AnonymBruker Skrevet 17. juli 2018 #1 Del Skrevet 17. juli 2018 Spørsmålet står i overskriften... kan de det eller er det også fy-fy? Anonymkode: c03dc...ebe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2018 #2 Del Skrevet 17. juli 2018 NEI Anonymkode: df755...467 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stella Rose Skrevet 17. juli 2018 #3 Del Skrevet 17. juli 2018 De kan tette doen, så nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2018 #4 Del Skrevet 17. juli 2018 Så hvorfor lage intimservietter da? Gir jo ikke mening! Ts Anonymkode: c03dc...ebe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2018 #5 Del Skrevet 17. juli 2018 Jeg kaster de i do. De tetter ikke mer enn dopapir gjør. Jeg regner med at folk kaster dopapiret i do. Her får tamponger og bind i do også. Anonymkode: 159f8...c4b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirinna Skrevet 17. juli 2018 #6 Del Skrevet 17. juli 2018 Her er en komplett liste over ting som skal i toalettet: Urin Avføring Toalettpapir 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2018 #7 Del Skrevet 17. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg kaster de i do. De tetter ikke mer enn dopapir gjør. Jeg regner med at folk kaster dopapiret i do. Her får tamponger og bind i do også. Anonymkode: 159f8...c4b Bind i do? 😳 Lykke til.. Jeg klarte tette dassen til onkelen og tanta mi da jeg var 11, fordi jeg ikke viste bedre.. Kun tiss, bæsj og dopapir skal i toalettet! Anonymkode: 7ff70...8e6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 17. juli 2018 #8 Del Skrevet 17. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg kaster de i do. De tetter ikke mer enn dopapir gjør. Jeg regner med at folk kaster dopapiret i do. Her får tamponger og bind i do også. Anonymkode: 159f8...c4b Det gjør de så absolutt, de løser seg ikke opp som vanlig dopapir. Ei heller bind og tamponger som i tillegg inneholder plastikk. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2018 #9 Del Skrevet 17. juli 2018 Fordi dopapir går i oppløsning og alt annet ikke gjør det. Er dere virkelig så dumme? Er en grunn til at det ofte blir nevnt i avisa osv fordi det tetter og ødelegger rør. Anonymkode: 06176...bfc 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 17. juli 2018 #10 Del Skrevet 17. juli 2018 (endret) 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spørsmålet står i overskriften... kan de det eller er det også fy-fy? Anonymkode: c03dc...ebe NEI.. Barneskoleopplæring at bare avføring, tiss og dasspapir skal i dass. Endret 17. juli 2018 av Fluffe 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2018 #11 Del Skrevet 17. juli 2018 3 minutter siden, Sirinna skrev: Her er en komplett liste over ting som skal i toalettet: Urin Avføring Toalettpapir Det vet jeg, og kaster ikke annet. Men kom til å tenke på intimserviettene, om de egentlig kan kastes i do. Jeg vet at våtservietter ikke skal kastes i do. Men intimservietter virker tynnere enn vanlig våtservietter. ts Anonymkode: c03dc...ebe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belima Skrevet 17. juli 2018 #12 Del Skrevet 17. juli 2018 http://dovett.no/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 17. juli 2018 #13 Del Skrevet 17. juli 2018 (endret) Jeg trodde folk holdt seg oppdatert, men blir overrasket hver gang https://www.nrk.no/livsstil/_-ikke-kast-dette-i-do-1.13124018 Sitat Dovettregelen er at det bare er bæsj, tiss og dopapir som skal i do, sier Tone Spieler i Oslo kommune, til NRK. Hår, linser, våtservietter og bomull er noe av det folk flest kaster feil i toalettet, fortsetter hun. Videre skal kondomer, snus og medisiner ikke skylles ned. Ei heller tørkerull, q-tips, bind eller tamponger. Tamponger er absolutt forbudt, fordi disse sveller opp ved kontakt med væske – og det er stor mulighet for tette rør. Søppel i kloakken kan føre til kloakkstopp, oversvømmelser eller lage problemer for pumpene. I verste fall kan kloakken komme opp av kjelleren din på grunn av tette rør, sier Tone Spieler. Noen intimservietter kan skylles i toalettet, og dette står vel på pakningen. Endret 17. juli 2018 av Peanut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2018 #14 Del Skrevet 17. juli 2018 Intim servietter skal ikke kastes i do. Uansett hva som står på pakken. Anonymkode: 3fe3d...d36 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2018 #15 Del Skrevet 17. juli 2018 Hvor vanskelig er et for folk å forstå at det KUN er tiss, bæsj og toalettpapir som skal i do? Forstår dere det virkelig ikke? Anonymkode: 97e14...e2c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 17. juli 2018 #16 Del Skrevet 17. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg kaster de i do. De tetter ikke mer enn dopapir gjør. Jeg regner med at folk kaster dopapiret i do. Her får tamponger og bind i do også. Anonymkode: 159f8...c4b Hvordan vet du at det ikke går tett? Det er ikke sikkert at det går tett i rørene i huset ditt. Det koster kommunen dyrt å fikse slike ting. Hvis du bor i borettslag eller om det er mulig å finne ut hvem som har forårsaket det, så kan du få en fin regning. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 17. juli 2018 #17 Del Skrevet 17. juli 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Intim servietter skal ikke kastes i do. Uansett hva som står på pakken. Anonymkode: 3fe3d...d36 https://www.apotek1.no/produkter/vivag-intimservietter-15stk-914966p Da får man melde fra til produsenten her at det skal man ikke gjøre Sitat Nedbrytbare, miljøvennlige og kan skylles ut i toalettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2018 #18 Del Skrevet 17. juli 2018 1 minutt siden, Peanut skrev: https://www.apotek1.no/produkter/vivag-intimservietter-15stk-914966p Da får man melde fra til produsenten her at det skal man ikke gjøre De brytes ikke ned fort nok. Renseanlegg har flere ganger hatt problemer fordi produsenten mener at man kan hive dem i do Anonymkode: 97e14...e2c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2018 #19 Del Skrevet 17. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg kaster de i do. De tetter ikke mer enn dopapir gjør. Jeg regner med at folk kaster dopapiret i do. Her får tamponger og bind i do også. Anonymkode: 159f8...c4b Jeg har bodd på samme sted i 26 år. Like lenge har jeg skylt ned tampongene i do, og har aldri hatt noe plunder. Selvsagt løser de seg opp. Anonymkode: 9334c...997 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 17. juli 2018 #20 Del Skrevet 17. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: De brytes ikke ned fort nok. Renseanlegg har flere ganger hatt problemer fordi produsenten mener at man kan hive dem i do Anonymkode: 97e14...e2c Greit nok. Jeg bruker intimservietter men hiver dem i søppelbøtten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå