir mer energi. :) 

 

 

Anonymkode: c7c7d...221

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært en god del tråder om dette... men hvor i helsike har de tatt veien? Mod/adm? Har dere flyttet dem? 

Pastasalat. Så å si det eneste jeg spiser nå når det er så varmt. 

Anonymkode: 538cf...b1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Heldige" er dere som ikke har lyst på så mye i varmen. Hos meg skjer det motsatte. Eter som en hest og alt er godt, fysen og sulten om hverandre 😩😩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det i italiensk for alle penga.

Anonymkode: 2af7e...e09

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sushi. Sashimi. Spekesild 

Anonymkode: 27761...d8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser det jeg craver på, understreker da at det er svæært lite. 

Bare i dag har jeg spist 1 måltid, så jeg tar også til meg råd. Hva gjør man når man er "sulten", men absolutt ingenting frister eller vil inn i munnen? :) Går jeg mer ned i vekt nå blir jeg jo ansett som "underernært" ifølge BMI kalkulatoren.

Har kjøpt noen ingredienser i dag slik at jeg kan lage smoothie ihvertfall, da får jeg i meg mer enn 1 måltid ... 

Anonymkode: c00a4...039

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det meste som går kjapt å lage, uten å generere så mye varme. Stekeovnen utgår altså i stor grad. Deilige salater og ulike varianter av pastasalat, quesadillas som freses i stekepanne (veldig godt med hjemmelaget guacamole inntil), spekemat med flatbrød, omelett med masse godt i. Jeg er også glad i grillmat, da holder man i alle fall varmen utendørs.

Til frokost og lunsj spiser jeg en del mer brød enn jeg ellers gjør, havregryn med melk, smoothies. Om du har lettere for å få i deg små måltider ofte, spis gjerne frukt, nøtter, yoghurt og slikt. Eller du kan lage store, skikkelig næringsrike måltider, om det oppleves enklere. Jeg lager gjerne en del mat av gangen, slik at jeg har rester til et måltid eller to til.

Anonymkode: fa8bb...144

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salater.Har blitt myye grilling.Noen dager når vi har vært på stranda går vi innom bakeren å kjøper et  brød med oss hjem og har noe godt pålegg.Ellers er grillet kylling fra ferskvaren og loff en slager.Lite som frister i denne varmen.

Anonymkode: fcf0e...93c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...