Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2005 #1 Del Skrevet 7. mars 2005 Hei. Skal til Kongsberg i helga, og lurer på om noen vet hvordan skiforholdene er der nå? Tenker i hovedsak på slalom. Er det fine bakker? Må legge til at jeg ikke er noe skifantom, og jeg trives definitivt best når det ikke er altfor hardt, og bakkene må helst ikke være for bratte...Takknemlig for svar!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Skrevet 7. mars 2005 #2 Del Skrevet 7. mars 2005 Sjekk ut denne: http://www.skiinfo.no/destinations/detail....skiinfo.TABID=2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2005 #3 Del Skrevet 8. mars 2005 Kongsberg skisenter er veldig bra. Ikke spesielt bratte løyper. Selv de som er svarte er ikke særlig bratte. Anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2005 #4 Del Skrevet 8. mars 2005 Takk, takk! Ser bra ut, så da kan jeg glede meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå