Gå til innhold

Kåt av amming?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Du lette opp en tråd som var fra 2018?

Virkelig? 
 

Om amming og kåthet? 
 

 

Anonymkode: d1f68...4a4

Den lå vel ganske langt oppe fra før, sant!!! Så ikke bare jeg som dro den opp først gitt!! Men interessant tema likevel så ser ikke problemet ??? Josés christ. 

Anonymkode: b180e...c9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt annen vinkling, men da vi,fikk vår førstefødte ammet jo kona.

Jeg synes det var litt spennende og hadde lyst til å smake, egentlig ikke noe sexsuelt i det kanskje, men når babyen hadde fått sitt og hadde sovnet. Fikk jeg smake, en rar følelse og suge ut melk av henne.
Det gjorde faktisk at jeg ble tent og hun merket det, dermed hadde vi sex for første gang etter fødselen.

Men har aldri mistenkt henne for å bli kåt eller tent av å amme barna, var nok en helt annen sak den ene gangen hun slapp til meg.

Anonymkode: 1aa24...504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Litt annen vinkling, men da vi,fikk vår førstefødte ammet jo kona.

Jeg synes det var litt spennende og hadde lyst til å smake, egentlig ikke noe sexsuelt i det kanskje, men når babyen hadde fått sitt og hadde sovnet. Fikk jeg smake, en rar følelse og suge ut melk av henne.
Det gjorde faktisk at jeg ble tent og hun merket det, dermed hadde vi sex for første gang etter fødselen.

Men har aldri mistenkt henne for å bli kåt eller tent av å amme barna, var nok en helt annen sak den ene gangen hun slapp til meg.

Anonymkode: 1aa24...504

Det samme skjedde mannen min og faktisk! 

Anonymkode: b180e...c9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst?? Voksne mannfolk som vil bli ammet?? Tror det er den største turn offen eg har hørt om.. æsj.. syke folk.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvitmargeritt skrev (1 time siden):

Seriøst?? Voksne mannfolk som vil bli ammet?? Tror det er den største turn offen eg har hørt om.. æsj.. syke folk.. 

Ville ikke bli ammet nei, men synes det var spennende å smake. Var jo ikke en «amme situasjon»  jeg kysset og sugde på puppen hennes og fikk smake melken, oppfattet det aldri som amming.

Anonymkode: 1aa24...504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.7.2018 den 22.21):

Da du ammet... følte du at det var greit at mannen tok på de? 

Anonymkode: c0c76...425

Mannen fikk fri tilgang til puppene i ammeperioden og han syntes både at ammebryst og melken var sexy. Ikke fordi han hadde ammefetish men fordi det var et bilde på at jeg var mor til hans barn. Jeg var også kjempekåt etter fødsel, vi var så nyforelsket og følte oss så i et med hverandre og han forgudet alt med meg og kroppen min og det var så uendelig mye kjærlighet. Det var en euforisk opplevelse oss imellom 🥰

 

Men, ammingen var på absolutt ingen måte en del av hverken nytelse eller opphisselse. Det har med settingen å gjøre. Hodet er bare ikke i nærheten av der og bryteren er helt skrudd av. Blir ikke kåt når jeg går til gynekologen heller liksom.

Anonymkode: 4246b...f08

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...