Majken Skrevet 19. august 2002 #21 Del Skrevet 19. august 2002 Godt å høre jeg ikke er den eneste som snyter NRK. Begynte å bli litt nervøs....... Men så har fadern overtatt tven også da, så jeg er ikke lovbryter lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 19. august 2002 #22 Del Skrevet 19. august 2002 Vi betaler ikke tvlisens for å se på NRK 1 og 2 , vi betaler for å få lov til å ha et TV, det var ihvertfall svaret jeg fikk etter å ha kverulert med lisenskontoret i laaaaaang tid , men jeg vant tilslutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 19. august 2002 #23 Del Skrevet 19. august 2002 Bare EN ting å huske til de som ikke betaler Tv-lisens, men som har parabol, e.l..... IKKE kjøp parabolen i ditt eget navn, dersom du ikke betaler Tv-lisens!!! Lisens-folka får tilgang til listene over de som har parabol, "Og hvordan kan de se og abonnere på en parabolpakke dersom de ikke har TV???" Det går greit dersom det er noen i den samme husholdningen som betaler lisens (les samboer, mann, el), men..... Anbefaler derfor at en kjøper parabol i foreldrenes navn (eller noen andre som betaler lisens) - DA er sjansene små for at en skal bli tatt for "tyvtitting"!!!! Klem fra Chiquita (som pliktoppfyllende betaler TV-lisens selv om jeg er "fattig" student) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 19. august 2002 #24 Del Skrevet 19. august 2002 Vet dere hva. For to år siden var de på døra hos oss. Da løy jeg og var fornøyd med det. Når man er student har man ingen skrupler - hvis man kan spare litt penger. Men i fjor, ringte NRK på telefonen vår. Da tok sambo telefonen. De sa at de hadde tatt inn signaler om at vi hadde tv - å jagge tror du ikke han gikk på¨den. De overbevisste han at det gikk ann. Så derfor betaler vi lisens, men jeg må jo inndrømme at jeg ser mer og mer på nrk , både 1 og 2. :oops: Men er det mulig folkens å få inn slike singaler?????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tror jeg vet! Skrevet 19. august 2002 #25 Del Skrevet 19. august 2002 Det er mulig - dersom de står rett utenfor huset Deres (eller i nærheten) og "spionerer" på Dere!!! (Som jeg egentlig tror er "ulovlig") Tror nok de må et visst ant meter inntill huset deres, for å ikke motta naboens "signaler".... Er ikke helt sikker her, men mener jeg har lest noe sånnt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solskinn Skrevet 19. august 2002 #26 Del Skrevet 19. august 2002 Jepp!! Når du ser peilerbilen er det bare å skru av TV-en! Mulig det er for sent, forresten! Jeg betaler, jeg, men jeg gjorde det ikke da jeg var student. Ellers syns jeg NRK er bra å ha, men det er vel fordi jeg bor i utlandet og er glad for nyheter "heimefrå". Heller tv-linsens enn örten reklamepauser i filmen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zena Skrevet 19. august 2002 #27 Del Skrevet 19. august 2002 Jeg betaler så altfor mye til staten allikevel, så 1700 kroner fra eller til.... Dessuten så ser jeg masse på NRK når jeg først ser på tv! Digger Skavlan, Anne-Cath. og "Kalde føtter", samt at nyhetene på NRK ikke bare er "agurknytt" (jf. tv2). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå