Gå til innhold

Er Billions verdt å se?


CoolSistah

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier. Hvilken serie kan den sammenliknes med, og hva liker du med den?

(Hører så mye bra om den, men er ikke heelt hekta etter de to første episodene. Orker ikke noe i retning House of Cards igjen, så da spør jeg her😊)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kanskje 3-4 episoder. Meh. Som regel merker man innen de 1-3 første episodene om det er noe man kommer til å like

Anonymkode: 2f44b...19d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så kanskje 3-4 episoder. Meh. Som regel merker man innen de 1-3 første episodene om det er noe man kommer til å like

Anonymkode: 2f44b...19d

Må si meg veldig uenig der. Mange serier sliter med å komme seg i gang helt i starten, som det kan være mange forskjellige grunner til. Jeg opplever med mange serier at det kan ta alt fra en halv sesong og opp til hele første sesong før serien oppriktig fenger meg, det gjelder til og med mange av de seriene jeg anser som noen av mine favorittserier. Så er man usikker så synes jeg det er verd å fortsette. Er det slik at man virkelig ikke kan fordra det man ser på i løpet av de første par episodene, er det selvfølgelig ikke verd å se mere.

Ang Billions, så liker jeg den veldig godt, og anser den som en god kvalitetsdrama som er bygd opp i et sakte tempo. Men det er jo slik de fleste hbo seriene er. The Sopranos, Six feet under, westworld, handmaids tale, deadwood, rome, game of thrones osv. Det er ikke en lett underholdene action-fylt type serie, så for de som liker den type sjanger blir det lett kjedelig med serier som dette. 

Anonymkode: cdcc4...dba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...