Gjest Primula Skrevet 7. mars 2005 #1 Del Skrevet 7. mars 2005 vi skal ta med oss datra vår på 3 1/2 år til syden i sommer. Er det noen som har gode tips til: *hvor vi bør dra? *hvilket hotel? *hvilket selskap bør vi reise med? Det jeg har tenkt på selv er at det ikke bør være for langt unna flyplass slik at vi slipper lang busstur i tillegg til flytur. Det bør selvfølgelig være barnevennlig.. Ser forresten at de fleste selskapene opererer med sånne barneklubber , men de er fra 4 år. Er de strenge på aldergrenser der? Hun bli 4 i høst. Og hellas/ tyrkia lokker med enn spania/portugal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 8. mars 2005 #2 Del Skrevet 8. mars 2005 Må bare få anbefale deg Alcudia, Mallorca. Vi har reist dit hvert år siden min lillebror var åtte medr (han er nå 21), og min lille var bare tre mndr føste gangen. Relativt kort flyreise, ca 45 minutter med buss, og super barnevennlig!! Alle de store reisearrangørene har turer dit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mixelite Skrevet 9. mars 2005 #3 Del Skrevet 9. mars 2005 *hvor Jeg vil foreslå Hellas. Vår favoritt er Chios, men det finnes mange fine steder å velge mellom! *hvilket hotel? Ojj! Da er det mange å velge mellom! Vi foretrekker små hoteller med studio/leilighet. Da har man kjøleskap hvor man kan oppbevare litt frokostmat, drikke og yoghurt f.eks. *hvilket selskap bør vi reise med? Det med de beste prisene? Barnerabatten varierer veldig. *Det jeg har tenkt på selv er at det ikke bør være for langt unna flyplass slik at vi slipper lang busstur i tillegg til flytur. Det bør selvfølgelig være barnevennlig.. Chios har kort vei fra flyplassen. Toppen en halvtime til bostedene lengst vekk, 5-10 minutter til de nærmeste. Hele Hellas er barnevennlig, vil jeg si, i den forstand at ungene blir tatt godt imot over alt hvor de ferdes. *Ser forresten at de fleste selskapene opererer med sånne barneklubber , men de er fra 4 år. Er de strenge på aldergrenser der? Hun bli 4 i høst. Barneklubb finner du ikke på Chios. -Og på veldig få plasser i Hellas i det hele tatt. -men trenger du det da? *Og hellas/ tyrkia lokker med enn spania/portugal Vi har ikke feriert i Spania, bare på Tenerife og det fristet ikke til gjentagelse, men vi var på Algarvekysten et år og _dit_ kan vi godt reise tilbake. Det falt slett ikke dårlig ut, selv om to av oss som reiste sammenlignet med Chios og var veldig skeptisk til om _dette_ kunne være noe :hår: -men det var det altså, selv om vi ikke har vært tilbake, men stort sett holdt oss på Chios siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå