Gå til innhold

Kvinneguiden burde endre navn når det er menn her


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det egentlig menn på dette forumet? Hvorfor vil dere være på en side som heter ''kvinneguiden'' ???? Trodde dette var en plass for oss damer hvor vi kunne diskutere. 

Anonymkode: deac0...b90

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det egentlig menn på dette forumet? Hvorfor vil dere være på en side som heter ''kvinneguiden'' ???? Trodde dette var en plass for oss damer hvor vi kunne diskutere. 

Anonymkode: deac0...b90

Det er bra at det er menn her, også!!! Hilsen kvinne.

Anonymkode: 873f3...5a7

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra menn er her, men det skulle vært flere ordentlige menn. Jeg føler det er my troll blant de som er her.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har vært diskutert opp og i mente før. Er du ny på KG, ts?

Anonymkode: 28f4b...2c8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SunnivaOslo skrev:

Det er bra menn er her, men det skulle vært flere ordentlige menn. Jeg føler det er my troll blant de som er her.

For du veit at kvinner kan trolle, også? Eller er det kun menn, som holder på slik?

Anonymkode: 873f3...5a7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, SunnivaOslo skrev:

Det er bra menn er her, men det skulle vært flere ordentlige menn. Jeg føler det er my troll blant de som er her.

Jeg føler at det er mest kvinner som troller...

Anonymkode: 34d2e...4a7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, SunnivaOslo skrev:

Det er bra menn er her, men det skulle vært flere ordentlige menn. Jeg føler det er my troll blant de som er her.

 

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

For du veit at kvinner kan trolle, også? Eller er det kun menn, som holder på slik?

Anonymkode: 873f3...5a7

This

Anonymkode: a5e76...d0a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

For du veit at kvinner kan trolle, også? Eller er det kun menn, som holder på slik?

Anonymkode: 873f3...5a7

Det er nok flere fra begge kjønn ja. Allikavel er jeg drittlei av å lese den der "kvinner er ditt og datt" fra menn som har hatt minimalt med kvinner å gjøre IRL  men som har lært at de kan via internett og andres meninger. De er så oppbrukte liksom.

Når det kommer til kvinnene her inne er det giftig å lese på visse steder feks barn og familie. Der kan man få en 10 sider diskusjon fordi en sier at hun legger ungen kl 20...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, SunnivaOslo skrev:

Det er nok flere fra begge kjønn ja. Allikavel er jeg drittlei av å lese den der "kvinner er ditt og datt" fra menn som har hatt minimalt med kvinner å gjøre IRL  men som har lært at de kan via internett og andres meninger. De er så oppbrukte liksom.

Når det kommer til kvinnene her inne er det giftig å lese på visse steder feks barn og familie. Der kan man få en 10 sider diskusjon fordi en sier at hun legger ungen kl 20...

Hva vet du om hva slags erfaringer, de har i virkeligheten? Du er ikke bedre, enn andre. Skjerp deg! 

Anonymkode: 873f3...5a7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er her fordi det er det nærmeste de kommer kvinner 😂 Ikke rart da at kvinner ikke vil ha no med de å gjøre for de gir jo veldig uttrykk for å hate kvinner så. Tapere 80% av de og gidder ikke engang være et bra kjæresteemne for å få noen de bare tror de har krav på å få noen 😂 

De hadde fått mer sjans på jenter om de begynte å gå å kirken å få bedre menneskrsyn istedet for å henge her å være tullinger!😂 

Så er det 8% smarte bra menn her, og 12% søte menn som vil ha råd fra kvinner for hvordan be ut nabojenta på date. Og de 20% er forståelig at er her :)

Men resten burde jo holde seg langt vekke fra kvinner og kvinneguiden så mye de gir uttrykk for å hate oss 😂

Anonymkode: 7169b...9a5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva vet du om hva slags erfaringer, de har i virkeligheten? Du er ikke bedre, enn andre. Skjerp deg! 

Anonymkode: 873f3...5a7

Njaa... når noen skriver "alle damer vil ha menn med fet lommebok og svær pikk" så tror jeg ikke de har så veldig mye erfaring med damer. Alle vet at det bare er dårlige argumentasjoner a la "hun vil ikke ha MEG så da er den hun liker bare en badboy!" Alle menn i forhold er badboys og alle kvinner vil bare ha dette er mantraen disse messer om hele tiden. Det begynner virkelig å bli oppbrukt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kvinne, og tviler på at du er kvinne for har kun sett menn som har sånn synspunkt du kommer med her! Kvinner respekterer andre som en selvfølge inntil de har gjort seg fortjent til det motsatte, mens kvinnehatende menn sier de ikke respekterer kvinner hvis de ikke har gjort seg fortjent til det. Busted trollemann 😘

Anonymkode: 7169b...9a5

Da har du ikke vært her lenge gitt 

Anonymkode: a5e76...d0a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det egentlig menn på dette forumet? Hvorfor vil dere være på en side som heter ''kvinneguiden'' ???? Trodde dette var en plass for oss damer hvor vi kunne diskutere. 

Anonymkode: deac0...b90

I "gamle dager" het det at dette var  "Kvinneguiden - med adgang for menn".

Det var menn her inne for 15 år siden også, hvorfor har det plutselig blitt en problem nå?
 

Anonymkode: 22528...d87

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

I "gamle dager" het det at dette var  "Kvinneguiden - med adgang for menn".

Det var menn her inne for 15 år siden også, hvorfor har det plutselig blitt en problem nå?*
 

Anonymkode: 22528...d87

* Jeg tenkte på problem navnemessig.

For meg er det fremdeles "kvinneguiden - med adgang for menn", selv om det ikke står like tydelig nå som før.

Anonymkode: 22528...d87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her fordi ofte når jeg googler diverse problemstillinger er det ofte en tråd om saken her på kvinneguiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kom hit en gang i tiden for å be om råd til hvordan jeg kunne støtte min (daværende) kjæreste best gjennom noe hun slet med. Jeg hadde selvfølgelig tenkt mye på det selv, da, men jeg tenkte det var greit med litt input fra andre kvinner også. Jeg tenkte "hvor er det flere kvinner det er mulig å få tilbakemelding fra enn på Kvinneguiden?", så da opprettet jeg en bruker her og laget en tråd. Fikk hyggelige og nyttige tilbakemeldinger, og tenkte det var et ålreit forum og ble delvis værende her inne. Blant annet svart en del i tråder som er formulert som spørsmål til menn, noe det faktisk er en god del av. Siden da har jeg vært litt til og fra, men sjelden av de mest aktive.

Jeg har et helt sunt og fint forhold til kvinner, selv om jeg synes hele spørsmålet om å "ha et problem med" halvparten av verdens befolkning er absurd i utgangspunktet. Enhver som mener å ha et dårlig forhold til "kvinner" eller forsåvidt også til "menn", sånn som påstått ensartet gruppe, er en idiot. Det mener jeg oppriktig. Det er kun både dumme og kjipe folk som helt alvorlig skiller mellom venn eller fiende, eller snill eller slem, ut fra folks kjønn.

Selv har jeg i hvert fall en kjæreste jeg er glad i, en mor jeg er glad i, en haug med venninner jeg er glad i og er en helt vanlig fyr. Jeg merker selvfølgelig også at de kvinnehatende gutta er overrepresentert på dette forumet, antagelig fordi dette er det eneste stedet de vet at det de sier tross alt blir hørt av kvinner (og hat er bedre enn likegyldighet om du først er helt desperat etter oppmerksomhet), men dere får nå i hvert fall huske at det handler mer om skjevt utvalg enn at menn flest er sånn.

Men det er nok av grunner til at menn kan havne her inne, og Kvinneguiden burde naturligvis ikke endre navn selv om en og annen med utovertiss ramler innom. Noe vi selvfølgelig burde ha lov til, men som andre bør vi like selvfølgelig oppføre oss mens vi er her.

Anonymkode: 01bb8...0d8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk så var min første tanke at dette var en side for menn! Endelig fant jeg denne guiden som jeg har lett etter ! Eureka!:)

Desverre så var det ikke slik da, men fortsatt et meget bra forum. Grunnen til at jeg kom inn her var at jeg søkte etter hjelp i forbindelse med samvær med min sønn og fikk da lest en del om andre som hadde lignende erfaringer her inne blant annet fra Far til 2 som var til stor hjelp.

Eller så har jeg syntes det vært underholdende å lese poster her inne. Mange temaer er jo veldig aktuelle for menn også og når man har barn, og sliter med diverse daglige gjøremål i så henseende så er det litt godt å lese andres erfaringer og råd.

Noen ganger så prøver å jeg å gi råd selv eller i det minste å dele mine erfaringer som mann, men hvor ønskelig det er skal jeg ikke uttale meg om.

Prøver uansett å oppføre meg så godt som mulig og mest mulig likt som jeg ville gjort om jeg snakket med vedkommende direkte i RL.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.7.2018 den 21.26, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det egentlig menn på dette forumet? Hvorfor vil dere være på en side som heter ''kvinneguiden'' ???? Trodde dette var en plass for oss damer hvor vi kunne diskutere. 

Anonymkode: deac0...b90

For en deprimerende tanke. At damer ikke kan diskutere hvis det er menn tilstede. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker jeg ble overrrasket da jeg meldte meg inn og så at det var menn her. Trodde forumet bare var for kvinner. Kanskje bytte navn til "Guiden" :fnise:

Anonymkode: a4ffb...505

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...