Gå til innhold

Kåt av amming?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Les før du blir provosert, og kakler til helvete. 

Når en fyr knar, koser, slikker og suger på brystene mine blir jeg kåt. For meg er de kun, for nytelse akkurat som klitoris. 

Og så har jeg har at når mange kvinner begynner, å amme føler de at det er matfat og at de hører til ungen, og ikke lenger mannen. 

Jeg skal ikke ha barn, og vil ikke ha barn. Men jeg lurer på om kvinner, blir kåte på en måte når de ammer. Eller er all seksuell nytelse borte? Får man en sperre? 

For jeg tenker at «hvis» jeg hadde fått unge, hadde jeg ikke villet ammet fordi jeg føler at de er for nytelse. Jeg er åpenbart ikke en babyperson. Heldigvis. 

 

Anonymkode: c0c76...425

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hørt... skulle det stå i andre avsnitt. 

Anonymkode: c0c76...425

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, man blir ikke kåt av å amme. 

Anonymkode: af549...5c6

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det finnes mennesker med amme fetish, men da mellom voksne mennesker. Altså de blir ikke kåt av at ungen ammer, men av at en voksen person ammer av dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Les før du blir provosert, og kakler til helvete. 

Det var også en måte å starte en diskusjon på. :dry:

Anonymkode: 45855...992

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er rart at man tenker slik. Men nei, jeg har aldri blitt opphisset /kåt av å amme. Har ammet tre barn, og i perioden jeg ammet, så var ikke puppene noen stor del av sexlivet mitt. Hadde som regel bh på, med innlegg, fordi de lakk melk. Når jeg var ferdig med ammeperioden, ble puppene mer seksualiserte igjen. 

Jeg måtte minne meg selv på at kvinnebryst har en erotisk side samtidig som de er matfatet til babyer, man glemmer det litt når man er i «ammemodus», i hvertfall gjorde jeg det.. Men det kommer tilbake! 

Anonymkode: f8cf5...625

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir kåt om kjæresten kravler helt tett inntil meg og begynner å pjuske med håret mitt og kose nakken min, men blir ikke det når 3åringen gjør det. Samme med amming, når en voksen person jeg elsker gjør det, jepp. Når en liten en gjør det, ikke i det hele tatt.

Anonymkode: e6c36...2bc

  • Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes ikke det er rart at man tenker slik. Men nei, jeg har aldri blitt opphisset /kåt av å amme. Har ammet tre barn, og i perioden jeg ammet, så var ikke puppene noen stor del av sexlivet mitt. Hadde som regel bh på, med innlegg, fordi de lakk melk. Når jeg var ferdig med ammeperioden, ble puppene mer seksualiserte igjen. 

Jeg måtte minne meg selv på at kvinnebryst har en erotisk side samtidig som de er matfatet til babyer, man glemmer det litt når man er i «ammemodus», i hvertfall gjorde jeg det.. Men det kommer tilbake! 

Anonymkode: f8cf5...625

Takk! Det var et fint svar. 😊

Anonymkode: c0c76...425

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg blir kåt om kjæresten kravler helt tett inntil meg og begynner å pjuske med håret mitt og kose nakken min, men blir ikke det når 3åringen gjør det. Samme med amming, når en voksen person jeg elsker gjør det, jepp. Når en liten en gjør det, ikke i det hele tatt.

Anonymkode: e6c36...2bc

Det er normalt, men det var det jeg lurte på.  

Anonymkode: c0c76...425

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, man blir ikke kåt av å amme. Når jeg ammer er puppene off limits for mannen min. Men når jeg slutter, er det fritt fram igjen. 😉 Nå ammer jeg bare en gang i døgnet, og da er det er Ok.

Den eneste likheten jeg kan komme på, er at oxytocinet som utskilles under amming kan ligne på følelsen man har etter en orgasme - man er sløv, fornøyd og døsig. Men det har overhode ingen likhet med selve sexen.

Anonymkode: fbd36...961

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad i å bli kost med på brystvortene, men det er helt annerledes når en baby blir ammet enn når en mann koser. Ble absolutt ikke opphisset når jeg ammet

Anonymkode: 50953...9d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er veldig glad i å bli kost med på brystvortene, men det er helt annerledes når en baby blir ammet enn når en mann koser. Ble absolutt ikke opphisset når jeg ammet

Anonymkode: 50953...9d4

Da du ammet... følte du at det var greit at mannen tok på de? 

Anonymkode: c0c76...425

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da du ammet... følte du at det var greit at mannen tok på de? 

Anonymkode: c0c76...425

I ammeperioden likte jeg å ha brystene for meg selv og babyen.

Anonymkode: 50953...9d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg opplevde en gang at jeg ble kåt av amming. Alle andre ganger var det babyens mat, og ikke noe erotisk. Men så var det altså den ene gangen i halvsøvne der jeg faktisk ble kåt av det :( ekkelt å tenke på.

Anonymkode: ecd8e...acb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg opplevde en gang at jeg ble kåt av amming. Alle andre ganger var det babyens mat, og ikke noe erotisk. Men så var det altså den ene gangen i halvsøvne der jeg faktisk ble kåt av det :( ekkelt å tenke på.

Anonymkode: ecd8e...acb

Jeg forstår at det er ekkelt å tenkte på, men jeg måtte stille spørsmålet her på forumet, til dere som har erfaring med amming og sånn. Ellers ville jeg aldri fått svar på det.. 

Anonymkode: c0c76...425

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...
AnonymBruker skrev (På 17.7.2018 den 18.58):

Nei, man blir ikke kåt av å amme. Når jeg ammer er puppene off limits for mannen min. Men når jeg slutter, er det fritt fram igjen. 😉 Nå ammer jeg bare en gang i døgnet, og da er det er Ok.

Den eneste likheten jeg kan komme på, er at oxytocinet som utskilles under amming kan ligne på følelsen man har etter en orgasme - man er sløv, fornøyd og døsig. Men det har overhode ingen likhet med selve sexen.

Anonymkode: fbd36...961

Du satte virkelig ord på det. Fordi jeg trudde oppriktig at jeg ble kåt av amming pga den følelsen jeg fikk. Døsigheten og sløvheten men også "lykkefølelsen" hvis jeg kan kalle det det. Kjenns ut som følelsen jeg får etter en orgasme. Ble helt satt ut. Og følelsen kom hver eneste gang i nesten 2 mnd..

Gubben fikk ikke lov å røre de, selv om han ville 😅 Jeg ble ekstra kåt rundt den tia hvis gubben prøvde seg

Anonymkode: 4d2a9...4da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, der e absolutt ingen nytelse og kommer til å ta en stund før en mann slipper til der igjen.

Anonymkode: 24d26...e8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til orientering har amming to fysiologiske funksjoner. Å gi barnet føde/nærhet, og bidra til at livmoren trekker seg sammen igjen. Derfor kan enkelte kjenne små "kramper" i livmoren under amming, slik som under en dyp vaginal orgasme.

For de fleste kvinner er dette noe annerledes, da deres nytelse dreier seg rundt klitoris ytre del eller 2 indre armer. 

Så under, eller i forlengelse av, ammeperioden kan en betinge nytelsen sterkere, slik at dette blir en seksuell komponent, uten at dette trenger å settes i sammenheng med selve ammingen av barnet.

Det å øve opp disse krampene, pulseringen av livmoren, får den til å "åpne" seg og øke muligheten for total orgasme, serieorgasmer, og at du lettere får nytt barn.

Så oppsummert TS, du er inne på noe, det er sunt og godt å stimulere brystene, og kan som stimulering av klitoris bidra til at når en går over i samleie kan oppleve en serie av nytelse, eller et solid big bang.

Prøv dere frem, la brystenes hemmelighet få blomstre, til glede for deg og mannen som elsker deg. 

Neste tema kan være hvorfor tykkelse og en bra lengde på penis i denne sammenheng kan være p(r)ikken over i1 for kvinner som kjenner sin kropp slik jeg forklarer over.

.

 

Anonymkode: 5a3b1...7ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner spørsmålet og skjønner formulering - litt klønete formulert kanskje ? 😛 - men godt spørsmål! Tror nok mange opplever oxiotocin - kjærlighets hormonet når man ammer. Det skal visst være noe som hjelper mor og barn og tilhørighet. Samhørighet. Kan må mange måter føles ut som følelsen man får når man får orgasme - man skiller ut lykke og blir glad, døsig som ei skriver over her ! Jeg slet veldig med dette da jeg måtte føde jenta mi i dødfødsel og lenge etterpå. Dette hormoner man får, og da sleit kropp, hjerne og hele meg med å få utløp for det mens man samtidig var i dyp, dyp sorg. Først var jeg avhengig å klemme på ungene 24-7, og mannen sleit jeg mdd dro på jobb og å sitte langt unna meg bare hjemme, kroppen lengtet og lengter og klarte ikke skille ut hormonene, følelsene som man får når man får baby. Melkeproduksjon stoppet opp på sykehuset med tabletter, men begynte igjen 3 uker etter da vi passet en hund som ble «babyen» min for en liten stund. Da endret alt seg…! Var en periode da livmoren skulle trekke seg sammen, og disse oxiocotin hormonene herja på det værste at mannen måtte stimulere klitoris utvendig, for det var ukomfortabelt og selv om man ikke var kåt så var kroppen helt i tullball modus! Og livmoren trakk seg sammen rimelig fort også etter tips fra noen her inne faktisk! Du er inne på noe, men ikke helt det du tenker på og ser på som kåthet!! Kroppen min har nå skilt ut disse hormonene, og er tilbake til vanlig. ( men skal sies at de orgasmene jeg fikk når mannen stimulerte klitoris var helt amazinge og magiske og en periode da vi begynte å ha sex igjen!!! En helt annen verden! 

Anonymkode: b180e...c9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du satte virkelig ord på det. Fordi jeg trudde oppriktig at jeg ble kåt av amming pga den følelsen jeg fikk. Døsigheten og sløvheten men også "lykkefølelsen" hvis jeg kan kalle det det. Kjenns ut som følelsen jeg får etter en orgasme. Ble helt satt ut. Og følelsen kom hver eneste gang i nesten 2 mnd..

Gubben fikk ikke lov å røre de, selv om han ville 😅 Jeg ble ekstra kåt rundt den tia hvis gubben prøvde seg

Anonymkode: 4d2a9...4da

Du lette opp en tråd som var fra 2018?

Virkelig? 
 

Om amming og kåthet? 
 

 

Anonymkode: d1f68...4a4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...