Gå til innhold

Er pitabrød farlig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tenker på pitabrød som får en litt gyllen skorpe, også pleier jeg å putte noe kjøtt inni der. Hørt at det er mye akrymlid der?

Anonymkode: 03ed7...1ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aldri hørt om akrymid, men sist jeg åpnet en pakke pitabrød blei jeg slått beint ned av seks illsinte pitabrød. På mitt eget kjøkken!

Endret av Macro
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er dritfarlig. Hvis du spiser det får hele familien kreft og dør. Dessuten kommer alle til helvete, der man må drikke akrymlid med sugerør mens man etser opp innvendig. 

Anonymkode: 5ebcc...9a7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Macro skrev:

Aldri hørt om akrymid, men sist jeg åpnet en pakke pitabrød blei jeg slått beint ned av seks illsinte pitabrød. På mitt eget kjøkken!

Jeg ble bitt av hele hurven og måtte sy jaffal 12 sting både oppe og nede. Bra de ikke har større tenner😀

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, LittDiva skrev:

Jeg ble bitt av hele hurven og måtte sy jaffal 12 sting både oppe og nede. Bra de ikke har større tenner😀

Du verden! Jeg slapp relativt billig unna siden naboen hørte meg skrike. Utsetter meg aldri for den dritten igjen!😨

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

3 minutter siden, Macro skrev:

Du verden! Jeg slapp relativt billig unna siden naboen hørte meg skrike. Utsetter meg aldri for den dritten igjen!😨

Jeg er såpass glad i pitabrød at jeg har gjort det igjen, men aldri alene! 

Mannen min er skarpskytter så han må være parat når jeg åpner pakken, klar til og skyte så fort de jævlene begynner og glefse😬. Inni ovnen, holde luken igjen til de er myrdet og da går det bra!

Endret av LittDiva
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, LittDiva skrev:

 

Jeg er såpass glad i pitabrød at jeg har gjort det igjen, men aldri alene! 

Mannen min er skarpskytter så han må være parat når jeg åpner pakken, klar til og skyte så fort de jævlene begynner og glefse😬. Inni ovnen, holde luken igjen til de er myrdet og da går det bra!

Skarpskytter??

Anonymkode: 03ed7...1ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skarpskytter??

Anonymkode: 03ed7...1ac

Ja🤔Det har jeg også vært. 

Endret av LittDiva
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffe er også farlig. Full av akrylamid.  Stort sett ganske farlig å leve.

Endret av Muskath
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker på pitabrød som får en litt gyllen skorpe, også pleier jeg å putte noe kjøtt inni der. Hørt at det er mye akrymlid der?

Anonymkode: 03ed7...1ac

Hva er akrymlid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror en skal spise mye pitabrød før det blir farlig.....men sånn er det vel med alt! På den annen side så skal en jo dø av noe....🙄

Anonymkode: e6404...57a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt i livet med måte 😊 spis pitabrød, men ikke spise 47 i uka. Så er det ikke farlig uansett hva de hadde inneholdt. Slapp av 😊

det eneste er at de kan bite slik som noen her har svart (litt humor er lov)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har i hvert fall blitt drept av pitabrød opptil flere ganger.

Anonymkode: d916d...7bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en Stephen King film som handler om en familie som flytter inn i et hus hvor det ligger pitabrød igjen i kjøleskapet etter de forrige leietakerne. Skal hilse og si det ble færre besøk på kebabsjappa etter å sett den filmen der. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.7.2018 den 19.02, Arabella skrev:

Hva er akrymlid?

Det er et agn lagt ut for å lokke fram dem som tvangspreget må rette andres skrivefeil. ;) 

Anonymkode: 3fc3a...25b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel mengden det går på, ikke farlig å spise pita, knekkebrød, chips, fries i blant. 

Men..

når man friterer, baker, griller og steker over 120 grader vil  akrylamid dannes under tilbereding. Spesielt potet og korn baserte matvarer og ja det er konstantert at akrylamid er kreftfremkallende. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...