Gå til innhold

Hvordan vasker dere stikkkontakt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Stikkkontakten er  blitt skitten. 

Anonymkode: a8553...f2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Stikkkontakten er  blitt skitten. 

Anonymkode: a8553...f2e

Skru av strømmen, skru av dekselet, vask med jif eller lignende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, visp skrev:

Skru av strømmen, skru av dekselet, vask med jif eller lignende.

Dette funker som bare det, men den skulle vært skikkelig ille før jeg gikk så drastisk til verks.  :) 

Jeg pleier bare bruke en godt oppvridd klut, gjerne microfiber. Det tar det meste som kan feste seg, og siden kluten er godt oppvridd er det ingen fare for at  det kommer vann på steder det ikke skal. Men å ta sikringen er selvsagt en ekstra sikkerhet for dem som er mer nervøse enn meg. 

Anonymkode: 18d76...a55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dette funker som bare det, men den skulle vært skikkelig ille før jeg gikk så drastisk til verks.  :) 

Jeg pleier bare bruke en godt oppvridd klut, gjerne microfiber. Det tar det meste som kan feste seg, og siden kluten er godt oppvridd er det ingen fare for at  det kommer vann på steder det ikke skal. Men å ta sikringen er selvsagt en ekstra sikkerhet for dem som er mer nervøse enn meg. 

Anonymkode: 18d76...a55

Jeg syns jo dette går veldig kjapt da og kommer bedre til istedenfor å ligge i en vanskelig stilling for å vaske (og se hva jeg driver med). Men stort sett går jeg over med microfiberklut som du gjør. De fleste blir ikke så veldig skitne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...