Gå til innhold

Er det bare jeg som ikke liker sport her?

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Gjest Winza

Virker som at alle på kg utenom meg liker sport :P Er det andre her som ikke kunne brydd seg mindre om sport og er lei av alt pratet om det på TV og nyhetene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi var ute og raidet pokémon mens finalen pågikk. Det var ganske mange andre, så det er flere som ikke bryr seg om menn som springer etter en ball. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sport er så utrolig poengløst, sånn bortsett fra i forhold til egen helse, at det det nesten er helt fjernt at folk bryr seg om det i så stor grad som de gjør...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg heller ikke om sport. Det vil si, jeg bryr meg ikke om å være tilskuer. Å drive med trening og idrett har jeg mer sans for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Sport er bortkastet tid og energi. Bryr meg midt på ryggen for å si det mildt. En gedigen landeplage for min del. Gud hvor jeg hatet at ting ble flyttet på med tanke på sendetid, for å vike for sporten. Nå ser jeg ikke på tv-tv lengre, så har ikke det problemet lengre :P 

Dette var som om jeg skulle skrevet det selv😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Winza
2 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Sport er bortkastet tid og energi. Bryr meg midt på ryggen for å si det mildt. En gedigen landeplage for min del. Gud hvor jeg hatet at ting ble flyttet på med tanke på sendetid, for å vike for sporten. Nå ser jeg ikke på tv-tv lengre, så har ikke det problemet lengre :P 

Før jeg begynte å se på sumo så så jeg home and away på TV og jeg irriterte meg grønn hver gang de lot være å vise home and away pågrunn av sporten :sur:

5 minutter siden, 282_NaughtySpark skrev:

Sport er så utrolig poengløst, sånn bortsett fra i forhold til egen helse, at det det nesten er helt fjernt at folk bryr seg om det i så stor grad som de gjør...

Det finnes såkalte "hooligans" som er såpass die hard fotball fans at de møter andre folk som er fan av det motsatte laget og banker hverandre opp, er trist :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare du. Jeg liker hestesport da og driver med det selv, men det vises det ikke mye av på TV, men jeg ser på om jeg husker på det og vet om det. Fotball, håndball, friidrett, skisport, hockey og alt det der syns jeg er dørgende kjedelig. Rett og slett søvndyssende. :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
1 minutt siden, TeamWP skrev:

Dette var som om jeg skulle skrevet det selv😁

Den følelsen når jeg har kjøpt meg kinamat, lager klar maten og gjør meg klar til å kose meg med home and away og kinemat men så går det bare sykkelritt 😑

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Uff jeg er veldig glad for at jeg ikke bor i en by hvor der holdes VM eller EM (eller OL) i sport, ser all den heftige folkemengden og bråket 😵

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Nasse Nøff ❤ said:

Godt det er flere enn meg som kaller det for tv-tv, for det er virkelig en forskjell..!

Jeg ser vel på "tv" ganske mye, men "tv-tv" har jeg ikke sett på friviillig på årevis, med mindre jeg er borte og de har på "tv".

Liker å velge selv hva jeg skal se på jeg, og til hvilken tid, og det innebærer IKKE sport...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var litt komisk at nyhetene som kom rett etter finalen i kveld hadde kampen som hovedsak. De som er innmari interessert i fotball har jo nettopp sittet og sett den. Jeg bare....hvorfor???? 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
282_NaughtySpark skrev (På 15.7.2018 den 21.35):

Godt det er flere enn meg som kaller det for tv-tv, for det er virkelig en forskjell..!

Jeg ser vel på "tv" ganske mye, men "tv-tv" har jeg ikke sett på friviillig på årevis, med mindre jeg er borte og de har på "tv".

Liker å velge selv hva jeg skal se på jeg, og til hvilken tid, og det innebærer IKKE sport...

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Winza
11 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Slik er det for meg også. Har sett på TV hos andre, men ikke fulgt tv og ikke sett på tv hjemme. Har tv inkludert i leien, men etter 6 år så har jeg enda ikke satt opp boksen og installert den. 🤣

Hvorfor har du ikke installert den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sport bryr meg midt på kneet. Kan forstå det er morsomt å delta, men å sitte timesvis å glo på TV? Det skjønner jeg ikke. Voksne sitter jo å griner om favorittlaget taper 🤣

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Winza skrev (På 16.7.2018 den 9.30):

Hvorfor har du ikke installert den?

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Winza
7 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Fordi jeg ser aldri på tv-tv. Get har nett-tv som jeg bruker på pc og mobil. Eneste jeg ser på av Norske ting, er åsted norge. Og det ser jeg på nett. 

Er kanaler som ikke er på nett-tv da. Dumt om du har TV kanaler men aldri utnytter deg av tilbudet, er greit å ha hvis for eksempel Internett henger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Winza skrev (På 16.7.2018 den 10.30):

Er kanaler som ikke er på nett-tv da. Dumt om du har TV kanaler men aldri utnytter deg av tilbudet, er greit å ha hvis for eksempel Internett henger

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
Akkurat nå, Nasse Nøff ❤ skrev:

Alle kanalene jeg kan få på tv-tv'en, er også på nett-tv. 

Hvorfor sier du tv-tv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Winza skrev (På 16.7.2018 den 10.43):

Hvorfor sier du tv-tv?

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...