Gå til innhold

Vurderer å ha sex med en annen mann.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det verste som kan skje er vel at han banker deg opp eller dreper deg for at du var utro. Finnes nok eksempler på det. Og ikke tro at han ikke kan gjøre det fordi han selv er utro. Det handler ikke om "rettferdig fordeling". Urovekkende mange menn tyr til vold når deres autoritet og følelse av eierskap over kvinner blir utfordret.

Anonymkode: 82b13...165

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har kranglet mye med kjæresten min angående andre kvinner. Han er veldig på det med andre kvinner hele tiden. Han kaller meg stygge ting hele tiden og skriker til meg. Jeg har fått inntrykket jeg ikke er bra nok for han. Har vurdert å ha sex med en annen mann jeg hadde en kjempe fin tone med før, men hva er det verste som kan skje? Jeg får følelser for en annen mann og mister følelser for kjæresten min?

Anonymkode: b0e22...bad

Strengt tatt så er det verste som kan skje at denne andre "hyggelige" mannen er like psykisk eller fysisk voldelig som kjæresten din og du ender opp gravid med en av to potensielt udugelige og voldelige fedre, eller filmet av en av to voldelige karer i en kompromiterende situasjon og er stuck.

Virkeligheten, ts, er ganske nifs.

Å miste følelser for en psykisk voldelig fyr er ikke det verste som kan skje. Men har vi først valgt feil partner gjenntar vi som oftest dette valget. Hjernen er dum sånn. Og det verste som kan skje er veldig lite hyggelig. Så kanskje å være singel til du får troa på deg selv og at din egen verdi er høyere enn du setter den nå er en ok ide?

Anonymkode: ad147...390

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym Bruker
På 17.7.2018 den 18.22, AnonymBruker skrev:

Jeg har kranglet mye med kjæresten min angående andre kvinner. Han er veldig på det med andre kvinner hele tiden. Han kaller meg stygge ting hele tiden og skriker til meg. Jeg har fått inntrykket jeg ikke er bra nok for han. Har vurdert å ha sex med en annen mann jeg hadde en kjempe fin tone med før, men hva er det verste som kan skje? Jeg får følelser for en annen mann og mister følelser for kjæresten min?

Anonymkode: b0e22...bad

Du ønsker å bruke sexen som avstraffelse overfor din kjæreste ?.   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Anonym Bruker skrev:

Du ønsker å bruke sexen som avstraffelse overfor din kjæreste ?.   

Hevnen er god den. Forestill deg at hun er kåt på en annen og samtidig ønsker å straffe kjæresten littegranne, - disse to gledene tilsammen blir jo helt uimotståelig for henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, waco skrev:

Du har ligget med en mann som har vært opptatt, og når han gjør det slutt med dama si for å bli sammen med deg så sier du "nei takk!"?

Fantastisk. Fantastisk.

Det er vel fordi han hadde sex med ei annen når han var opptatt, kanskje ikke så mange som vil ha de som førre her har skrivd 🤔

Anonymkode: da0fa...171

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel fordi han hadde sex med ei annen når han var opptatt, kanskje ikke så mange som vil ha de som førre her har skrivd 🤔

Anonymkode: da0fa...171

Ja skjønte det etterhvert at det var slikt det var ment. Jeg trodde først det var ei jente som fant seg en opptatt mann og etterpå når han gjorde det slutt med kjæresten sin, - gjorde hun det slutt med han!

Så mye jeg liker skadefryd er det ikke rart man blir avhengig av å være på kvinneguiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonym Bruker
32 minutter siden, waco skrev:

Hevnen er god den. Forestill deg at hun er kåt på en annen og samtidig ønsker å straffe kjæresten littegranne, - disse to gledene tilsammen blir jo helt uimotståelig for henne.

Kanskje en tradisjonell holdning hos mange som ønsker å avslutte eit forhold. !   Når  " kuken står og vulva drypper " oppstår det ofte kortslutning .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym Bruker skrev:

Kanskje en tradisjonell holdning hos mange som ønsker å avslutte eit forhold. !   Når  " kuken står og vulva drypper " oppstår det ofte kortslutning .

De fleste som gjør dette her angrer i samme sekund de har fått spruten til bajasen i ansiktet. Da handler det om å skjule at man er ei hore og overbevise omgivelsene sine at man er ei trofast og lojal kvinne.

Det er det som gjør utroskap så forkastelig, det er ikke det at de har sex med andre, men det er det at de etterpå nekter å vedkjenne seg at de har hatt sex med andre.

Så til trådstarter, - spør deg selv, - lag et lite rollespill i ditt eget hode og spør deg selv, - er du villig til å fortelle mannen din at du har pult en annen mann? Ja eller nei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym Bruker
1 minutt siden, waco skrev:

De fleste som gjør dette her angrer i samme sekund de har fått spruten til bajasen i ansiktet. Da handler det om å skjule at man er ei hore og overbevise omgivelsene sine at man er ei trofast og lojal kvinne.

Det er det som gjør utroskap så forkastelig, det er ikke det at de har sex med andre, men det er det at de etterpå nekter å vedkjenne seg at de har hatt sex med andre.

Så til trådstarter, - spør deg selv, - lag et lite rollespill i ditt eget hode og spør deg selv, - er du villig til å fortelle mannen din at du har pult en annen mann? Ja eller nei?

Personeleg synes

 

1 minutt siden, Peaches skrev:

Vær real og slå opp med han da, herregud... 🙄

En simpel måte å avslutte eit forhold på.    

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym Bruker skrev:

Personeleg synes

 

En simpel måte å avslutte eit forhold på.    

Enda simplere er det å være utro fordi man selv ikke er fornøyd med forholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Peaches skrev:

Enda simplere er det å være utro fordi man selv ikke er fornøyd med forholdet.

Enig, og mange slår ikke opp en gang etter at de har vært utro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville bare gjort det slutt med denne mannen. Du har det bedre alene. Og en dag finner du gjerne en bedre mann. 

Ville blitt singel først og så gått videre derfra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...